woensdag 5 maart 2014

Ticket for a good day (and some chocolate)


Terwijl buiten de vogels zingen
dat het een lieve lust is,
en de eerste lentedagen een feit zijn,
zit ik hier voor of achter de tafel
(het is maar hoe je het bekijkt)
al jullie lieve beterschaps wensen te lezen..
Bedankt daarvoor.
Ik zou natuurlijk graag willen zeggen,
dat het mij zo goed hielp,
dat ik weer helemaal boven Jan ben
(wat een gekke uitdrukking eigenlijk)
Wel, dat is nog niet het geval,
hoewel ik mij vanochtend wel Iets beter voel,
 ik ga er vanuit dat ik de stijgende lijn te pakken heb..
(ik hoop werkelijk niet,
dat jullie mij echt chocolade moeten gaan sturen ;)

Ik zal zien of ik er vandaag aan toe kom,
om wat te fotograferen enzo...
en de draad weer kan oppakken..

Ik geef je een (virtuele) ticket
voor een hele goede dag,
en ik denk dat ik er zelf ook maar één pak..

-X-

13 opmerkingen:

  1. Dank! met dit zonnetje gaat dat goed komen! Verkoop je ook de chocolade kaart? Ik vind heM zooooo leuk en wil hem graag aan de muur hebben hihi Alvast bedankt! Hoop dat je vandaag opknapt! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, voor jou ook een goede dag en beterschap!!! Ik vind de kaart en ticket ook echt geweldig!!! Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ietsje beter is toch ook al goed hé. Hopelijk blijf je op de goede weg en voel je je binnenkort wel helemaal boven Jan. :-) (al is dat voor ons belgen al helemaal een rare uitdrukking... ik had ze alvast nog nooit gehoord.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warme zonnestralen op je gezicht doen hopelijk wonderen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mist van vandaag helpt niet om je gauw boven Ingrid te laten voelen :-(
    En ik heb alleen je adres in Z. Nog, dus helaas geen choco jouw kant op. Dus toch maar virtuele beterschappen...
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zon doet ook veel, een soort gele chocolade. Neem nog een citroentje en vanmiddag nog eentje....... Lekker buiten koffie drinken en dromen van de zomer. En hou die ticket goed bij je vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker met je rug in het zonnetje gaan zitten ☺.
    Wat warmte doet vast goed......en kan je gelijk vitamientjes happen ☺.

    Fijne dag.

    Lieve groet, Caroline.



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tekening en foto! Beterschap verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap!
    Ik hoop dat de zon je door het glas heen wat vitamine Z heeft gegeven?!
    Anders kunnen we alsnog aan het chocolade idee gaan beginnen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog heel veel beterschap voor je en als we chocola moeten sturen, dan zeg je het maar :) groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij Belgen komen na een diepe periode weer "boven water". Ook na een kater trouwens, maar dat is hier niet van toepassing :-). Hoop dus dat je snel weer boven water én de oude (nou ja, ook weer zoiets, wie wil de oude zijn, beter de jonge, niet?) komt !! Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed te merken dat je je wat beter voelt ! Geef jezelf wel de tijd om te genezen en ga maar lekker in het zonnetje zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tekening is het weer. Ik hoop dat het lekkere weer van de afgelopen dagen je goed heeft gedaan. Chocolade opsturen? Ik zou niet durven, het zou smelten onderweg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)