vrijdag 8 december 2017

Kaartjes


Toen ik iets meer dan een jaar geleden mijn eerste 
webwinkel had, kocht ik een soort van super printer,
daarmee printte ik al mijn tekeningen zelf.
Het idee daarachter was dat ik dan geen voorraad hoefde te
hebben en ik kon printen als iemand iets zou bestellen.
Dat ging best goed allemaal, het was wel veel werk omdat
ik ook alles moest snijden en er ging best vaak iets mis.
Dat winkeltje deed ik uiteindelijk dicht, met name omdat
P een paar maanden hier niet was en ik niet wist hoe
ik de website must updaten en dat soort dingen.
Nu heb ik een andere winkel, die ik helemaal zelf kan
onderhouden, daar ben ik best heel trots op.
Toen de printer begon te haperen en het printen mij
zo ongeveer een dagelijkse paniekaanval bezorgde, 
dacht ik dat ze misschien moest laten drukken, waar ik
dan ook weer tegenop zag, want hoe en waar dan..


Dus ik probeerde het met een winterkaartje, dat zag er 
goed uit en na wat opstart problemen (mijn naam op zijn 
kop, verkeerd aangeleverde bestanden, oh, oh..als die
technische dingen daar krijg ik de zenuwen van)
weet ik hoe het allemaal werkt en ben ik langzaam al
mijn zelfgeprinte kaarten aan het vervangen door gedrukte.
Zo handig, als er een bestelling komt hoef ik enkel de 
juiste kaart van de stapel te pakken, echt heel fijn.
Het ziet er ook zo Echt uit op de een of andere manier,
haha, bijna alsof ik ze niet zelf maakte..
In de webwinkel staat het erbij of het een kaart is of
een print die ik maakte, ook heb ik wat setjes gemaakt
die veel goedkoper zijn dan 1 los kaartje.
Ik heb echt plezier in het winkeltje spelen en deze
winkeljuffrouw waardeert elke bestelling die er 
binnenkomt en ook doe ik mijn uiterste best om 
alles zo feestelijk mogelijk in te pakken.
Ik maak maar eens wat reclame voor mijn werk, haha.

Ik wens je een heel warm weekend, het wordt een
gure boel buiten.
-X-

9 opmerkingen:

  1. Dat mag je ook best doen, je maakt prachtige tekeningen. Hier sneeuwde het net al, fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bestelling die ik deze week van je kreeg, was echt een feestje! Zo leuk om uit te pakken, niet alleen de bestelde artikelen op een originele manier verpakt, maar er waren ook kleine verrassingen bij, heel persoonlijk, echt van jou. Dik compliment Ingrid! Zo, heb ik ook een beetje reclame gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga weer even in je winkel kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zo wil ik wel weer even in jouw winkeltje kijken! Ik heb ook een winkeltje, maar omdat het vooral nog tje is heb ik er te weinig tijd voor en maak ik ook te weinig reclame en zo word ik natuurlijk nooit groter maar ik vind het ook heerlijk en sta ook graag op markten. Ook al is dat ook altijd een heel gedoe :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reclame maken loont. Ik heb mijn kerstkaarten gelijk besteld. (En nog een stel voor in mijn kaartenbak :) Fijn dat je je we winkeltje nu helemaal zelf onder controle hebt. Lang leve de zelfstandigheid. Fijn weekend (je zult het wel druk krijgen met alle binnenstromende orders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gister mijn mooie bestelling ontvangen en lieve extra's erbij en dat alles prachtig ingepakt, echt een feestje 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw prachtige kaarten verlosten mij van de zelf opgelegde druk om eigen kaarten te laten printen. Volgend jaar dan en vroeg mee beginnen ;-)
    Ik word elke keer zo blij van je mooie pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Ingrid heb het kaartensetje ontvangen erg leuk.Dank voor je goede wensen en het lieve inpakken.mooie knusse winter.gr.Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)