donderdag 1 mei 2014

Boxes and books..


Zo tussen al het werk aan mijn boek,
ruim ik af en toe al eens een plank op,
zodat ik over een week of 8
als we gaan verhuizen in ieder geval 
al een paar dozen heb ingepakt...
Gisteren ging ik eens door de stapels boeken..
(bij toeval is dit boek de eerste foto,
misschien kan ik het boek beter houden,
want een beetje energie kan ik wel gebruiken;)


Ik maakte een stapel voor de kringloop,
en een stapel houden..
Toen we uit Zutphen verhuisden heb ik al heel
veel dingen weggedaan, zo ongeveer voor elke doos,
die ik meenam, één doos weg, 
dat wil ik nu weer doen, we gaan nog iets kleiner wonen..
Nog een verhuizing of wat en ik 
hoef enkel nog mijn koffer te pakken ..:)


Maar goed, de boeken,
ik heb er een paar die misschien wel leuk zijn
om te ruilen, tegen een Klein dingetje...
Ze zijn allemaal in redelijk goede staat,
dus als je wil ruilen,
laat dan een berichtje achter, 
en laat even weten welk boek je graag wil ruilen
Of misschien vindt je het (lege) tekenschriftje
wel leuk, heel erg oud aan de spelling te zien
(begin jaren 30 van de vorige eeuw)


Laat maar weten,
ik pak nog eens een doosje in,
en ondertussen wacht ik mijn mail af,
want ik geloof dat vandaag de cover
van het nieuwe boek zo ongeveer klaar is..
(die is er al voordat lang voordat het boek
klaar is, beetje gek gevoel..
maar dat is omdat het in de najaarsfolder
van de uitgever komt te staan..)

Ik wens je een fijne dag
-X-

13 opmerkingen:

  1. Hee, een Tiny boek!
    Die reeks verzamel ik...Tiny en het bloemencorso was mijn eerste. Ik was toen tien jaar oud en heb het wel honderd keer gelezen (toen had je vaak maar enkele eigen boeken). Nu is mijn rommelmarkt/ kringloopdag geslaagd als ik een Tiny boek vind. Tiny helpt moeder heb ik toevallig al gevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boeken van Alain Gree zijn fantastisch! Deze zou ik graag met je willen ruilen. Heel veel succces met inpakken en een fijne dag!
    groetjes Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, mijn dochter vond het boekje 'Marieke en de dieren' heel leuk! Wat een geweldige voorkant, echt iets voor haar. Ik zal wat voor je haken om mee te ruilen... Uiltje, vlaggetje of fotolijstje.

    Groeten van Emma (dochter) en Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het teekenschrift is op mijn lijf geschreven…als je die zou willen ruilen tegen een geborduurd ritstasje met surprise inhoud dan ben ik meer dan graag swapkandidaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid, mocht je toch het boek over energie van Alain Gree willen ruilen dan graag! ik spaar ze al een tijdje maar vind er niet vaak een. Heb zelf nog wel een paar stempels om te ruilen, o.a. 1 klok stempel om zelf de wijzers in te tekenen. om tijd te maken......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk dat Tiny boek! Die zou ik wel graag willen ruilen voordat leuks! Dan kan ik hem kado doen aan Tiny!

    Zonnige groet en succes met dozen pakken!

    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik zou zo graag een eigen boek hebben van Alain ... ik heb er nog nooit eentje in het echt bewonderd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het Hans en Grietje boek.... (onder dat teekenschriftje)
    dat wil ik wel ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh oh oh Alain Gree! Ik heb laatst een boekje van hem gevonden in de kringloop en was er zo blij mee! Helaas heb ik er verder nooit meer eentje gezien. Ik wil wel een bewegend GIFje maken voor op je site, of iets haken kan ook, maar dat kun je volgens mij veel beter zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alain Gree, zo leuk! ik wil graag ruilen, groetjes, Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Ingrid,
    Zo leuk dat je altijd wat te ruilen aanbiedt! Hier wordt eigenlijk flink opgeruimd omdat we ruimte maken voor een babykamer, maar deze boekjes zijn zo leuk! Het boekje van 'Marieke en haar dieren' zou leuk staan in de babykamer. Dan ruim ik nog even verder op, en zal ik mijn ogen open houden om iets moois voor jou uit te zoeken :-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Ingrid, ik zou heel blij worden van het tekenschriftje. Ik ruik graag voor een Belgische kringloopschat. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid!
    Ik weet niet of het alain gree boek al geruild is, maar ik waag mijn kans:-). Ik heb nog een oud leeg kasboekje - http://mejuffrouwekster.blogspot.nl/2014/02/ik-wil-een-oude-kasboekje-winnen.html. Of een boeketje origami bloemen:-).

    liefs heis

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)