woensdag 5 februari 2014

Lots and lots of mail..


Wel...ik ben duidelijk niet de enige
die wel eens een (vriendelijk) zetje
in de rug kan gebruiken...
En over die picknick heb ik helemaal 
voor mijn beurt gesproken..
Ik heb zoveel mailtjes ontvangen,
dat ik enkel al met het knippen en plakken
van mijn mail met adresgegevens
meer dan twee uur bezig was
(mocht je mijn antwoord-mail wat onpersoonlijk vinden,
het kon echt niet anders,
ik zou een week aan het typen zijn geweest..)


Maar leuk, heel erg leuk..
ik stempelde van te voren zo'n 25 kaartjes,
dat leek mij werkelijk ruim voldoende...
Maar dat bleek niet het geval
dus ik stempelde en ik stempelde
(het blijkt nog helemaal niet mee te vallen
om voorzitter en penningmeester (ha)
van de Hup-club te zijn)


Ik doe het met plezier, dat wel
en ik hoop dat ik nu voldoende
kaartjes heb gemaakt..
De gestreepte kaartjes waren op een gegeven moment op,
het kan zijn dat je een geruit exemplaar ontvangt..


De eerste zending lidmaatschapskaarten ;)
is al op de post,
ik ontving in ruil daarvoor al een hele stapel
verjaardagspost, bedankt daarvoor
en natuurlijk ook voor de post
die nog gaat komen
(ik kan moeilijk elke dag een update doen)

En oja, de mensen die vragen 
om mijn emailadres, dat staat hier rechtsboven
op mijn blog.

En oja 2, ik moet even iets anders verzinnen
dan een picknick, want dat kan helemaal niet,
met zoveel mensen...
(vanwege files in de uiterwaarden, 
ontstemde koeien en een overspannen voorzitter,
dat soort dingen)
ik denk nog even verder...

Ik wens je een fijne dag
(het giet hier van de regen, hmmm)

-X-

9 opmerkingen:

  1. Haha, ik had die blogpost even gemist en heb teruggebladerd. Leuk al die reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik moet altijd lachen om hoe jij jezelf steeds weer verbaast ;). 25 stuks genoeg? Tuuuurlijk niet!
    Ik mail je zo voor je adres ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na regen komt zonneschijn, nog een fijne dag.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je hebt ook van die leuke ideetjes!
    Je kaart komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) Geniaal gewoon! En dat onpersoonlijke viel nou ook wel mee hoor! Ga een dezer dagen op zoek naar een geschikt kaartje voor je zodat die postbode bij jullie aan het werk blijft.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag mijn lidmaatschapskaart ontvangen. Yes!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)