zaterdag 10 mei 2014

Weekend and a new computer..


Omdat ik gisteren een nieuwe computer kocht,
ik werkte altijd op een laptop,
en dat is nogal behelpen met de Dingen voor het boek
(het scherm is nogal klein..toen ik van de week bij Martine was,
zag ik mijn foto's pas echt goed :))
Maar goed, omdat ik een nieuwe kocht,
en ik even moet overschakelen naar een ander
systeem (van Windows naar Apple)
weet ik niet helemaal zeker hoe snel mij dat lukt..
Ik ben niet zo'n held in veranderingen
op technisch gebied..
Maar ik zal mijn best doen maandag weer te posten,
mocht het een dagje later zijn..
Denk dan even aan mij..ietwat gefrustreerd: 
(Waar zit dit, dat..ik snap het niet...)
achter mijn ongelofelijke hippe nieuwe computer :)

Goed weekend
-X-

12 opmerkingen:

  1. Nieuw speelgoed. Fijn!!

    Goed weekend voor jou ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lukt je wel, zonder twijfel !
    Fijn weekend - veel Apple-speelplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid
    Wat heerlijk voor je een nieuwe computer.
    Wat knap dat je het toch gaat proberen.
    Het lukt je wel je bent bijdehand genoeg.
    Zal aan je denken en niet teveel mopperen he als het niet onmiddellijk lukt hahaha.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit gaat jouw zeker lukken.
    Fijn weekend
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zal geen probleem voor je zijn, een appeltje wijst zichzelf uit!
    (sprak een apllefan ;-)) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suc6 ☺!
    Gezellig wknd.

    Lieve gr, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes! Voor welke kleur pc heb je gekozen? (Dat is toch ook het leuke aan een apple?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles is eerst moeilijk. Tot het makkelijk wordt! Succes en veel plezier van én met je nieuwe pc!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles wat je rechts zoekt zit links :)
    Heb net ook 2 weken moeten wennen, kan nu al bijna alles (wat ik kon, niet wat het 'ding' kan hoor...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Apple daar zal je nog veel plezier van hebben en als je eenmaal gewend bent, dan wil je niet meer terug naar Windows, althans zo verging het mij. Enneh, op een gegeven moment ben je Windows zelfs 'vergeten'...
    In ieder geval heel veel succes.
    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de aankoop van een nieuwe computer. Ik ben in 2010 overgestapt van een computer met XP naar een iMac, je went echt snel. En, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn Mac, dat was bij Windoos wel anders. Ik ben er nog steeds blij mee en wil niet meer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de nieuwe computer.
    Ik hoop voor je dat je er nu goed mee kan werken, ook nieuwe blogs kan plaatsen.
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)