vrijdag 13 mei 2016

Flower or seafish..


Van de week wilde ik dit bericht posten, maar ik
kreeg enkel foutmeldingen, ik kon niet in het 
dahsboard van mijn blog komen, oe daar schrik ik 
altijd even van, ik begrijp helemaal niets van de 
techniek van een pc, en als het dan niet werkt..
Het bleek een probleem van blogger te zijn,
ik kijk tegenwoordig altijd eerst even of 
een probleem is waar ik iets aan kan doen of niet..
Dat scheelt een heleboel paniek, als ik er niets 
aan kan doen kan ik het laten gaan..
Dus ik wilde iets zeggen over deze bloemetjes
die ik haakte, ik zag een plaatje in een Japans
haakboek en maakte ze na, dacht ik..


Het pakte bij mij net iets anders uit, in plaats 
van een bloemetje werd het een zeester,
of een zeester die op een bloemetje lijkt,
het is maar hoe je het bekijkt..
Ik haakte het met hele dunnen katoen en naald
nummer 2,5 maar je kan het haken met wat je fijn vind.

Ik wens je een heel fijn Pinkster weekend,
ik geloof dat het niet zulk mooi weer wordt,
maar daar doe je niets aan, en dingen waar je niets
aan kan doen...haha..
-X-

5 opmerkingen:

  1. Ik had dat probleem ook op dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer of niet, haken kun je altijd. Hartelijke groeten, beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meet een andere kleur liijkt het vast een echt bloemetjes terwijl het met deze kleur meer een zeester lijkt. Leuk om zo met één patroon twee dingen te kunnen haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar dat probleem dinsdag, ik dacht ook dat het aan mij lag.
    Leuk die zeesterren , in een mooi passend kleurtje
    Geniet van de Pinkster dagen, weer of geen weer
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hard choice...starfish or flower they are lovely

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)