dinsdag 25 februari 2014

Good wishes and apple-pie


Oh oh, nog nooit in mijn leven
ben ik zo vaak gefeliciteerd en heb ik zoveel
goede wensen op één dag mogen ontvangen..
Meisjes toch,
(ik wil daarmee niet de 3 mannen passeren
die mij feliciteerde, nl P, mijn broer, en mijn zoon:)
wat ontzettend lief, dank jullie wel..
(ook voor alle post)
Ik voelde mij jariger dan jarig..
de afgelopen dagen..


P bakte zondag appeltaart (of eigenlijk wel twee)
er kwam visite, we gingen uit eten..
Gisteren mocht ik allerlei kadootjes weggeven hier
(wat leuk zoveel reacties, dank je)
 Fem kwam helemaal uit Zeeland
en later mijn dochter Judith...
Wij beleefden een bijzonder genoeglijke middag
die eindigde in een kwaliteria 
(dat is geen schrijffout, zo heette het echt,
eigenlijk was het gewoon een soort friettent,
wij vonden het hilarisch)
Kortom, het was fijn,
en het kan toch niet anders, 
dat de eerste lentedag gisteren en al die goede wensen
die mij ten deel zijn gevallen,
een soort van aanwijzing zijn,
dat het gewoon een Fantastisch jaar wordt..

ik wens je een fijne dag
-X-

en oja, je kan nog tot en met woensdag reageren
op de kadootjes van gisteren..

19 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n verjaardagsdag.Ik ben over anderhalve week aan de beurt. Geniet nog maar lekker na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een superfijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De appeltaart ziet er heerlijk uit! Twee appeltaarten? Tiens!... Waarschijnlijk te lekker om te wachten voor de foto! ;) En ik duim mee voor een fantastisch jaar! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi.... Die hebben we hier ook "kwalitaria" daardoor klinkt het ook gezonder vind je niet? :-) fijn dat je zo'n leuke dag had. Nu lekker nagenieten.
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh kijk ik even niet en heb je je verjaardag gevierd en het was heel gezellig zo te lezen. Alsnog van harte met je nieuwe levensjaar en heel veel gezondheid, geluk en liefde gewenst.

    En wat een top cadeautjes geven die vrouwen weg, superleuk! Ga de webwinkels maar eens uitgebreid bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat klinkt heerlijk en fijn! Ik wens je een fijn, gelukkig levensjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je hebt genoten! Is heel belangrijk! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dagje te laat, maar alsnog een hele fijne verjaardag uit het nog steeds zonnige België ! Hoe leuk dat net die mooie lentedag in februari net op jouw verjaardag viel. Is misschien effectief wel een voorbode van een prachtig jaar, het is je gegund ! Vele groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd. Ik wens je een jaar waarin alles alleen maar beter wordt. MET appeltaart, verhalen aan de keukentafel en lieve mensen om je heen. Zo fijn dat je ons laat meegenieten van al je hersenspinsels.
    Groetjes, Barbara.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt toch als een hele gezellige verjaardag ☺?
    Geniet er maar fijn van hoor!
    Kan je er weer lekker een poosje op teren ☺.

    Fijne avond gewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n dag en dan ook nog met appeltaart

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte Ingrid! Wat een heerlijke appeltaart dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van je verjaardag. Dat het maar een prachtig nieuw levensjaar mag worden! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog van harte gefeliciteerd! De appeltaart ziet er heerlijk uit! Zal wel op zijn inmiddels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een zaligheid!
    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)