zondag 7 november 2010

weer: koud en grijs
slaap: goed geslapen
kleur: alle
blog : Planet Fur

boek: Zakka Sewing -Therese Laskey and Chika Mori
de ex libris kreeg ik van Anis
liedje; it' s a beautiful day,  U2

dier: de struisvogel
-soms is het best fijn je kop even in het zand te steken-
idee: ik wacht nog even op Het idee
goed idee van een ander:
de gehaakt kerstballen van Pip (Meet me at Mike's)

plan: flink doorhaken, ben bijna klaar met de slofjes (pff)
en een beetje schaatsen kijken (terwijl ik haak)
vondst: heel doos met oude kerstballen
-of beter kersthuisjes, vogeltjes, mannetjes..-
het lijkt mij nog iets te vroeg voor kerstfoto's
en twee punnik klosjes
met gepunnikte draad..
bloem: de 2 laatste dahlia's uit de tuin
-en dan pluk ik ze..,ach-
weekendwens ruil: ik wil graag ruilen
met Ingrid (punky wunky) en Julie
(als julie je adres even wil mailen)
heel erg fijn:
alle nieuwe lezers, reacties, mailtjes, kadootjes
dus zeg ik:

8 opmerkingen:

  1. Always gorgeous images! I wish I could read your native language ... because the translation thing does you no favours, I think!

    Maybe I should be content just looking at the photos ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk wakker worden op zondagochtend.....
    met een dampend kopje koffie, een knapperige croissant
    en een heerlijk vers blogje van ingthings.
    Mijn dag kan niet meer stuk!
    Happy sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gehaakte kerstballen zijn idd erg leuk! Bij ons is het weer trouwens niet zo grijs, de zon komt er door! Gisteren hadden we ook al zulk mooi weer. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die punnikklosjes heb ik ook! Bij ons staan ze op de enorme stopcontacten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zonnetje schijnt hier, heb 'em ook doorgestuurd naar jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ingrid (Punky Wunky)7 november 2010 om 15:42

    Wat weer een hoop inspiratie op je blog. Nu de blog van handgehaakt ondekt en de gehakte kerstballen zijn ook leuk!
    En als extra verassing mag ik met je ruilen! Ik zal je zo mijn adres mailenen dan ga ik ook aan de slag om wat moois voor je te maken! Nog een fijne schaats/haak zondag :)

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die punnikklosjes! Ik hoop al een tijdje er es eentje tegen te komen in de kringloop of op een rommelmarkt...maar tot nu toe nog geen chance..
    Ik ben ook fan van de kleine dingen die je dag zoveel beter maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)