dinsdag 24 mei 2011

(mood) swing...

 -kaartje kreeg ik van Lilalotta-
het leven heeft op de ene of andere manier
zijn gewone loop weer genomen
het lijkt zo lang geleden
dat we hier samen woonden
sinds die tijd ben ik door het hele spectrum
van emoties heengegaan
van de ene kant naar de andere
als op een enorme schommel
voortgeblazen door een orkaan
tot het mij letterlijk duizelde..

nu de storm is gaan liggen
schommel ik nog een beetje uit
ergens tussen (weer) intens plezier en melancholie
ik ben me bewust van de veranderlijkheid
van het weer, maar ik vrees het niet
ik heb vertrouwen

nb. het kaartje is een werk tekeningetje
van een schommel
ik maakte het in het mini
voor Mrs. Little #2
(ze was er bijzonder blij mee, 
ze had als steeds zitten zeuren over de mooie
schommel van Mrs. Little#1, van de banner)

9 opmerkingen:

  1. En als je uitgeschommeld bent kan je gaan zwieren in de draaimolen!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige schommel voor Mrs. Little #2! Het ziet er erg vrolijk uit. Mooi bericht, blijf dat vertrouwen vasthouden. Het komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. would you like to swing on a star?
    carry moonbeams home in a jar:)
    groetjes en schommel ze, riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo tof
    en vanwaar haal je die poppetjes

    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knuffel!

    Miriam

    Nog steeds 'op anoniem' helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh fijn, u heeft uw humor weer een beetje terug....

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schommelen is fijn; alles even laten gaan en genieten.
    Fijn dat jij er weer een beetje van kan genieten.

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig Ingrid, klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ingrid,
    Al een paar weken lees ik je blog. En nu plaatste je onlangs een foto van jezelf voor de spiegel en zag ik de vrouw erbij. Ik was al onder de indruk, nu nog meer. Zoveel openheid, zoveel lef, zoveel creativiteit. Graag laat ik je weten dat deze kwaliteiten ervoor zullen zorgen dat je jezelf weer zult oprichten. Je bent al hard bezig. Je bent prachtig en dat zal je zelf ook weer gaan geloven.
    Een ervaringsdeskundige

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)