maandag 21 november 2016

Kleurrijk en een cadeautje.


En zo was het dan weer maandagochtend,
ik beleefde een bijzonder kleurrijk weekend,
ondanks het grijze weer..
Ik had een bijzonder verhelderend gesprek met 
iemand, zo'n gesprek wat je al jaren geleden eens
had moeten voeren en wat veel gedoe en onbegrip 
had gescheeld, maar soms hebben de dingen ruimte
nodig en gebeuren ze pas als de tijd rijp is.
Gisteren hadden we natuurlijk die heerlijke storm,
waarbij het huisje stond te wapperen in de wind,
het kalme kanaal (het lijkt wel een Suske en Wiske titel)
hiervoor veranderende in een kolkende massa,
met zelfs wat golven en het sneeuwde blaadjes
(ze waren dan wel niet wit, maar het is iets :-)
Ik bezocht Flavourites live en sprak met 
verschillende enthousiaste en lieve vrouwen.


Eigenlijk had ik mij voorgenomen wat foto's te 
maken voor mijn blog, maar het is gewoon te donker 
binnen, dus het kwam er niet van, nog een paar
van dit soort donkere dagen en dan zijn mijn 
foto's op en kan ik niet verder bloggen, haha.
Dus ik probeer wat andere oplossingen te vinden voor 
mijn foto schaarste, soms moet je om het probleem,
heen te denken, en zo vond ik deze van vandaag.
Daarnaast is het natuurlijk echt weer voor gezellige
dingen, zoals kleuren, en daarom geef ik vandaag 
een kleurboek weg, mocht je zin hebben om het
te ontvangen laat dan een berichtje achter..
Ik geef het vrijdag weg.

Ik wens je een hele goede week, ik ga op zoek
naar wat licht, om foto's te maken en sowieso
lijkt mij op zoek gaan naar licht(heid) 
altijd een goed idee.
-X-

28 opmerkingen:

  1. Jij vind wel weer een oplossing voor prachtige plaatjes :) kleur, licht en creativiteit zijn jouw ding. Ik doe graag mee met je loting! Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Wordt beter weer, toch!?!? En anders heb je misschien nog eens een foto op herhaling, een herinnering zeg maar.
    Heel leuk dat je een kleurboek weg wilt geven, ik loot graag mee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verhelderende gesprekken zijn inderdaad deugdzaam.
    Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een wind he, afgelopen weekend. Ik vind het wel wat hebben...lekker knus binnen. Zo`n prachtig kleurboek zal super van pas komen op deze grijze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was ik vroeger blij met een kleurboek van Sinterklaas. Ik zet deze op mijn lijstje ;-)....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi en wat leuk!
    Mij geven je blogs altijd een duwtje in de goeie richting, vandaag ook weer :)
    En ik loot graag mee, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk een beetje wind, nou ja, beetje...ik lees dat je goed bezig bent...fijn
    Enne ..ja ik doe graag mee, ook al op IG gereageerd, weet niet of dat mocht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik loot graag mee! Kleuren is een fijne bezigheid voor tijdens mijn zwangersschapsverlof :-)

    Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoals ik al zei op Ig: oh heel graag dat boek!!! Enne, wat ik in therapie leerde: soms duurt iets enorm lang maar heeft dat ook een reden. Iets gebeurt pas als de tijd rijp is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, benieuwd hoe het op Flavourites was... en kleur graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee voor het kleurboek. Kleuren maakt je helemaal rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee voor het kleurboek. Ik hou van kleur, vooral op een sombere, donkere herfstdag. Fijne dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh een kleurboek, die zou ik heel graag winnen. Dan kan hij onder de kerstboom voor mezelf of een van de schoondochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grauw en grijs weer en nog nat ook. Gelukkig vliegen de potjes, krukjes en regenpijpen vandaag niet meer om het huis. Goed dat jij een voorraadje foto's hebt. Misschien heb je ook nog mooie oude foto's die je kunt recyclen :)
    Een goed gesprek kan zoveel oplossen en voor een mens betekenen. Gek dat er soms tijd voor nodig is om dit soort gesprekken te houden. Goed dat jij er veel aan hebt gehad.
    Heerlijk om op jouw blog kleur te zien. Een mooi doosje, nu nog zo ongeschonden. En dan kom je ook nog met jouw terug-naar-de kindertijd-kleurboek als giveaway. Ik waag graag een kansje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was gisteren bar en boos in het Zeeuwse land,
    maar wel heerlijk het hoofd leeg laten waaien in de
    storm!
    Ik zou heel graag je kleurboek willen winnen, dus
    duimen maar.
    groetjes van Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne gesprekken en lieve mensen, wat wil een mens nog meer :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief gebaar! Ik zou het kleurboek heel graag kado willen geven aan mijn vriendin Yvonne, die wel wat kleur en gezelligheid verdiend! Zeker vandaag was een moeilijke dag voor haar.
    Dank in ieder geval voor deze kleurrijke post!
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ingrid, wat een heerlijk blog weer. En het klopt precies, ik heb dit weekend heerlijk gekleurd uit je mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee met veel plezier. Dank U.
    Titi
    belgium1860@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En of ik zin heb Ingrid! Ik heb net nieuwe pastelkrijtjes gekocht, ben heel benieuwd hoe die het doen in jouw kleurboek. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou je kleurboek graag willen winnen om aan mijn mama cadeau te doen, ze maakt een bijzonder moeilijke periode door en kleuren brengt haar enigszins tot rust!
    Mocht ik niet winnen dan zet ik het alvast op het lijstje met kerstcadeautjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een kleurboek, wat leuk. Ik zou 'm aan mijn lieve buurvrouw geven. Die verdient het. En dan gaan we samen kleuren.
    Groeten,
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zou leuk zijn, een kleurboek! En dan nog met z'n mooie cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natuurlijk wil ik meedingen voor het kleurboek!!!
    Goed excuus om mijn mooie kleurpotloden weer eens tevoorschijn te halen !! Ik ga vast oefenen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat soort gesprekken kunnen een hoop oplossen, net als de storm de oude bladeren losmaakte! Heel graag ding ik mee naar het kleurboek. Veel geluk gewenst aan de andere deelnemers en "fingers crossed".��

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het was vandaag gelukkig wat mooier weer. De zon scheen hier zowaar. Ben benieuwd of je vandaag wel de mogelijkheid had een aantal mooie foto's te maken. Zou toch zonde zijn dat je hierdoor zou moeten stoppen met bloggen. Toevallig ben ik vandaag jarig en het lijkt me fantastisch om zo'n mooie kleurboek te krijgen. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is inderdaad echt kleur-weer.
    Of een beetje haken, breien.. op de bank ingesnuggeld onder een kleedje met de hond.. Nadeel van zo'n hond is dan wel weer dat je er op een gegeven moment echt uit MOET.. of je moet zin hebben om te dweilen.. maar hoe je ook wendt of keert.. ergens moet je toch van die bank af..
    Ik heb je mooie kleurboek al vaak voorbij zien komen op het wereld wijde web maar zou er graag eentje hier op mijn tafel willen hebben.. om zo eens met dit weer daar lekker in te kunnen kleuren..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo'n mooi kleurboek is ideaal voor dit weertje. Lekker op de bank samen met zoonlief kleuren. šŸ˜€

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)