vrijdag 12 september 2014

Simple things and a thank you.


Dank jullie wel, zeg, voor alle lieve reacties,
op de cover van Vive la vie,
hier op Instagram en Twitter, echt heel erg fijn..
het is toch een bijzonder moment,
Natuurlijk hoopten wij dat het goed ontvangen zou worden,
maar helemaal zeker weten doe je het niet..

Dus ik ga met opgewekt gemoed
bezig aan de voorbereidingen van het boekenfeestje..:)

Ik wens jullie alvast een heel mooi weekend
en oja, de naaldenmapjes van dinsdag..
Die zou ik graag willen sturen naar
Susan en Jeannine, als jullie je adres willen mailen,
dank je wel.

-X-

7 opmerkingen:

  1. Succes met je voorbereiding, dat gaat vast en zeker een hele gezellige leuke dag worden ;)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst van Laura!!
    Jij ook een heel gezellig, fijn weekend toegewenst.
    Aan de temperatuur en het weer zal het niet liggen hè☺?

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Laura Ingalls Wilder/Het kleine huis op de prairie. Verslonden heb ik de boeken. Mooie voorbereidingen voor je boekfeestje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow super ik hoor net dat ik bij jou je give away gewonnen heb. Jippie! Leuwk!
    Ik zit nu nog op bezoek, maar ga morgenvroeg meteen mijn adres mailen en je andere blogpost lezen. Dankjewel!
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren heb ik je boek over kringloopgeluk nog uitgeleend. Ik dacht dat het niet meer te koop was, maar nu zie ik toch nog een linkje. Ik verheug me op je volgende boek! Succes en voor morgen een toch ook voor jouw een fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het boek staat inmiddels goed op BOL, met inkijkexemplaar. Ik ga hem zeker kopen, alleen al de foto op de kaft is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)