vrijdag 5 september 2014

Folding things & a book party..


De laatste dagen ben ik aan het vouwen,
ik ga nog niet precies zeggen wat,
het is een dingetje uit mijn boek,
wat ik weg wil gaan geven op mijn boekenfeestje..
Nu het boek naar de drukker is
(dat is wel een moment, ik kan er nu niks meer
aan veranderen, het is nu zoals het is..:)
ben ik bezig om een middag te organiseren
waarin het boek gepresenteerd wordt..
Wat ik al weet is dat het boek verkrijgbaar
zal zijn vanaf 12 oktober.
Op diezelfde dag, het is een zondag
zal ook het feestje zijn, hier in Amsterdam


Deze keer is het niet enkel voor genodigden,
maar zal ik ook een uur of twee,
boeken signeren voor een ieder die zin heeft.
(het boek kan je dan ter plaatse kopen, natuurlijk)
Volgende week zal ik een uitnodiging op 
mijn blog zetten, zodat je precies weet hoe en wat.
Ik hoop natuurlijk dat er iemand komt..
(dat is nu zo'n typische niet mindfull gedachte,
wat als er Niemand komt..:)
Nu ja, dan heb ik een mandvol met gevouwen dingetjes
en een hele rustige middag..

Dus ik vouw gewoon verder,
en ik vertrouw er op dat het een hele feestelijke dag wordt..

Ik wens je alvast een heel fijn weekend
-X-

13 opmerkingen:

  1. Ik zou zeker komen als het niet zo ver weg zou zijn. En ik weet ook zeker dat het heel druk en gezellig wordt. Vouw maar rustig door....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig papier!

    Ik denk inderdaad dat er niemand komt ;) Op je vorige boekenfeestje was het ook niet gezellig en je vorige boek heeft zo slecht verkocht ;) Komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt vast een leuk feestje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niemand komt??? Ik denk eerder dat het hutje mutje wordt :-)! Veel plezier met vouwen verder, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat we niet met z'n allen er in passen of je moet de Arena afhuren :) Ik ga in ieder geval het in de gaten houden en het lijkt me erg leuk om je een keer in het echt te zien.
    Fijne middag en weekend!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zal nog heel wat papiertjes nodig hebben om te vouwen als je iedereen die komt wil happy maken :-) Veel vouwplezier en 12 oktober wordt zeker een fantastische dag, geniet er maar van. Lieve groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je boek bij de drukker, zo'n definitief moment terwijl je nog niets in handen hebt.. en NIemand? Dat lijkt me onmogelijk, denk dat je niet genoeg hebt aan 2 uur signeren. Veel plezier met vouwen.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend en leuk. Nog een paar weken wacht op jouw nieuwe boek. Ik gok dat het weer net zo leuk is als het vorige boek.

    Veel plezier met voorbereiden van het feestje, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk ook dat er niemand komt hahaha, komt goed! En ik denk ook dat ik weet wat je vouwt, succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil wel komen! Vouw maar lekker door........!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De vorige keer las ik te laat over je feestje, dat vond ik zo jammer.
    Natuurlijk wil ik nu wel komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk word het een super dag!!! Wat spannend allemaal weer! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Tuuuuuuurlijk wordt het druk op jouw boekfeestje! Dat weet ik zeker en het wordt sowieso gezellig :-)
    Ik zag gisteren bij Bol.com dat je boek al te reserveren is, zo leuk!!!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)