dinsdag 27 mei 2014

Flowers for you..


Ah, dank julllie wel, zeg, wat lief
allemaal!
Even voor de duidelijkheid, ik ga niet stoppen hoor,
in mijn normale doen, heb ik ongelofelijk veel plezier
in het bloggen...
En wat het mij oplevert aan reacties, leuke contacten
en de lol van het verzinnen en maken van dingen..
Maar op het moment ga ik Zo op in het boek,
dat er niet zoveel overblijft
(en ik wil jullie ook niet met de restjes opschepen..;)
De laatste dagen heb ik geprobeerd
(samen met P, de man van de analyse)
om de kluwen aan werk te ontwarren..
Ik had er in mijn hoofd zo'n berg van gemaakt,
dat die niet meer te beklimmen was..
(daarnaast heb ik hoogtevrees..;)


Dus we maakten een planning voor de verhuizing,
met data en al..dan dit, dan dat..
Ook hielp hij mij structuur aan te brengen in het boek
en maakte ik een lijst wat er nog moest..
Het bleek dat er zelfs al genoeg materiaal was
voor het eerste hoofdstuk..wat nu naar de vormgever is..
Bovendien worden vandaag de laatste dozen
met markt-dingetjes opgehaald..
Kortom, al met al voel ik
een beetje Ruimte aankomen..in huis
maar vooral in mijn hoofd...

Dus...ik ga voort..
Ik wens je een fijne dag
-X-

13 opmerkingen:

  1. I ♥ your blog, so I am happy that you are here now...best wishes for you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel positief nieuws, fijn! Volgens mij ben je heel goed bezig!
    Alle goeds gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat P. zo naast je staat! Zo af en toe hebben we hulp nodig (en geven we de ander de kans iets voor ons te betekenen). Blij je weer te lezen en je mooie foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik word helemaal nostalgisch en melig van je foto , vooral van de koffiekan dan. Wij hadden vroeger thuis porseleinen bekers met dat tekeningetje, in feite heb ik 1 exemplaar ervan nog zo pas bij mama op de vensterbank zien staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wilde bloemen en gezellig huishoudelijk schrijfsel! Jij ook een fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed op weg!
    vriendelijke groet, Robien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk zo'n man die voor wat lucht en ruimte kan zorgen :-)
    Succes verder,liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn om te lezen dat je al iets rustiger bent, en dat je wat ruimte in je hoofd hebt nu. Zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt goed allemaal ☺.
    Houd -P- maar in ere ☺.
    Suc6 en een gezellige dag toegewenst.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed zo! En met dit weer is wat rommelen en opruimen en binnen bezig zijn toch echt het allerleukste! Nog een fijne dag!! Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Ingrid
    Goed om te horen dat er weer wat ruimte in je hoofd komt. Analyseren is altijd goed. De boel op een rijtje zetten dan krijg je wat meer inzicht.
    Fijn dat die lieve P. van je je geholpen heeft.
    Samen iets doen is altijd prettiger.
    Was eerlijk gezegd wel weer lekker hoor een berichtje van je.
    Kijk er altijd naar uit. Neem je tijd en als we een dagje niks horen is het ook goed.
    Het gaat niet om ons maar om jou.
    Lieve groetjes
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat er mensen zijn anderen te helpen met structuur aan te brengen als je het even niet meer zit zitten ;-) Alles op z'n tijd dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begreep al niet hoe je het allemaal deed dus groot gelijk joh! De tijd glipt ook door je vingers. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)