vrijdag 1 juli 2016

Roses are red


Ken je dat, dat je ineens een zin of een liedje
in je hoofd hebt en dat je geen idee hebt waarom.
Dat had ik deze week met dit oude versje, 
het plopte zomaar oneens op en sindsdien zit ik ermee.
Nu las ik eens ergens dat als je een liedje in je hoofd hebt
je het helemaal uit moet zingen en dan is het over..
Maar ook dat hielp niet, hoewel ik het niet zong :-)
misschien ben ik er nu vanaf, nu het opgeschreven
en wel hier op mijn blog staat.
Daarnaast is er niets mis met wat zoetheid, 
zo nu en dan, denk je niet?

Oh ja, heb gisteren nog gezocht naar de zomer, maar
hij laat zich niet vinden, ik blijf zoeken.
Oh ja 2, er staan weer wat nieuwe dingetjes in mijn webshop
Oh ja 3, pioenrozen zijn mijn lievelings..

Ik wens je een heel zoet weekend
-X-

5 opmerkingen:

  1. Oh ja, dat wens ik jou ook!
    Mooie kleurencombinatie, bloem en vaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wens ik jouw ook en de zomer staat vast om de hoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar Ingrid. Voor jou ook een fijn weekend en voor iedereen in Nederland, wat meer ZON en Zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit helpt echt: een ander liedje gaan zingen! Dan krijg je dat in je hoofd - kies dus de juiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit helpt echt: een ander liedje gaan zingen! Dan krijg je dat in je hoofd - kies dus de juiste!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)