vrijdag 29 april 2016

Bonbon


13 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel fijn weekend en geniet van je heerlijke bonbons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jouw ook een heerlijk, ontspannen weekend toe. Met dat doosje bonbons en veel kopjes thee, een heerlijk boek en wat creatieve spullen komt dat vast goed.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een fijn weekend... (Leuke kaart voor in jouw winkeltje, verkocht ;) Lieve groet Meinke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n weekend wens ik jou ook toe!
    Ik kies geen bonbonnetje, maar een werkstuk uit je boek, daar zat ik vanmorgen ook: eerst dit of toch eerst dat?....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou een heel fijn weekend, met heel veel bonbonnetjes en dat je maar lekker mag bijkomen van alle drukte van de afgelopen tijd,
    Ik geniet intussen van je boek!...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijn en ontspannen weekend. Dit doosje is vast al leeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi beeld in één foto!
    Ik wens je hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. miljaar ! nu wil ik chocolade en ik heb er geen in huis !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n doosje zou bij mij snel leeg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto; het zou zomaar zo'n weekend kunnen worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig ,doosje ! Mag ik het merk weten? Fijn weekend!
    Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zijn de bonbons al op? Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och die bonbons <3 wij hadden een druk maar heerlijk weekend en de zon schijnt weer dat hadden we stiekem hard nodig x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)