woensdag 28 mei 2014

Little things and scissors in a box..


Vorige week fotografeerde ik
alle kleine dingetjes die mij per post
werden toe gezonden..
Wat een feest, al die enveloppen met
zorgvuldig uitgekozen kleien dingetjes..
Grappige, lieve, sommige een beetje lelijk
maar daarom juist weer leuk
en ook een paar hele ontroerende..
Zo zat er een boekje bij met allerlei
gedichten die iemand had opgeschreven
en 2 brieven uit 1880
(over beide zal ik nog eens een aparte blogpost maken)


Het was Zoveel dat ik niet alles kan gebruiken,
(het zou op zich al een fantastisch boek zijn:)
maar ik zal alles bewaren
en je zal hier wel eens wat langs zien komen...
Gisteren zei ik al bedankt..
maar vandaag zeg ik het gewoon nog een keer..
Het allerleukste aan bloggen
vind ik wel de interactie met de lezers..


ook kreeg ik van de week,
naar aanleiding van een blogpost over
mijn liefde voor oude scharen een schaar opgestuurd
uit Canada..
Als je kijkt naar de datum zie je dat hij al 
in Maart is verstuurd, geen idee waar
hij al die tijd geweest is..

Diana, thank you so much for your lovely 
package, it arrived this week!
I just love the scissors in the box :)

Ik wens je een stralende dag
ondanks het druilerige weer..
maar morgen komt de zon terug
(tot zo ver het weer praatje)

-X-

7 opmerkingen:

  1. Wat een bofkont ben je toch met zulks een vrolijke 'things'. Ik ben benieuwd wat er allemaal langs gaat komen de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om te lezen! Ik word er helemaal blij van. Het is hier in Friesland vandaag dramatisch nat, maar misschien dat ik het toch aandurf om nog even op de fiets te springen (in regenpak, dat dan weer wel).
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid
    Wat fijn om te lezen dat we je zo blij kunnen maken met wat kleine dingetjes. Je bent een tevreden mens.
    Dat is mooi.
    Ben benieuwd naar je blogje over het oude boekje en de brieven.
    Het is echt weer om lekker te knutselen.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn, al die lieve post. En die schaar uit Canada! Wat een avonturen moet die onderweg meegemaakt hebben!
    Ik ben benieuwd naar de verhalen achter de opgestuurde dingen, kan niet wachten tot de blogs over de gedichten en brieven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk :-) en nog succes met alle drukte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sent from an island; a 90 minute ferry ride from the west coast of Canada. Perhaps that's why it took so long. You announced your move and the clearing out of things, so I though Uh Oh… I should not have mailed more STUFF! So I'm glad you like your scissors in a box.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ervaar ook bijzonder warme contacten in Blogland.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)