woensdag 29 mei 2013

Little DIY a song and the weather forecast..



terwijl ik aan het opruimen was
vond ik een hele zak vol met gekleurd elastiek..
ik zal er Ooit wel een bedoeling mee gehad hebben,
maar ik heb geen idee meer wat
(ik kom vele dingen tegen 
waar ik waarschijnlijk eens een plan mee had
wat ik nu niet meer weet ;)


dit was waarschijnlijk niet het idee,
maar het kwam ineens op..
dus ik ging een beetje zitten knutselen
met een muziekje aan..
(over muziek gesproken, hoorde je deze al..
waarschijnlijk wel, het kan je nauwelijks ontgaan zijn
zo ontroerend..maar dat terzijde)


eigenlijk is het natuurlijk te simpel
om uit te leggen maar vooruit...



je kan het om een pakje doen,
een boekenlegger van maken
of een stapeltje bijeen binden, zie maar
je bedenkt vast nog iets leukers!


wel, ik ga weer verder opruimen
het is er een perfecte dag voor..
de regen komt met bakken uit de hemel
ik hoorde van P dat hij ergens las
dat ze de koudste zomer sinds 200 jaar verwachten..

ik hoop dat ik je niet in tranen heb achtergelaten
hetzij vanwege het weerbericht
of het liedje...

ondanks dat wens ik je een Mooie dag ;)
-X-

14 opmerkingen:

  1. Superleuk idee!!
    En wat een prachtig lied! Mooie stem, ontroerende tekst. Dank voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee , simple is the best !
    en ja laten we niet hopen dat het echt waar is van die zomer
    krijg er ter stonds buikpijn van brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop echt dat P niet goed gelezen heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  4. of het de slechtste zomer sinds 200 jaar wordt zullen we pas over een paar maanden weten. voorlopig kan het weer alleen maar beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jah dat liedje....ik moet ook steeds weer luisteren en elke keer weer dikke lagen kippenvel. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde liedje vanavond op mijn blog plaatsen, mijn tranen gaan ervan rollen. Lieve groet ineke, enne....spannend de verhuizing,!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig liedje en geweldig idee!
    *gaat elastiek en knopen zoeken*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja in tranen... vanwege het liedje (hoorde het gisteren voor het eerst), maar nu ook nog dat weerbericht... waar zijn de tissues?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar haal jij toch die leuke ideetjes!?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hier een paar rijtjes boeken staan met een elastiek van de HEMA erom, maar dit is natuulijk nog veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)