vrijdag 28 november 2014

A happy present and some art


Allereerst natuurlijk hartelijk bedankt voor 
alle reacties, ik weet natuurlijk ook wel
dat ik dit probleem niet ga oplossen en ook dat ik
 absoluut niet de enige ben die hier mee te maken heeft...helaas..
(maar het lucht wel op er af en toe iets van te zeggen)
Maar naast de keerzijde van het online leven
zijn er natuurlijk ook heel veel leuke
(het gaat om de balans, nietwaar ?:)
Zo volg ik al een tijd Kristina en Jason van
  Inaluxe via haar blog en ook via Instagram, 
ik heb grote bewondering voor hun werk.


Dus toen ik op een gegeven moment een reactie van hen
zag staan onder een van mijn foto's, dacht ik even ooh..
Er stond zoiets van wat een leuk vintage schriftje,
waarna ik zonder er bij na te denken terug typte 
dat ik het wel naar haar op wilde sturen, als ze dat leuk vond.
Dat vond ze, en we wisselden adressen uit.
Dus ik pakte het schriftje in of eigenlijk maakte ik er 
een heel pakket van, vintage plaatjes, kaartjes noem maar op.
(Ik denk dat ik een beetje overdreef, misschien, maar 
ik vond het zo leuk hen iets te geven)


Daarna hoorde ik weken langs niets,
het pakje moest dan wel helemaal naar Australie
(ik zit hier eindeloos te proberen met die trema op de e
maar het lukt me niet, ik zal het toch eens moeten oefenen)
Ik stel me zo voor dat het per postkoets en stoomboot gegaan is..
Maar uiteindelijk kreeg ik een berichtje dat ze het hadden ontvangen.
Ze waren er erg blij mee: of zoals Kristina zei:
Jason deed een radslag van plezier (haha)
Maar wat nog veel fijner was, dat ik een paar dagen later
een pakje van hen kreeg, met een lieve kaart en
twee originele Inaluxe prints, joehoe!

Ja, laat ik deze week afsluiten met Joehoe,
zo'n weekend wens ik je ook, waarvan je achteraf zeg
ja dat was echt een joehoe weekend ;)

Ik ga straks naar een expositie van mijn zoon Daan
die hij samen met anderen heeft in galerie Rianne Groen
in Rotterdam. (trotse moeder spreekt)

-X-

21 opmerkingen:

  1. Veel succes en plezier voor Daan en z'n trotse moeder vandaag! Echt, goed gedaan van hem (en nou even hoppetee, flink verkopen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten zeg met die mooie kleuren daar wordt je toch vrolijk van ;)
    En dan de trema op de e tja sorry ik heb hem ook altijd nog niet gevonden!!
    Veel plezier bij je zoons expositie :)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo dat is zo fijn om op die manier kersjes op je leven te toveren! Geniet van de tentoonstelling ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe...! Dat is leuk! Veel plezier bij Daan zijn expositie en een heel fijn weekend! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja. Dat is heel mooi.
    Terecht trots ben je op zo'n zoon.
    Ik wens jou ook een joehoeweekend. Wat een leuke verwoording. Net als die andere zin: een radslag doen van plezier.
    Gewéldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, fijn! Mijn dag begon niet zo joehoe met hoofdpijn en nergens zin in, maar ik geloof dat jouw blogje daar verandering in brengt. Laat die Joehoe maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en prints. Ik kende ze nog niet maar ben net heerlijk hun blog door gaan neuzen en ga ze zo volgen met bloglovin.
    Ik wens jou en Daan een JAHOEweekend toe.
    O,ja die trema krijg je als je op je toetsenbord eerst op het tremateken klikt ( zit naast de enter aan de rechterkant, wel gelijkertijd de shift gebruiken) en daarna de e te typen. Of je knut de alt knop indrukken en dan 137 intypen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid
    Natuurlijk ben je trots op je zoon. Veel plezier en een fijn weekend.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That is wonderful to have penpals! Congrats on your son's art showing. I hope you have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi, allemaal!
    Fijn dat het toch nog goed kwam met deze week :-)
    Prettig weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn, leuke ruil! Super mooie prints zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gloei maar lekker van trots dit weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid!
    De trema op de e doe je als volgt: typ eerst de dubbele haakjes openen, dus deze " en dan een e, dan staan ze er als het goed is op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk dat jij hen zo verwende en zij omgekeerd jou een jippie-gevoel bezorgden. De prints zijn echt prachtig. Daar mag je wel Joehoe voor roepen.

    Genieet van een fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Of alt ingedrukt houden, type de letter u, dat is ¨ en daarna de gewenste letter.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid! Ik heb gisteren jouw boek: Vive la vie gekregen van de kinderen. Prachtig boek hoor, ik ben er erg blij mee! Meteen even op je blog gekeken! Geweldig blog! Dus je hebt er weer een volgster bij!
    En ja je mag super trots op jouw Daan zijn!

    Dikke kus van Marianne XXX!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zie net je boekje voorbij komen bij flow. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik bedoel je boekje om zelf te vouwen dus (zat nog even met je vorige blogje in gedachten dus verduidelijk het toch maar even)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi wat een mooie kunst heb je gekregen en mooi om naar te kijken,het is nu maandagochtend, en super triest weer maar nu ik je gezellige foto's tegenkom krijg ik ook een joehoe moment. Een fijne week.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)