maandag 2 mei 2011

Cleaning up the mess #2

een nieuwe week
ik ben moe 
van alles, de stress, het verdriet, het niet weten
en van al die spullen
ik heb ze ooit gekocht omdat ik er blij van werd
nu weet ik echt niet wat ik ermee aan moet vangen
ik vind het zonde om ze zomaar weg te doen
maar kan onmogelijk alles meenemen

daarom heb ik 2 pakketten gemaakt
met spullen, die allemaal ooit 
op mijn blog stonden
er zitten in beide pakketten ongeveer 25 dingen
in deze (pakketnr.1) onder andere;
fotoalbum (met retro omslag), amigurimi haak boek
borduursels, turquoise vintage tas, toillettas, uil, hert
verschillende poppetjes, hangers, kinder-wandkleed etc
dit zal ik maar pakket nr 2 noemen
hier ook een foto album (met rozen omslag)
een boek om zelf knuffels te maken
gele vintage tas, borduursels, matroushka, blik,
naaidoosje, poppetjes, vaasjes etc..
als je op de foto's klikt zie je ze groter

dus:
je kan een bod doen op een van de 2 paketten
een kwart van de opbrengst gaat naar het KWF
iedereen heel erg bedankt voor het bieden op de deken
de deken gaat naar Anna (Lilalotta)

ik ga even stoppen met inpakken en opruimen
ik doe eens even helemaal Niets..
fijne maandag
xxx

21 opmerkingen:

  1. Ik wens je alles wat je nodig hebt , omhulling ,ademruimte, heling, een heldere blik , wijsheid en zachtheid voor je zelf.
    Ik ken je niet , enkel via af en toe je blog lezen , maar vanavond bij het vuur zal ik je mee nemen in mijn gebeden en je een klankheling geven, met mijn klankheling zal ik je zachtheid voor je zelf sturen .
    Wens je liefde en wijsheid op je pad en dat er mensen met euri veel gaan beiden op je spulletjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh no! I've just sent you more crap! But I don't think it is. I love all your crazy stuff. To me, that's what makes part of you.

    Poor Ingrid, your world has been turned upside down.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Ingrid,
    Wat moeilijk moet het zijn om alles door je handen te laten gaan, met alle herinneringen die erbij horen.
    Ik bied 15 euro op pakket 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jou echt een kei in (leren) loslaten. En wat een mooie spulletjes heb je toch verzameld. Ik heb hier 5 minuten zitten twijfelen of ik pakket 1 of pakket 2 het leukst vind. Zeer moeilijk, maar ik ga voor pakket 2. Ik bied 20 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieve Ingrid,
    Graag geef ik de spulletjes uit pakket 1 een nieuw thuis en ik bied je er 50 euro voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wauw...ik had even een blogpauze van een maand..even rust aan mij hoofd...:( en nu lees ik wat jij allemaal hebt meegemaakt. Fijn dat je toch steun vindt in het bloggen! Hou je haaks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piep Ingrid,
    Spullen wegdoen kan heel bevrijdend zijn, maar ook heel vermoeiend... Ik wens je veel energie om je erdoorheen te werken!
    Hopelijk brengt de post de vandaag iets hartverwarmends :)

    Ik wil graag meebieden maar enkel op de blauwe vintage tas, die zag ik eerder als eens stralen op je blogje hier. Ik geef je er graag 30 euro voor!
    Laat maar iets weten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou graag 30,00 euro bieden op pakket 2.
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe maar even helemaal niets, eet wat chocola of roze koeken. Probeer wat rust en harmonie in je ziel te vinden.....
    Fijn dat je gisteren weer even de prinses terug vond.
    Ik bied 60 euro op pakket 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker niks doen; Goeie Zo! Ik hoop dat je niet alles wat je in de jaren hebt verzameld weg gaat doen...Lang geleden heb ik plots-klaps mn woning moeten verlaten en heul veul fijne spulletjes weg moeten doen...jammúúúr!
    En ik vind je een Dapperster-in x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Ingrid,

    ook niet slim van mij dan om je nog rommel bij te geven...
    Maar - hoewel ik er eigenlijk de plaats niet voor heb, maar wel zal vinden - ik doe een bod op pakket 2 van 35 euro, al was het maar voor de gele tas... ik heb hier het perfecte rokje voor erbij liggen...

    Liefs, en groetjes,

    Liesbeth
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bied 40 euro voor het tweede pakket, want die haan hoort natuurlijk bij deze snoeshaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ingrid, hou je taai, je doet het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik bied 55 voor pakket 1, want daar zitten mooie dingen tussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu het bod voor pakket 1 op 60 euro staat, bied ik net ietsje meer: 61 euro. Ik ben zoooooo verliefd op die tas!
    Wanneer is de eind-bied-tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helaas gaat dit ook net even boven mijn budget, maar er is genoeg animo zie ik wel. Ik hoop dat het afscheid van deze prulletjes je ook weer wat meer ruimte geeft... succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik mag eigenlijk niet, maar ik vind die gele tas, en die caleidoscoop en eigenlijk alles zo leuk, ik bied 45 euro voor pakket 2 (en hoop heel hard dat de bieding nu snel afloopt).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik bied 50 euro voor pakket 2. En ik wens je veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel sterkte voor de tijd die is en die komen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)