dinsdag 4 juli 2017

Dank je


Dank je wel voor alle reacties gisteren en eigenlijk
voor alle reacties, hier en in de mail, zo fijn dat er 
mensen zijn die meedenken en hun eigen ervaringen
delen, dat maakt dat ik niet zomaar (de virtuele) ruimte
in zit te kletsen maar dat ik het gevoel heb dat ik 
tegen echte mensen praat..
Voor mij is het hele internet en social media toch een 
soort van abstract gebeuren, een soort wereld naast 
de wereld, die weg is als ik alle apparaten uitzet..
Het maakt ook dat ik zin heb om te blijven bloggen,
dus het werkt van twee kanten, bedankt daarvoor
en daarom bloemen voor jou :-)
Als ik tussendoor het werken aan de webshop, wat
veel meer werk is dan ik had ingeschat, tijd heb
zal ik weer eens iets verzinnen, zoiets als een kaartje,
zodat we weer eens echte post kunnen uitwisselen..

Ik wens je een fijne dag, ik blijf nog een paar uurtjes
achter mijn beeldscherm zitten om producten in te
voeren in de webshop, vandaag zijn het de postzegels..

-X-

3 opmerkingen:

  1. Ja, de reacties en berichtjes zijn leuk aan het bloggen. Buiten het feit om de berichten te maken, dat is ook een leuk proces. En ik leer er heel veel van. Het voelt daarom toch wel als een 'echte', maar wel een andere wereld. Succes nog even met invoeren van de producten, is inderdaad veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zin hebt om te blijven bloggen! Ik reageer niet altijd, maar ben een trouwe lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vaas en dan ook nog met mijn lievelingsbloemen. Maar het is nog fijner om te lezen dat je lekker blijft bloggen. Maak gewoon eens een leuke tekening met allemaal gezellige mensen die jou blog met plezier volgen. Bij twijfels kijk je naar die volgers en dan weet je dat het echt allemaal levende mensen zijn die jou een goed hart toe dragen en jouw blog graag volgen.

    Succes met het vullen van de webshop, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)