dinsdag 6 mei 2014

Organized desk...(and a few leftovers)


Overal, echt overal staan kopjes, bakjes,
 en schaaltjes met spulletjes er in..
Pennen, potloden, kwasten, scharen
brein- en haaknaalden, losse dingetjes
(die altijd onderin zitten en die je past terugvind
als je het bakje omkiept )


Het hele idee daarachter is natuurlijk
(dat denk ik tenminste)
dat ik dan snel en makkelijk iets terug zou
kunnen vinden..
Maar de laatste tijd stonden er zoveel 
bakjes op mijn buro,
dat dat niet meer het geval was...


Dus toen ik deze mooie toolbox tegen kwam,
terwijl we op zoek waren naar 
een slaapbank voor in het nieuwe huisje,
dacht ik Ha dat is de oplossing 
voor het groeiend aantal bakjes
(als ze vol waren zette ik er gewoon weer een nieuwe bij)
op mijn tafel..
Alles in één bak, geweldig
en zo ongelofelijk georganiseerd, vind je niet ;)


Met veel plezier heb ik alles in de box gezet,
de pennen bij de pennen,
het plakband bij het plakband..
en toen had ik toch een aantal dingetjes over..
van wie ik niet wist in welk vak die hoorden..
nadat ze een tijdje los op mijn tafel lagen,
(dat was ook geen oplossing)
heb ik besloten ze in een bakje te doen..
en ach..één bakje naast die toolbox,
dat valt toch best mee..?

Ik wens je een fijn dag
-X-

10 opmerkingen:

  1. Hoe herkenbaar weer.....de spreuk die ik ooit tegenkwam: creatieve mensen hebben geen rommel, ze hebben overal ideeën liggen..... Is ook op jou toepasbaar! ��
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks leuker dan georganiseerde chaos :-)
    Nog een fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow hij is echt gaaf! Ja dat ken ik, heerlijk dat (re)organiseren hihi..
    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stukje weer en de spreuk van Floortje kwam ik een paar dagen geleden ook ergens tegen die ga ik uitprinten ik vind hem zo leuk, die is ook echt op mij van toepassing. Het bakje zit er handig uit, nu heb je een bakje vol ideeën.
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK herken dat! Volgens mij heb je straks een paar toolboxen staan met van allerlei erin; Tenminste zo zou het mij vergaan.Maar leuk is hijj wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bakjes, mandjes, doosjes, blikjes, stapels, volgens mij heeft iedereen daar "last" van die creatief bezig is!
    Is toch niet erg, maar leuk, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! Waar heb je de leuke toolbox gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absoluut niet de kern van je verhaal, maar een leuk spelfoutje wel: breinnaalden. Ben benieuwd wat je daarmee uitspookt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. herkenbaar,al die verzamelpunten..en die breinnaalden..intrigerend inderdaad..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :) hihi, bakjes zijn toch ook gewoon mooi?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)