maandag 22 september 2014

Beach


Afgelopen vrijdag, wilde ik ineens naar het strand,
misschien omdat het een van de laatste warme zomerdagen was,
of gewoon omdat het al zo lang geleden was..
Dus wij zochten op de kaart een strand uit,
reden een paar keer verkeerd, de tomtom 
vond dat wij onze eigen weg maar moesten vinden 
(met andere woorden; hij doet het niet meer)
en uiteindelijk waren we er..
en oh dat eerste moment dat je je schoenen uitdoet
en het zand onder je voeten voelt..


Het was ook helemaal niet druk
ondanks het heerlijke weer..
De zee zag er zeer aanlokkelijk uit, maar omdat wij
 onvoorbereid en spontaan op pad gingen
hadden we geen handdoek of niets bij ons..
(ik bedacht me ook dat ik eigenlijk 
helemaal geen badpak meer heb)


Dus wij liepen met onze voeten in de zee,
zochten schelpjes en gingen met opgerolde pijpen 
nog wat verder de zee in..
Ineens besloot P om te gaan zwemmen,
ik riep nog even: nee..in je onderbroek :)
maar hij was er al in..en dat zag er zo fijn uit,
dat ik even links en rechts keek, een beetje aarzelde,
en ik hem volgde..en het was zo heerlijk.
Het was jaren geleden dat ik in zee zwom..


Later aten we fish and chips ergens op een boulevard,
het was een middag met een goudenrandje..
 Op weg naar huis besloot ik om maar eens 
een badpak te gaan kopen 
Hoewel als ik nu naar buiten kijk lijkt het gedaan 
met het mooie weer, het ziet er nogal herfstig uit,
maar ach, dan heb ik m vast voor volgend jaar :)

Ik wens je een fijne dag
-X-

18 opmerkingen:

  1. Ik zie het voor me zonder foto! Voelde je je ondeugend? Je cursus mindfulness heeft resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo goed te lezen dat je zo gelukkig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk! mooie afsluiter van de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid
    Ha ha ha ik zie het voor me jullie in onderbroek de zee in. Prachtig verhaal
    Heerlijk dat jullie zo genieten samen.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zeeverhaal hoor Ingrid, bedankt! ook voor de sfeervolle foto's! actually I love the beach ....
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je dat hebt gedaan! Even helemaal niks en alleen maar genieten! De zee heeft bijzondere krachten! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch! Het grote genieten!
    Ja, kopen: dat badpak! Een slimme meid is op de toekomst voorbereid! :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die dagen zijn er te weinig, waarbij je spontaan besluit iets heerlijks te gaan doen ;-) Mooi verhaal waar je weer even op kan teren. Fijne week.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's van jullie gouden strandmiddag! Om weer even op te teren, zo'n dag. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig van die spontane akties..........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héérlijk gewoon !! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is al zolang geleden dat ik op een strand ben geweest...jammer dat ik er dit weekend niet aan gedacht heb, het was heerlijk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh heerlijk... wat fijn. Het zal voor ons weer een klein jaartje duren voor we weer naar zee gaan.... het lonkt wel alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihi ik ben even je blogposts terug aan het lezen die ik allemaal al weer gemist had en vind het prachtig dat je dat gewoon lekker gedaan hebt in je ondergoed gezwommen, zal vast heerlijk zijn geweest. You rock girl! Warme groetjes van Susan die onlangs die leuke give away bij je won dat setje naalden in dat übercute mapje. Zag nu ik de envelop eindelijk wilde weggooien je adres aan de achterkant dus die heb ik meteen maar opgeslagen ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)