zaterdag 17 mei 2014

A swan and a thank you


Ach dank jullie wel,
voor alle lieve reacties..
Het lijkt mij dat het hoofdstuk
gedoe-over-kaarten hiermee wel is afgesloten..
Het is bijzonder motiverend al die positieve reacties,
en als ik klaar met met boek 2
en alle dozen die ik nog moet inpakken
heb uitgepakt dan zal ik eens kijken
of ik wat kaartenseries kan tekenen..

Ik ga vandaag maar eens in het zonnetje
langs de rivier zitten en wie weet,
mag ik wel een stukje mee drijven met een zwaan..;)

Ik wens je een stralend weekend
-X-

9 opmerkingen:

  1. Lieve Ingrid
    Een heel strak plan van je lekker aan de rivier gaan zitten en genieten van alles om je heen.
    Een heel fijn en zonnig weekend.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo! You go girl! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren je boek besteld!!!!! geniet van de zon en laat je meedrijven, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van dit heerlijke weer
    Fijn weekend
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van het zonnetje ! En laat je misschien inspireren door de zwaantjes, voor je nieuwe reeks kaartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier aan de rivier!
    Het zonnetje schijnt al fel,
    Misschien al wat zonnecreme op je vel,
    En iets te lezen op papier?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee, geniet van het mooie weer.
    enne....ik zou zeker nog kaarten gaan tekenen, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien tekende je nog iets zo zittend bij de rivier. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)