woensdag 24 november 2010

twinkle twinkle little star -2-

ik hou van dingen
die simpel zijn en snel te maken
ik zocht een sterren patroontje
om te haken
allemaal veel te veel werk..

in een oud handwerkboek
vond ik deze
je hebt er een beetje fantasie
voor nodig om er
een sterretje in te zien
(maar dat hebben we genoeg, nietwaar?)

ze zijn heel snel te haken
ik maakte er 60 in een avond
-het afkanten is bijna meer werk-
ik heb het patroontje getekend
ik ben geen patronenmaker
maar dit is zo eenvoudig
dat je met een beetje proberen
-zoals altijd met haken-
er wel uit komt..

bij ronde 2, vergat ik te zeggen
5 keer
(round 2:  5 times)
succes!

(mocht je er toch geen zin in hebben
morgen post ik mijn
mini-kerstpakketjes give-away
daar zit ook een sterretjes slinger in..)

23 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de uitleg! Het 5 keer is al duidelijk uit het schemaatje.
    Heel erg leuk de kerstboom met de vele kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke bedoeling weer zeg met al die kleurtjes!
    Hoe was Xavier Rudd in Tilburg?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mireille, het was in een woord fantastisch!
    hij is zo veelzijdig, leuk en Goed!
    Ik ben verklaard Fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Dank je, ik ga er vanmiddag meteen een paar haken!! Geniet trouwens erg van je blog!! Dank ook daarvoor, groeten,Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel zoet zijn ze! Ben benieuwd naar je kerstgoodies ;-D
    Mijn ruilwens komt jouw kant op, maar met enige vertraging door zieke kindjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk! Ik ben benieuwd naar je give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke dag een feestje om bij jou te komen kijken!
    Dank je wel voor deze uitleg, erg leuk.
    Fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelfs zonder de fantasieknop in te drukken zie ik overal sterretejes! Mooi zijn ze, merci voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vrolijke kleurtjes :)
    Jammer dat ik absoluut niet kan haken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk !
    Ga straks een poging wagen.

    Fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk geworden! Bedankt voor het patroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent nog drukker geweest met het patroontje uitleggen aan ons, dan de sterretjes zelf.:-)
    Hartstikke bedankt.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben nog maar een beginner, maar ik ga dit zeker proberen! dank voor het partoon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het meteen geprobeert en het was inderdaad helemaal niet moeilijk en heel leuk om te doen.
    Binnekort zal ik er ook wat van laten zien op mijn eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wie heeft er sterretjes nodig als je deze kan maken, ik kan echt niet haken en zal het dus ook niet proberen maar het is erg mooi om naar te kijken (of mischien moet ik oma aan het werk zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb ook eindelijk eens sterretjes gehaakt! Bedankt voor het delen van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)