maandag 5 mei 2014

Reprint of my first book..


Terwijl ik hier ongelofelijk zit te ploeteren
op boek nummer 2, 
(het hele boek idee, de patronen, schetsen,
teksten, zitten allemaal in het oranje boek)
verschijnt over een paar dagen de herdruk van nummer 1..
Een klein beetje trots ben ik wel,
de eerste maanden nadat het verscheen,
durfde ik niet eens aan de uitgever te vragen
of er al een boek verkocht was..
Pas na een maand of 5 hoorde ik dat 
het Best lekker liep...


Op het boek komt een sticker met de naam van mijn blog,
ik heb een logo in elkaar geknutseld,
en dat staat er nu op..
(op de sticker ziet het er zo Echt uit,
maar dit is wat ik maakte..:)
Ook worden er bij de herdruk 4 kaarten van mijn hand
bijgeleverd als extra...
Sommige mensen vinden het jammer 
dat die niet bij het eerste boek zaten, dat snap ik..
Maar dit is iets van de uitgever,
ik kan daar persoonlijk niet zoveel aan doen..
Wel zal ik binnenkort hier
setjes kaarten weg geven..

Wil ik graag nog even iedereen bedanken 
die het boek kocht, echt heel fijn
(en het motiveert mij om keihard door te werken
aan boek nummer 2)

Ik wens je een fijne dag
-X-

24 opmerkingen:

  1. Superleuk!!! Ben benieuwd naar je nieuwe boek :)
    X Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat boek is zo leuk, dat moet je gewoon hebben, hebben, hebben hihi! Kijk uit naar je 2e, en idd zou heel graag ook een sticker en kaartenset willen hebben..;-) maarja zo gaan die dingen gewoon! Fijne week,
    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uiteraard heb ik je boek en of er nou wel of geen kaartenset bij zat, totaal onbelangrijk want dat boek is zo zalig om af en toe even bij weg te mijmeren. Ik ben dus erg benieuwd naar boek nr. 2 !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je boek kopen was een fijn cadeau voor mezelf. Ik begrijp dat ik je volgende boek moet bewaren voor de DIY's gedurende de periode dat je met je 3e boek bezig bent ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zet hem op. Ik ga je boek zeker kopen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bedankt voor het maken van je mooie boek! Ik vind overigens boek 2 er zo al mooi uitzien (als notitieboek). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Ingrid
    Wat een positief verhaal weer. Fijn dat er een herdruk komt van boek 1. Ik lees nog niet zo lang blogjes dus greep ernaast. Nu krijg ik een herkansing.
    Ben er erg benieuwd naar en uiteraard ook naar boek 2
    Ziet er nu al leuk uit.
    Je gaat lekker hoor. Je bent wel erg druk met alles maar moet je toch veel voldoening geven.
    Sterkte met alles.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben benieuwd wie er op de foto, op het oranje boek staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verdorie, ik had wel graag die vier kaarten gehad ;-)
    Langs de andere kant kunnen we fier zijn dat we nu een éérste editie in huis hebben !
    Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nummer 1 en droom al van den 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kijk er naar ui! Nr. 1 staat zelfs als decoratie op de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kijk uit naar je tweede boek. Je eerste boek vind ik erg leuk. Succes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I am soooo happy, that there will be book No. 2!!!!
    X0X Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nummer 1 en kijk ook al enorm uit naar 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag vandaag op facebook al een sneak-peak van nummer 2. Zag er alweer heerlijk uit! Nummer 1 staat iig al in mijn kast. Succes met nr. 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En het is zo fijn om zo achter de schermen mee te kijken naar al het harde werk, dat maakt het boek ook waardevoller voor ons, nou voor mij in ieder geval. Gefeliciteerd met de herdruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk nieuws! Ik heb zooo genoten van hè eerste boek! Het voelde een beetje of ik bij je op de koffie was en jij gezellig vertelde over je creatieve leven, waarin ik heel veel herkende! (In het echt zou dat nog niet zo makkelijk gaan...op de koffie...ik woon 2500 km bij je vandaan!). Gefeliciteerd met de herdruk! Leuk dat er nu nog meer mensen van je boek kunnen genieten...ik verheug me alvast op je tweede boek!
    Zonnige groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh ooh I really like the look of this. Is it easy to follow? I dont know anything but english, would I still understand the crafts?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb je eerste boek en het is zo leuk ik kijk echt uit naar je tweede boek. Het is ook mooi om meen te maken hoe je tweede boek ontstaat, en er elke dag over te lezen, vaak toveren de verhalen een glimlach op mijn gezicht.Succes met al wat je doet.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat fijn! Ik ontdekte je eerste boek in de bibliotheek en toen was hij al uitverkocht, ik ga dus voor de herkansing! :-)
    Groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben benieuwd naar je tweede boek!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En terecht dat er een herdruk komt! Een heel fijn boek! Benieuwd naar nummer twee!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)