vrijdag 17 december 2010

Deze week zag ik..

een kerstboom in de kamer
en heel veel kerstkadootjes die ik
in moest pakken
(ik zie er natuurlijk nog bij benadering
Niet zo uit ; )

deze week een kleurplaat
speciaal voor Anna, die mij vroeg of ik geen
kleurboek wilde maken..
als er meer mensen zijn die dat leuk vinden
wil ik wel zo af en toe een nieuwe erop zetten
heb je uiteindelijk vanzelf een boek..
als je op de tekening klikt word hij groter
en je kan  'm zo printen..

Deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
daar ook linkjes van anderen die meedoen
naar een idee van Jill: Today I saw

de tekening van vorige week is voor Wiek
als je je adres even wil mailen, bedankt..
Deze tekening blijft hier, tegen de tijd dat ik
hem zou versturen is het al kerst geweest..

Voorzichtig buiten met al die Sneeuw!
-x-

21 opmerkingen:

  1. Gisteren viel ie dan eindelijk in de bus
    het door jou verstuurde kerstpakket!
    Wat een mooi pakketje…
    mijn dag kon niet meer stuk.
    Dank je!
    Ik heb er een blogje aan gewaagd.

    Wat een mooie tekening weer….
    leuk idee een kleurboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jep, superidee; een kleurboek! Bladzijde 1 is binnen :-). Dank je wel, groet Idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tekening en een leuk idee :-) een tekenboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, een kleurboek, dat is een hartstikke leuk idee! Ben voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tekening Ingrid! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige tekening. Goed plan een kleurboek en niet alleen voor kinderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. FANTASTISCH... (of ...WOW... zoals Maia 1 jr. zou zeggen)!
    Thanxx,
    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige blog !!!
    ik word meteen volger !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee...dat kleurboek. Ben gek op kleuren...oh ja...en mijn kinderen ook :-)
    Hele leuke tekening weer. 'k Zou willen dat ik dat zo maar uit mijn blote hoofd kon tekenen. Natekenen lukt me nog wel....nou ja....een beetje dan :-)
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhh wat ben ik blij met je mooie kerstpakketje! Dank je wel, dank je wel!
    De envelop was echt verzopen, sorry, ik kan het niet anders zeggen, maar de inhoud was nog helemaal droog en mooi.
    Nogmaals dank voor je gulheid, je bent liehief!!!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleurplaat!
    Ben overigens dol op jouw figuurtjes cq. poppetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joh, natúúrlijk zie jij er wel zo uit!
    Fijn sneeeeuwweekend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die gaan we zeker printen en inkleuren -x-!

    Fijn, wit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige tekening! Ik ga 'em uitprinten voor Sarah, weet zeker dat zij 'em ook geweldig vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk weer. Elke keer een genot om je blog een bezoekje te brengen en alles te bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke tekening! en wat een leuk idee zo'n kleurboek!
    ook voor jou en je fam. alvast hele mooie en gezellige kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh, dank je wel, wat een heerlijke kleurplaat! mijn meisje is nog een beetje klein maar ik ga hem bewaren zodat ze hem volgend jaar (en daarna en daarna en daarna.... begrijp je hem...) ieder jaar opnieuw weer kan kleuren, leuk!!! en dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)