maandag 8 februari 2016

Gone for a few days


Het spijt mij om te zeggen maar ik doe de deur,
even dicht, wel een hele mooie deur, vind ik zelf,
die ik fotografeerde in een verlaten stationnetje in 
Frankrijk..(het was helaas niet te koop :-)

Ik ben even zo bezig met andere dingen, boek, 
website voor de printen en een opdracht,
dat ik er helemaal niet aan toe ben gekomen
om enige gedachten, laat staan werk,
aan mijn blog te besteden, het is meer werk
dan je misschien wel zou denken..
(daarnaast wil ik alles op mijn Allerbest doen,
en dat kost tijd en al mijn energie)

Dus ik trek de scheerlijnen van het kleine huisje
aan, wat vannacht als stond te rammelen in de wind,
doe de deur dicht, zet een grote pot koffie
en ik ga een paar dagen aan het werk
om weer helemaal op schema te komen.

Ik wens je een fijne week en tot gauw
-X-

Ps. op de blog van Engelpunt staat werkelijk een
bijzonder lief stuk over mij en mijn werk :-)

12 opmerkingen:

  1. Het is een geweldig stuk op Engelpunt. Het komt je toe.
    Werk ze!!
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe lekker is dat. Af en toe even de luiken dicht en met volle aandacht op 1 (nou ja 3) ding(en) om als dat weer af is voldaan de ramen weer open te gooien :) Succes en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een heel lief stukje wat daar staat! Helemaal jij zoals ik je hier ken :)
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes!!! Soms moet je je even afsluiten. Wij kijken uit naar het moment dat de deur weer open gaat. Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt niet alles tegelijk. Succes en werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid
    Heb het stuk bij Engelpunt natuurlijk gelezen. Heel mooi en heel lief. Naar waarheid geschreven.
    Zo goed dat je je nu even concentreert op andere dingen. Anders loopt je hoofd om en dat moeten we niet hebben.
    Alles op zijn tijd. Meisje we wachten gewoon weer af wanneer er weer een bericht van je komt. Je doet het zo goed. Succes met alles en bij jezelf blijven. Is zo belangrijk.
    Liefs Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie slinger heb je gemaakt voor Engel. Het blogbericht is een terecht compliment voor jou met al jouw verschillende creaties en prachtige boeken.

    Succes met de dringende zaken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe die deur maar lekker dicht en maak hem weer open als je er klaar voor bent...
    Wil zelf ook altijd honderd dingen tegelijk doen maar dat gaat nu eenmaal niet.
    Heel veel succes en tot snel....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk, soms even pas op plaats zodat je,je kunt focussen.Werk ze :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)