dinsdag 2 november 2010

Boeken, knopen, garen en band (give away)

herfst...
regen, wind, lange avonden
lekker op de bank met een handwerkje
of knutselen (ha) aan de keukentafel
(ik heb daar natuurlijk geen tijd voor
want ik ben Slofjes aan het haken : )

natuurlijk heb je ideeën Genoeg
maar wat dacht je van:
een uil borduren
een heren pullover breien
een bikini haken
een vilten Zweeds paardje
of een "praktische' schooljurk naaien
een zwemmende papieren vis voor de kinderen?
kortom wil je eens iets Anders?

ik heb 9 oude handwerboeken verzameld
en 1 met 'Wat zal ik nu eens doen' voor kinderen
waar dat allemaal in staat
-met dank aan Engelien-
 
om weg te geven aan een ieder
die dat Leuk vind
je kan een voorkeur opgeven
maar ik weet niet of dat Precies uitkomt..met de loting

-de meeste boeken zijn een jaar of 40 oud
dus vooral de kaften zien er Gebruikt uit
verwacht Geen glanzend nieuw boek
 
maar:
never judge a book by it's Cover
nietwaar?

voor de gezelligheid
doe ik bij elk boek
een stuk of 100 knopen
(bij het opruimen van mijn kantoor kwam ik
overal dozen en potten Vol tegen
bij elkaar zo ongeveer een Emmer, dus er kunnen er
wel wat Weg..)
wat metertjes vintage band

en wat drukkertjes en garen
ik verloot ze over een dag of 10 (ong 12 november)

if you live abroad, you can also join my 
give -away
the books -from the seventies- are in written in dutch
(it comes with buttons, ribbons, bittons and yarn)
but maybe you like to get one anyway
(the pictures are great!)

-x-

107 opmerkingen:

  1. Count me in! I have to translate your page everytime! (Australia) But it's worth it! Beautiful photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk, ik hou me aanbevolen! een boek over haken is leuk, maar een andere is ook goed! die lintjes zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val met mijn neus in de boter, heb net gisteren je blog ontdekt en nu al een giveaway..... En dan nog wel met knopen en band, daar ben ik gek op. Ik ben niet zo'n haakster, dus als ik iets in is alleen knopen en band voldoende hoor.......

    Groeten uit Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give-away. Ik doe mee hoor. Lees je berichtjes altijd met plezier!
    Mocht ik erbij zijn, dan graag een boek over haken of dat boek waar die Zweedse vilten paardjes in staan.

    Ben benieuwd en succes met het haken van de slofjes (die vind ik overigens helemaal leuk!)

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yihaaaa! Ik doe mee! Bij voorkeur voor het Kinder Knutsel Boek natuurlijk ;-)
    Het "Met Naald en Schaar" vond ik vorige week bij de kringloop. Je hebt me flink aangestoken met dit soort boeken. Alleen het doorbladeren is al zo heerlijk rustgevend...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Heel graag doe ik mee voor het boek over de lappendekens! Ik maak - samen met mijn schoonmoeder - dekens voor een opvanghuis in Ethiopie (mijn kinderen komen daar vandaan) en het lijkt me heel leuk om in zo'n boek te kijken voor nieuwe inspiratie. Die bandjes en knopen kan ik dan op de dekens verwerken!
    Ik kan altijd alles gebruiken :-)), er gaat namelijk heel veel materiaal in zo'n deken.
    Voor info over het opvanghuis: www.yedanjabet.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk!!
    Ik doe mee.
    Het vilten paardje spreekt me wel aan.
    -speels goed van stof.
    -wat zal ik nu eens doen.
    OOoh en retro bandjes, waar vind je dat toch allemaal die leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Alweer zo'n gave give-away. Ik wil wel graag mee doen en hopelijk win ik dan net als de vorige keer....
    Ik zou wel graag een van de haakboeken willen, welke zou me niet uitmaken.

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf ziet het eruit! je foto's ook zo leuk gecreerd....om verliefd op te worden.
    Wij doen graag mee..
    Fleurigefleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, wie wil dit nou niet! Van de drie borduurboeken weet ik dat ze leuk zijn want die heb ik zelf ook, maar alle andere boeken maken me erg nieuwsgierig. Dat wordt nagelbijten de komende dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zoek al een hele tijd naar zo'n oud haak-boekje. Die bovenste stond vroeger bij m'n ouders in de kast, maar die heeft m'n moeder natuurlijk weg gegooit. Dus ik doe graag mee, de anderen zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat je dit allemaal weg gaat geven! Ik doe graag mee voor een haak-boek of het kinder knutsel boek. En dan het band...wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow!! wat een gulle, leuke give-away! jeetje; ben dr een beetje van onder de indruk...
    En natuurlijk doe ik graag mee.
    Ik ben een beginneling op het gebied van haken en naaien, dus tips/inspiratie/handleidingen(die niet te moeilijk zijn) zijn van harte welkom! ik moet nog veel leren ;)
    En knoopjes en band; tja, das gewoon verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauwwwww wat een leuke give away!
    ik doe graag mee! een boek over haken vind ik het leukst!
    knoopjes en band, komt altijd goed van pas.
    groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. (oeps daar ging iets mis!)

    Wowwww dát zou ik wel willen winnen ja! Een leuk boek over haken, met retro ontwerpen, helemaal leuk! En die knoopjes :-) en en en ....
    En dat je het weggeeft, helemaal super, op mijn verjaardag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee! Wat een super leuke giveaway. Ik heb geen speciale voorkeur voor een boek. Ik vind eigenlijk vanalles leuk om te doen, dus het komt altijd van pas! De knopen en linten zien er zóóóó gaaf uit *smelt*!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooh ik zou dolblij zijn met een haakboek!
    Wat ben jij toch een vrijgevig mens Ingrid!

    Kijk maar op mijn blog http://barbaramama.blogspot.com/2010/11/haken-crochet.html
    Ik heb zó zitten stoeien met zo'n simpele werkbeschrijving. Hopelijk leer ik nog een boel bij.

    Liefs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe ook erg graag mee en mij lijken alle boeken leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk, ik doe heel graag mee om zo een pakketje te winnen!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. LEUK!!!
    Ik doe mee voor het boek 'Wat zal ik nu eens doen"!
    Die heb ik nog niet in mijn verzameling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Al heulemaal blij met het winnen van de matroesjka-tekening maar doe hier evengoed ook aan mee hoor! (Heb gisteren toevallig het borduurboek van LisPaludan gekocht, maar dat terzijde)
    Ik ben nogal van de Haak, dus das dan wel de voorkeur... Met welke pen en draad-dikte heb je eigenlijk de slofjes gemaakt? 3-1/2?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauuw zeer leuk, ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give away!! :-D
    Ik doe graag mee voor een haakboek :-)
    Doe je ook al mee aan mijn give away? Morgen kies ik de winnaars :-)
    Groetjes,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh ik kom per toeval op je vrolijke blog terecht. Ik hou van je stijl!
    Een gezellige, regenachtige dag. Potten vol met thee en veel kleurige lintjes, lapjes, garens om je heen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh, ik wil wel een haakboek winnen. In een ver verleden heb ik me daar eens op toegelegd, misschien kan zo'n boek me overhalen om me daar weer op te storten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk, een give-away! En dan net een dag volger:-)Als dat geen boffen is. Ik ben gek op knopen en band, dus daar ga ik een gokje op wagen. Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik voel me een beetje hebberig om weer mee te doen en na het winnen van het schortje. Maar dit weg-geef-feestje kan ik toch niet aan me voorbij laten gaan? De boeken van Lis Paludan heb ik al 'gescoord' op marktplaats, en verder maakt het me niets uit. Ben een boekenbeest, dus altijd goed. Ik ben op het moment in de weer met lapjes en probeer een beetje te haken, dus als de patroontjes eenvoudig zijn wil het wel lukken...misschien. En die knopen!! Wat ben ik blij dat jij je kantoor uit hebt gemest!
    Maak een linkje op mijn Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooooooh ik ben net met iets bezig waar ik veel knopen voor moet gebruiken.
    Dus ik doe heel graag mee!
    Echt een super giveaway..
    En dank je wel voor je heerlijke blog...nog maar net ontdekt ...en echt geweldig!!
    zo super vrolijk! zo genieten...ff koffie en jou blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk idee! Het boek over de lappendekens lijkt me wel wat, mooi project voor in de winter!
    Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Daar word ik behoorlijk hebberig van, want het is inderdaad handwerkseizoen. Ik doe graag mee met de loting en laat me verrassen als ik win met eender welk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat fantastisch! Wat een heerlijke foto's
    allemaal zeg...
    Ik laat me ook graag verassen als ik win :D!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke give-away!
    Ik ben wel eerder een naaister dan een haakster.. daarom ga ik voor het boek 'met naald, draad en schaar'. Als ik echt een keuze moet maken, ga ik liever voor knoopjes en lint om te gebruiken in mijn naaisels!
    Leuk leuk leuk.. nu duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ingrid, wat ben je gul! Ik zit hier nog te genieten van je mooie vogeltjeslapje-ruil en alle extraatjes die je er nog bij gestoken had, en nu deze prachtige give-away! Zou het geluk twee keer aan mijn kant staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige give-away! Ik doe graag mee. Een voorkeur voor een boek heb ik niet echt....ik laat me graag verrassen!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ingrid, wat leuk!! Ik doe graag mee! Een haakboek zou geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk! mijn voorkeur gaat nr "Met Naald en Schaar", uiteraard.

    grz

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hai Ingrid,
    Wauw, band kant en boeken. Wat wil je nog meer met de donkere decembermaand voor de deur! Ik doe graag mee en met 1 knutselkind van 4 en 1 onderweg is het kinderknutselboek natuurlijk de keuze!
    Groeten van Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 'k Voel me bijna hebberig, wanneer ik al zoveel reacties zie staan en denk laat maar. Toch ga ik ervoor (want anders win ik toch echt nooit iets ;() en meld mij aan Ingrid. Ik heb geen voorkeur, ben overal blij mee. Van de bibliotheek neem ik altijd wel een handwerkboek mee, maar deze mooie oude exemplaren vind je daar niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel leuk idee, jouw give away,rjmt ook nog, ik ben dol op oude handwerkboeken, ik verzamel alles over haken...
    dus het boek over haken (haken met plezier b.v.)zou ik erg leuk vinden..ds ik doe graag mee!En natuurlijk wordt ik je volger en bij mij misschen ook binnenkort....groetjes en succes met je verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh wat leuk, ik doe heel graag mee!
    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zie die lappendekens wel zitten! Moet ik eens proberen van al de restjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk, ik wil ook graag mee doen! De boeken lijken me allemaal leuk, dus ik heb geen specifieke voorkeur.
    Hoeveel slofjes ben je trouwens aan het haken, ze zijn ook zo enorm schattig dus ik kan me voorstellen dat er veel besteld zijn!! Ooit leer ik het zelf:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een heerlijke Give Away heb je weer! Ik heb geen voorkeur voor een bepaald boek: ik ♥ van alle handwerkboeken (zeker oudjes!).

    Zo, en nu maar duimen dat m'n naam uit de hoge hoed gehaald wordt!

    Groetjes en een fijne dag,
    Miraim

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een give away wie wil dat niet en wat een leuke spulletjes heb je, veel succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw! Geweldig allemaal. Ik durf het bijna niet te zeggen maar die knopen! Daar zou ik wel heel erg blij van worden!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super toffe give-away!
    mijn zus heeft vast ook al gereageerd want die is de 12e jarig, maar als het toch bij mij terecht komt dan delen we het netjes hoor ;)

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Joepie, wat een geweldige give-away, dat boek over lappendeken zou ik heel graag winnen en dan ook nog knopen en lint... Ik duim voor mezelf;-) Maar wens de anderen ook succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuke weggever zeg! Het lappendekenboek of een haakboek wil ik wel winnen. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk zeg, ik ontdek het net pas.
    Zou graag mee willen doen aan dit weggeeffeestje!
    Een fijne dag.

    Lieve groet
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke give a way echt super knoopjes boek lintjes (i love) ik doe graag mee ;)
    vele groetjes en doe zo verder echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een super give away!! Alleen al voor die knopen doe ik mee!!!
    Boeken over haken zijn ook erg geliefd hier!

    Ik ben benieuwd!!
    Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtige give-aways! Ik heb echt wel interesse in de haakboeken ('Creatief haken' of 'Haken'). Wie weet...
    Erg leuk dat je zoveel verrassingen als give-away aanbiedt!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ingrid (pumky wunky)2 november 2010 om 18:26

    Wat heb je weer een super mooie dingen die je weg wilt geven. Ik vind het echt gaaf dat je dat met ons wilt delen. Mijn voorkeur gaat uit naar een borduurboek van Lis Paludan. Haar haakboek heb ik zelf al eens gescoord en vindt haar boeken echt super mooi. Maar ook de andere haakboeken zijn heel gaaf. Nou weer afwachten of ik dit keer een van de gelukkigen ben en ondertussen genieten van je mooie foto's en verhaaltjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw wat een gave give away en wat veel reacties al! Ik doe graag mee hoor, en als ik een voorkeur mag hebben dan graag het boek speels goed. Kan ik goed gebruiken op het dagcentrum waar ik werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik naai kleertjes voor m'n kleine schat00000000000000000000000000000000000000 (die nu duchtig meetypt) - zit er iets tussen waar ik ++++++-+3+

    412. leuke ideetjes in vind?

    Groetjes!

    PS: je pakje is op de bus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. JJJJJAAAAAAAAAA ik doe weer mee! Je weet maar nooit alleen, al voor de knopen!!!!
    Geweldige give away weer...
    Hgr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Goh, wat een hoop!
    Ik doe graag mee voor het boek 'met naald en draad en schaar'. Lijkt me leuk, zo'n oud boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. *kijkt met open mond naar dit gave bericht*
    Jeetje! Wat gul, wat leuk!
    Ik doe ook graag mee, en ben enorm geïnteresseerd in een haakboek. (zoek al tijden maar door omstandigheden kan ik niet naar de winkel) En bedankt voor je reactie, zodra ik het doorheb hoe ik button maak, zet ik jouw link erop.
    Fantastische blog, ik wordt er blij van :-). Groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Het boekenrekje, wat leuk!! Ik had er vroeger eentje op mijn kamer met oranje planken. Mijn zus met gele planken (jaren 70 he). Helaas, mijn moeder heeft ze lang bewaard, maar uiteindelijk weggeven.
    Bedankt voor je inspirerende weblog.
    Vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  61. O, wowie, ik zoek al tijden een leuk haakboek. Tweedehands zijn ze hier bijna niet te krijgen. En band en knopen vind ik ook helemaal te gek. Ik stop wat ik niet gebruik achter een ruitje in onze grutterskast, dan kan iedereen ze bewonderen. Stukjes band, knoopjes, kaartjes en plaatjes, alles staat leuk! Ik doe dus mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ow wauw! Zoveel reacties al! Ik doe gewoon weer een gokje hoor! Ik ben helemaal fan van je blog vol heerlijke retro spulletjes :-)
    Voor mij natuurlijk graag een boek over naaien en lapjes, maar alleen het boek al zou me blij maken.
    Ik zal ook een link op mijn blog naar je GiveAway zetten alhoewel ik denk dat de mede blog dames de weg naar hou al weten te vinden ;-)
    Keep on Blogging!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Och hoe geweldig!
    Ik doe graag mee! Het liefst voor het boek 'Wat zal ik nu eens doen?'

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Ingrid
    Ik heb je blog vandaag voor het eerst gelezen(surven als je eigenlijk wat anders moet doen)zo kom je nog eens wat tegen.heel leuk schrijf je en net zo zoeker als ik. ik ben nr64maar het boekje haken met plezier daar doe je mij een plezier mee, ik heb bijna alle boekjes uit die serie behalven deze en het boekje over frivolite dus bij deze doe ik een gokje groeten Marlies Wijnker uit Egmond aan den Hoef
    Ps heb je wel bij mijn favorieten gezet voor meer nieuws en gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke give away weer, Ingrid! Ik doe graag mee!
    Ik heb trouwens je sjaal gehaakt, zie http://zevendwergen.blogspot.com/2010/11/sjaal-shawl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Amai, Ingrid, wat doe jij toch altijd prachtige vondsten en wat ben je toch vrijgevig dat jij die aan anderen uitdeelt. Ik doe heel graag mee aan jouw super-give-away!
    Ik ben dol op haken (is vooral veel praktischer op de trein te doen dan borduren of breien), dus met een haakboekje kun je me heel erg plezieren. Maar met een naaiboek, knopen of sierbandjes kun je me ook heel blij maken hoor! Speelgoed maken en lappendekens en een spelboek zijn niet zo mijn ding, maar gelukkig hebben niet alle mensen dezelfde voorkeur hé ?
    Vele groetjes,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Waag ik ook maar een gokje; superleuke give away. Ben benieuwd??!!
    Groet, Idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ja... ik doe ook graag mee!!
    Misschien wil je ook wel bij mij mee doen: http://bobbeez-8r1id.blogspot.com/2010/10/het-is-zover-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ooh yes!! wat een mooie giveaway!
    ik doe heel erg graag mee supers

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat heb je een gezellige blog, en mooie give away's... ik doe heel graag mee; en heb een voorkeur voor het lappendekenboek of knutselen met kinderen!

    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ja! Ik doe graag mee met deze geweldige give-away en ben erg benieuwd naar het blauwe boek boven op de stapel. Als 'Lis Paludan-fan' haak ik al tijden met zeer veel plezier.(Wat blijft dat toch een geweldige titel!) Uiteraard laat ik me ook graag verrassen door de bijbehorende 'goodies'! Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dit is een hele leuke give away. Oh, wat zou ik graag een emmer vol knopen vinden , of van die leuke vintage bandjes. Maar misschien vind ik ze straks in mijn brievenbus. Duimen dat ik win :-)
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Jaaaa, ik doe ook mee! Voor het boek "wat zal ik doen vandaag" of een haakboek, maakt eigenlijk helemaal niet uit. Heel erg leuk deze giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Volgens mij doen al je volgers mee...ikke niet, ben erg blij met de theedoek en de mooie verpakking met extra's!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Great giveaway!
    I enjoy crochet and patchwork but any craft book would be very welcome!
    Gill

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wow, wat een leuke give-away :-) Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ongelofelijk wat voor leuke spulletjes jij allemaal hebt verzameld in dat leuke kamertje.
    Ik ben een doe-het-allemaal-even-graag-mens dus mocht mijn naam uit de hoed getoverd worden, dan ben ik met om het even wat blij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat leuk, die gezellige boeken! Snuffel er ook altijd in op zoek naar....
    Ben gelijk je volger geworden om inspiratie op te doen!
    Nodig je uit om ook eens bij mij te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. jaaa, doe ook graag mee! De door jou geinspireerde sjaal is al af, dus tijd voor nieuwe haakideeen!! Ben na jouw beschrijving van het haak boek van Lis Paludan wel erg nieuwsgierig naar dit boek, maar een ander boek is uiteraard ook super! groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  80. I love the ribbons and trims- I could always look at the pictures in a book!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. whoops, zo veel reacties...dan kan de mijne er ook nog bij.
    Doe graag mee voor het lappendekenboek, want dat is nog een mooie droom van me...en die knopen...daar kunnen de kindertjes uren mee bezig zijn...
    Blijft fijn toeven hier op je blog...dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ooooh wat geweldig en wat leuk! Daar wil ik ook wel aan mee doen! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe ook graag mee met je give-away! En wat een leuke lintjes... en knopen haha, daar kan ik ook wat mee doen :-) en een handwerk-boekje, ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. ha fijne weggever!
    graag de speel goed van stof! komt hier goed van pas met 4e spruit op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Jeuj! Ziet er weer zo'n leuke give-away uit! Ik weet niet direct welk boek ik het liefste zou willen, ik heb wel vertrouwen in jouw smaak, denk ik.
    Ik heb wel meer dan genoeg "drukkertjes" en garen, dus dat hoeft er voor mij niet direct bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Jee wat leuk!! Ik doe graag mee.
    Ik zou het boek over lappendekens geweldig vinden!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Super give away! I'm in! Het boek van de lappendekens spreekt me het meest aan, maar natuurlijk zou ik blij zijn met ieder boek! En knoopjes... Ik wordt zoooo blij van knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Met veel plezier doe ik mee aan deze giveaway!! Een creatief boek is altijd mooi meegenomen, en als er daar nog es knopen bij komen ben ik helemaal verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Zo hee wat een bult reacties!! Ik waag toch ook heel graag een gokje...een haak boek zou heel leuk zijn!!

    Keeping my vingers crossed!!

    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik wil me graag nog even aanmelden voor de give away, ik zou graag een boek winnen waar eenvoudig staat uitgelegt hoe ik moet haken...

    Bloos, want dat kan ik niet, niet echt in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik doe ook graag mee. Natuurlijk ben ik blij met alles, maar mijn voorkeur gaat uit naar Haken met plezier......
    Ik duim voormezelf maar voor alle andere natuurlijk ook veel succes!
    an
    ans-amies@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wauw, wat je aanbiedt klinkt als een spannend pakketje waar ik zin in heb! Het maakt me bija niet uit welk boekje ;-) ik heb geen kinderen, dus spelen met kinderen is misschien wat te vroeg voor me, haha. Leuke blog heb je, ik ga je volgen! Liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  93. net op het nippertje, maar ik doe graag mee.
    Ik ben blij met alle brei en haak boeken.

    groetjes Natasja

    Ps en weer een volger erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. I would love to enter - I live in Germany. I do not mind reading Dutch ... for some reason I do understand a bit when I read it. (I have spend a couple holidays in the Netherlands when I was a kid.) And even if I do not understand it ... I do LOVE pictures! :-)
    Thanks for the great giveaway!
    ulli-xox [at]web[dot]de

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hoi ik doe graag mee! Het maakt mij niet zoveel uit voor welk boek. Ik laat me verassen. Ondertussen neem ik een kijkje op je leuke blog! Echt super die foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oeh, net op tijd!

    Ik doe mee! Ga je gelijk volgen. Wat een leuke blog!

    Ik heb geen voorkeur voor een speciaal boek. Als er ergens poppetjes in staan om te haken vind ik dat geweldig. Of hoe je kant moet haken. Maar eigenlijk laat ik me gewoon het liefst verrassen! Super leuke give away!

    byieke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Reactie nr. 99 op 11 november....
    Ben benieuwd.....
    Misschien helpt dit:
    Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes
    hebben rokjes aan, daar komt Sint Martinus aan!

    Heb je net ontdekt, en ga je zeker vaker bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ooooh, ik wil graag meedoen, ben op zoek naar inspiratie, net m'n gehaakte poef af, dussss ja , wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wie weet lukt het me met zo'n boek van jou me nu eindelijk om iets deftigs te haken!
    En zo'n mooie knopen! Ik wou dat ik ook zo'n mooie dingen vond bij het opruimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  100. O, daar wil ik ook wel graag aan meedoen en dan het liefst voor een haakboek!!!! Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat ben je toch leuk en lief bezig!
    Ik ga natuurlijk het liefst voor een haakboek....

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Haken is leuk..leuk..leuk !
    Heb het nu ontdekt en wil meer..meer..meer.
    Dus ik houdt mij zekere aanbevolen voor een boek over haken.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ben ik nog op tijd?! Op het nippertje?.. Ik doe graag mee! 'Wat zal ik nu eens doen?' Klinkt goed, benieuwd wat dat is!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Volgens mij kan het nog nét.... vind geloof ik ,alles wel héél gaaf om in mijn bezit te krijgen!!!!maar de boeken over haken hebben wél mijn voorkeur...want die slofjes...ahhhh....die wil ik ook maken...maar dan niet zoveel keer als jij deed!!hihihi
    groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  105. O, geweldig! Ben ik nog op tijd?? Ik hoop 't!
    En ik heb geen voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)