vrijdag 30 augustus 2013

Market, mail and a thank you


dus ik had besloten 
dat ik toch maar naar de markt (Sundaymarket)
zou gaan aanstaande Zondag,
ik heb lang zitten dralen, wel, niet, wel...
totdat ik gewoon het formulier invulde
en er niet meer onderuit kon..


dat was inmiddels Zo lang geleden
en bovendien kwam er nog een verhuizing tussendoor,
dat het nogal een Gedoe was
voordat ik een aantal  dozen 
alles was kris-kras ingepakt
(zo van, dat zoek ik later wel uit..
wat dan jammer is, is dat het ook echt een keer Later word
dan denk je, had ik maar..;)


dus ik zocht nog ingepakte dozen uit,
de meeste staan boven op één van de slaapkamers
onder het schuine dak, waar ik er eigenlijk niet 
goed bij kon...
daar komt nog bij dat ik vorige week
zo ongenadig hard van een trapje viel
echt zo stom, echt plop en ik lag op de grond
ik weet niet meer wat er daartussen gebeurde
maar sindsdien heb ik een vreselijke pijn in mijn rug en heup
waardoor ik eigenlijk geen doos kan tillen..


nu moet ik natuurlijk zeggen
dat het geen probleem was, dit alles
maar een uitdaging...
wel, die ben ik aangegaan en met gepaste trots
kan ik zeggen dat het me gelukt is
de dozen staan keurig gestapeld klaar
ik had zelfs nog wat energie over
om nog wat gezellige dingetjes te maken
(zoals deze gestempelde envelopjes)

daardoor heb ik alle mail
die deze week in mijn inbox zat
nog niet beantwoord
dus als je mij een berichtje hebt gestuurd
heel hartelijk bedankt, ik vind het allemaal erg leuk en lief
(hoewel ik wel een beetje humeurig werd 
van een berichtje dat er een fout staat in mijn  boek
een verkeerde beschrijving van een patroon
dat is een dingetje van de vormgever, maar toch..)
enfin, niets meer aan te doen..
ik zal volgende week proberen
iedereen een antwoord te sturen..


hierbij een bloemetje voor iedereen,
voor alle mailtjes en leuke reacties op mijn blog
gewoon Zomaar
omdat ik het bijzonder waardeer allemaal..

ik wens je een fijne dag
en misschien tot Zondag
(ik heb echt hele leuke spullen, haha
al zeg ik het zelf )

-X-

17 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Misschien een rare vraag, maar ik kon het zo 1,2,3 niet ontdekken waar de markt zondag is.
    En van dat foutje in je boek je niets aantrekken zelfs met een foutje is het het perfecte boek. Ik ben een trotse bezitter :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suc6 en een fijn weekend!

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Liza, dat stond er ook niet bij..nu wel:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig leuk weekend gewenst.
    Vind vooral de punnikklosjes leuk, maar zal er helaas niet zijn.
    Misschien een volgende keer.
    Rustig aan hé.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn weekend en een fijne Sundaymarket!
    Enne je boek is en blijft een super leuk boek :-)
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik ben dus heel blij dat je zondag op de markt staat! Zijn we er dezelfde periode uit geweest ;) Haha
    Verkoop je dat hertjes schilderijtje ook? Kan ik die alvast reserveren? Vind em zO leuk!

    Tot zondag!
    Zonnige groet Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bedankt voor je bloemetje en alle leuke berichten hier! Veel plezier op de markt en sterkte met de pijnlijke rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. enne.....danke for die blumen.......(op z'n paus...)XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk marktdag en sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoeveel mensen zal die fout in het boek opgevallen zijn? Niet over piekeren dus. Veel plezier met de markt en sterkte met de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. met zoveel fans valt het niet mee om alles te beantwoorden denk ik weleens. Bedankt voor je bloemetje :-) en succes met de Markt, waar is die eigenlijk ? ik ga je blog afspeuren.

    Beterschap met je rug/ heup !

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sunday market , daar wil ik toch ook wel eens gaan staan ,
    En dan leuk tussen jouw spullen snuffelen,'

    Pietluttige mensen die jou dan op een foutje moeten wijzen brrrr daar krijg je toch de kriebels van.

    Fijn weekend en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker tot zondag, en ik neem de 'ruilstokrooszaadjes' mee. Kan ik je gelijk gedag zeggen.
    En ik geef dan ook maar zaadjes weg via mijn blog. Want amai, wat geeft zo'n stok een hoop zaadbollen! En ze weggooien kan ik haast niet over mijn hart verkrijgen.

    En troost je. Ik kocht voor honderden euro's advertentie in een plaatselijke glossy voor mijn spiritueelbewust.nl, zette ik er een telefoonnummer met 1 nummertje verkeerd op. Eigen schuld, hele dikke bult. Gelukkig staat de link naar de site met mandalaworkshops er wel goed op. Kunnen de lezers me toch nog vinden als ze ECHT willen. En ik ben benieuwd wie ze nu aan de lijn krijgen. Zelf durf ik het nummer niet te draaien..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat ik zondag zelf op de Original Market sta, ik had graag bij je willen snuffelen.
    Volgens mij heb jij zoveel mooie vintage schatten dat je ook een thuis-sale zou kunnen doen (scheelt sjouwen). Cupcakes en thee erbij, en klaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach ja dat zal je net zien, herkenbaar wel eigenlijk, hopelijk is het snel weer over.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)