dinsdag 23 april 2013

Well, did we have a party..


nu ik dan een beetje bij ben gekomen
(hoewel er nog wel veel op te ruimen was gisteren)
en de foto's heb bekeken die P nam..
kijk ik terug op een Fantastische dag,
maar ook een beetje onwerkelijk..
al die lieve mensen die de moeite namen
om langs te komen
(met kadootjes..oh oh al die kadootjes,
ik werd er verlegen van..)



de dag begon vroeg in de ochtend,
het was een stralende dag,
ik zette nog een naadje vast van de jurk,
zette de appeltaarten in de auto en hup..;)
Jane was er al
 nadat ik uitgebreid haar prachtige winkel bewonderde
schoven we wat met spullen,
zetten alle taarten neer..


sneed Fem de brownies in het zonnteje


rommelde ik nog eens wat in mijn tas
ik was voortdurend alles kwijt
en enigszins mijn focus kwijt
(als ik die al had de laatste tijd..)
zo vergat ik Helemaal mijn zonnebril
van mijn hoofd te halen,
ik zag het later op foto's van anderen
overal die zonnebril..zo suf..
geen seconde meer aan gedacht..


en Ineens stroomde de winkel vol
met oude bekenden,
met mensen wie ik al eerder contact had
 via de mail en Twitter
maar er nu Echt waren
echt zo ontzettend fijn,
om al die gezichten eens te zien..


dus ik babbelde met iedereen
veel te kort natuurlijk,
er waren zoveel leuke mensen ik had ze 
stuk voor stuk veel langer willen spreken
iedereen zag er ook Prachtig uit,
gelukkig besloot mijn jurk om 
in elkaar te blijven hangen ;)
met al hoogtepunt, en toen kreeg 
ik het werkelijk te kwaad..
mijn lieve vriendin Resi onverwacht binnenkwam,
ik zag haar voor het laatst (in het echt)
2 jaar geleden in Driewegen,
ik totaal ontredderd op een bankje,
terwijl zij bemoedigende woorden sprak...
het komt wel goed..echt..
(ze had gelijk)


ik kreeg elastieken benen
(of van vla) toen Katrien van Uitgeverij Tirion
een toespraakje deed,
ik sta er ook ongelofelijk schaapachtig bij...


ik signeerde wat boeken
en ik mag wel zeggen,
dat ik inmiddels geen trillende hand meer heb,
dat lijkt mij pure winst..


Sara en Sofie
van uitgeverij Linkeroever
die aan de basis staan van dit alles,
keken goedkeurend toe
(en Sofie kocht nog een paar 
prachtige witte laarzen..)


ik gaf kleine Kringloopgelukjes weg,
samen met een vogeltje en een tekening 
van mijn hand..
en ik kletste en kletste..
had lol..was ontroerd door al die complimenten..


er werden foto's genomen,
voor op twitter, instagram en blogs..
(ik heb ze verzameld in de zijlijn,
al die leuke berichten..na een lichte aarzeling..
zoveel aandacht..maar ik vind het te lief
om er geen aandacht aan te besteden..)


kortom ik had een dag met een Gouden randje..
wat zeg ik het was een Gouden Dag..

ik gloei vandaag nog een beetje na
met rode wangen
(hier heb ik dan eindelijk de zonnebril op,
zoals deze bedoeld is en niet op mijn hoofd ;)
neem nog een restantje appeltaart...


en zeg
Dank jullie wel, allemaal,
het was een Feest

fijne dag
-X-

53 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien en te lezen :) gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw, heerlijk om mee te kijken! Het plezier en gezelligheid straalt er vanaf!! Hihi en de zonnebril op je hoofd ziet er wel gezellig relaxt uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid het is je gegunt. Heb je boek nog niet maar dat komt nog wel. lees altijd met veel plezier je blog, dus als ik lees dat je op de markt staat en ik heb tijd kom ik een keer langs.groeten Marlies uit Egmond aan den Hoef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet eruit als een heel geslaagd feestje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke dag moet dat geweest zijn,
    mooie beloning voor al je energie die je er ingestoken hebt.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij ook bedankt voor weer een heerlijk verslag
    Fijne dag
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijk feestje, daar kan je heel lang van nagenieten..
    liefs,sija

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn! Ik vraag me steeds af, vanwaar die nummertjes aan de kopjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wilde eigenlijk gewoon kaartjes knippen mat kringloopgeluk erop, maar toen vond ik deze..lekker makkelijk en het zag er leuk uit..dat is alles;))

      Verwijderen
  9. Je verslag gelezen met een glimlach. Wat een fijne dag, en wat een succes met je boek! Erg fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Ingrid, Van harte gefeliciteerd met je mooie boek. Een mooi verslag en je geluksgevoel dwarrelt er vanaf zo het www in. Geniet ervan!
    Liefs Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie jurk! Prachtige stof zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super dag moet dat geweest zijn! Wiehoe!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Heel veel succes met je boek, het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het zo'n leuke dag is geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk boekfeestje was het! Je had er zoveel werk van gemaakt, heel erg leuk en bedankt dat ik er mocht zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geloof meteen dat het heeel leuk en geslaagd is geweest! Gezellige foto's. Ga er nog heeel lang van nagenieten!
    Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het boek staat hier ook op het verlanglijstje voor mijn verjaardag!
    Wat heb je een fijne dag gehad! Het ziet er gezellig uit.
    Groetjes Boukje van BY JM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat het zo een geweldige dag was :-)
    Je hebt het verdiend !
    Enne ...ik heb ook altijd( bedoeld en dus niet vergeten) een zonnebril in mijn haar...dus suf...echt niet !
    (tenminste dat hoop ik dan maar;-)
    Je boek is top en ligt hier al weken en af en toe kijk ik er even in voor een beetje geluksgevoel:-)
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet het er allemaal gezellig uit! Ik ga je blog gelijk volgen en je boek eens opzoeken in de winkel :-)

    Hartelijke groet,
    www.redcherryrodekers.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat het zo'n gouden dag is geweest, het ziet er allemaal super gezellig uit. Jij trouwens ook in je mooie vintage jurk en die zonnebril op je hoofd... heel hip ;-)

    Kleurrijke groet,
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige foto's! Leuk om nu een beeld te hebben bij wie hier toch altijd zo leuk blogt ;-) Je jurk vind ik erg gaaf! Een fijne dag en nog lekker nagenieten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er heel gezellig uit allemaal.
    Toch fijn dat er iemand is die dan even foto`s maakt op z`on dag,heerlijk om later in de relaxstand nog even terug te kijken.
    Geniet er nog even van na zou ik zeggen.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je boek! Wat moet jij je een rijk mens voelen!! Straat ook echt van de foto's af, heerlijk!! Wat een kringloopgeluk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er uit als een zeer gezellig feestje! Heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat fijn ! Zie je wel.... het is allemaal goedgekomen !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd met dat mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fijne dag en het is je gegund! Ik heb je boek inmiddels ook in huis gehaald, het is heel mooi, gezellig en vol met leuke diy tips. Een echt blij-boek! Een mooie kado voor mezelf ;)Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk verslag, moet een bijzondere dag voor je zijn geweest. Top dat je inspanningen worden beloond met zoveel waardering. Geniet er lekker van na.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ah, wat heerlijk om te lezen! Ik ga je boek zeker nog bestellen! Bedankt voor al je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb je boek inmiddels in huis en kan er heerlijk van genieten. Inmiddels zelf ook een paar stappen gezet op het bloggerspad...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ben je een soort van bewonderaar ;) van Bril, of toevallig alleen van de quote? Gisteren een interview over hem in Tijd voor Twee van Frits Spits.

    Dacht even mezelf op de bovenste foto te zien, en ergens iets lager. Zag alleen andere neus dan mijn wipneus. En na het bekijken van de schoenen, gezien waarom die neus niet klopte: waren niet mijn laarzen.
    Grappig zo'n soort van dubbelganger en weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een heerlijk feestje moet dat geweest zijn! kan ook niet anders met zo'n mooi boek! ik heb hem hier liggen en kijk er steeds even in...
    dankjewel nog en ook van harte gefeliciteerd met je boek!

    hartelijke groet, Maria ( Zutphen)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ontzettend leuk om te lezen! Bedankt voor je uitgebreide verslag, kunnen we een beetje meegenieten ;-) en jij heerlijk nagenieten!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooi verslag! Echt een gouden dag!
    En wat zien die taarten er heerlijk uit. Mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heerlijk om zo mee te genieten inderdaad! Wat fijn voor je en je verdient het gewoon. Je boek is een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heidi uit Deventer23 april 2013 om 19:41

    Fijn te lezen dat je zo ontzettend genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat lijk je me een heerlijk mens. Ik lees je blog al een poos, zet af en toe een berichtje. heb je boek op mijn verlanglijstje staan voor mijn verjaardag ( maar misschien moet ik niet zo lang wachten.
    Wil je alsjeblieft zo heerlijk jezelf blijven? Het is een genot om te lezen hoe je in het leven staat en de dingen bekijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je ervan genoten hebt!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Alsof ik erbij was.....heerlijk...en wat een geluk allemaal....hier hangt ook standaard een zonnebril of leesbril op het hoofd....haha nou voelt het wel dat ik snel moet uitzoeken waar ik je boek kan gaan kopen....x en...geniet maar heerlijk na....

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk om de foto's te zien en wat fijn dat je zo'n supermooie gouden dag hebt gehad.
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is je allemaal gegund. Blijf lekker lang na genieten.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je gaat als een trein!Zo verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gefeliciteerd!! het boek staat op het kopen-als-ik-van-de-zomer-in-Nederland-ben-lijstje, ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dit klinkt echt als een FEESTJE!
    Wat moet dat een goed gevoel zijn.....
    Geniet ervan :-)
    Liefs Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw wat komt er dan wat op je af, kan me voorstellen dat dat onwerkelijk is, maar zeer verdiend en nu maar lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een superfeest zal dat geweest zijn.
    Enne, zonnebril boven op je hoofd? Dat is toch juist hip? Toch...? *voelt even bovenop haren of ie er nog zit*

    Fijne dag :)

    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een gezellig verslag van een gezellige dag! Helemaal top toch?! En je zag er prachtig uit en jammie al die taarten en dat gebak ;), ik liep lekker prinsessetig te wezen op de Elf Fantasy Fair hihihi. Geniet nog maar lekker na van die prachtige dag!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)