maandag 8 september 2014

And it's monday again..


Dit weekend ging ik zo op in allerlei uitstapjes,
dat ik eigenlijk helemaal vergat om foto's te maken,
deze van bloemetjes uit het parkje hier tegenover
maakte ik vorige week al..
Vrijdagavond bezochten wij de expositie
van mijn zoon Daan, echt fantastisch leuk...
(ik ben natuurlijk een trotse moeder,
maar ik hoorde het ook van anderen..:)


Zaterdag fietsten wij (zo heerlijk,
overal op de fiets naar toe..)
naar een expositie van uitvergrote detailtekeningen
die lang geleden werden gemaakt van allerlei 
dingen uit de natuur..
Wij zijn lid geworden van We are Public,
waar je 15 euro per maand betaald,
en dan (grotendeels) gratis allerlei tentoonstellingen
en voorstellingen kan bezoeken..
Zondag bezochten wij een opera
(waar ik zelf niet zo heel veel aan vond, eerlijk gezegd..)


Wat ik eigenlijk veel mooier vond
(en dat is misschien een beetje kinderachtig..:)
is dat we, toen we koffie dronken aan het IJ
zo'n enorm cruise schip zagen vertrekken..
Ik hoor hier wel vaak de hoorn loeien als ze vertrekken
maar nog nooit zag ik er eentje wegvaren, prachtig :)

Dus wij hadden een fijn weekend,
ik hoop jij ook!
Deze week zal ik er aan denken, zo af en toe
ook eens een mooie foto te maken...;)

Heb je 12 oktober al in je agenda geschreven,
om langs te komen op mijn boeken feestje..?
(ik hoop je daar te zien, echt!)
Van de week zal ik alle details op mijn blog zetten

Ik wens je een fijne maandag
-X-

8 opmerkingen:

  1. Hai Ingrid, Ik kom op je feestje hoor!! En ik snap dat je denkt dat er niemand komt (zou ik ook doen). Maar ik weet zeker dat het superdruk is.
    Leuk voor je dat je weer zo midden tussen al het leven zit in a'dam en fijn dat je daar zo van geniet!!!!

    Liefs janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gewoon te voelen dat je je draai (weer) gevonden hebt. Je berichtjes klinken anders. Vrolijker. Positiever. Fijn voor je! (Hopelijk vind je dit geen gekke reactie :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo alles onder handbereik. Genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed joh, van We are Public! Welke expo ging je zaterdag heen? Bij Mediamatic?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een fijne week... tja, soms neem ik ook miljoenen foto's om daarna weer helemaal geen foto's te maken. Moet kunnen ;-) Fijne week! Dina (Fête des Gamins)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, nee, niet kinderachtig! je geniet van "het zijn!" en je laat mij daarvan mee genieten. Nee, niet kinderachtig, maar groots!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is het dus! We are public! Zie het zo vaak in de stad hangen maar had nog niet verder gezocht, leuk!
    En 12 oktober staat in de agenda :) zin in!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)