zaterdag 13 november 2010

The princess of ThreeWays zegt:

-plaatje uit een boek van Lis Paludan-

dat ze:
iedereen bedankt voor de 
vele leuke, lieve reacties op de give-away
dat ze:
het jammer vind dat ze 
 meer mensen moet teleurstellen
dan Blij kan maken..
maar vooruit 
Zo gaan die dingen..

dat ze
ontdekte dat er 11 in plaats van 10 boeken
op de foto stonden
dus eentje extra!
dat ze
graag een boek, met knopen garen en band wil sturen naar:

Maaike
Mus
Kris
Artmind
Gill
Liene
Floddertje
Creation West
Puur Arnika
Barbara
Oontje

als jullie je adres willen mailen
dan komt het eraan..

dat ze:
alweer een hele doos verzameld heeft
met Kerstdingen
voor een nieuw loterijtje eind november..

The princess of ThreeWays says:
Thank you
-x-

17 opmerkingen:

  1. Congratulations lucky winners! That little princess is so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow! De dag is nog maar net begonnen voor me en hij is al helemaal goed! Zie mijn naam in het lijstje en dat maakt me huppeldepup blij!
    Dank je wel hoor - superlief! X Mitsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jippie!
    Dank je wel ingrid...ik ben superblij! heb gister nog zitten zoeken in de kringloop naar dat soort boeken, maar er was nada, noppes, nix te vinden en nu sta ik zomaar op jouw lijstje!! en die bandjes en lintjes....ik kijk er naar uit!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yipee! My name is on the list too!!
    Gill

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie, hier word ik helemaal blij van!!! Dankjewel!!! Wat een geluk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoe, gefeliciteerd allemaal :)!
    Ik verheug me al op de kerstspullekes give away!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaa super! Woewie, ik heb mazzel. Ingthings, ik heb je net gemaild met m'n adres, alvast heul heul heul erg bedankt! :-) Fijn weekend, groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Ingrid, geweldig dat ik ook gewonnen heb! Ben er helemaal stil van... m'n eerste giveaway loting en al bingo! Spannend wat er in het pakketje zal zitten, ik lig al voor de brievenbus :-). Fijn weekend allemaal, liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, lucky me! dank je wel! Ik wacht vol spanning af, zo kom ik meteen in de sinterklaasstemming. Zal ik m'n schoen onder de brievenbus zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh wat een verrassing!! supers. ik ga je mijn gegevens mailen THX!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)