vrijdag 6 mei 2011

This week I saw..

vanaf mijn stoel in de tuin:
een hemelsblauwe lucht met 
onschuldige witte wolken
dat het gras nodig gemaaid moet worden
de was aan de lijn
een slapende poes in de zon
en een lege groentetuin..

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
daar ook linkjes van anderen

net als elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is

de tekening van vorige week is voor
Annemarie, mail even je adres als je wil, bedankt

18 opmerkingen:

  1. De schoonheid in de dingen om ons heen, soms zien we ze niet meer door alle drukte, maar jij wel! Bedankt voor de eye-opener.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Ingrid,
    Wat is hij weer mooi, jou tekening! Ik zou graag in aanmerking komen.
    Heel veel sterkte, gewoon met alles, soms wil je iets verwoorden maar lukt het niet goed, dus: zomaar een virtuele arm om jouw schouder. Veel liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig was er tuintijd! Laat de wolken je gedachten maar meenemen en zie ze wegdrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoals elke week geniet ik van je blogje en wil ik graag je tekening:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe symbolisch is deze tekening. Een lege stoel, een stukje taart en een grote stapel kopjes. Waar wachten we op???
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, deze tekening is weer zó mooi!
    Voor mij straalt deze tekening een beetje eenzaamheid uit, maar vooral vrolijkheid en rust.
    Ik hoop dat je deze twee laatste snel terugvindt in je leven.

    Lieve groet, enne...ik zou iedere week de tekening wel willen winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tekening! Ik kom ook heel graag in aanmerking!

    Ik wens je heel veel kracht! Maar al ken ik je alleen via je blog, ik heb het idee dat je een enorm sterke vrouw bent! Hang in there!!!

    Lieve groet,

    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wilde wel dat je je zo blij voelde als dat jouw tekeningen mij blij maken, ik vind ze altijd stuk voor stuk prachtig dus bij deze waag ik ook eens een poging.
    Sterke.

    Liefs, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er al 2 dus ik laat deze mooie voor iemand anders.

    KNUFFEL
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige, symbolische en zomerse tekening. Ik zou er wel een mooi plekje voor weten :o)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Probeer ook van het weekend te genieten.
    Het belooft mooi, warm en zonnig te worden.
    Prachtige tekening !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tekening! Daar zou ik graag voor in aanmerking komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil heel graag je tekening hebben. Alles op tafel staat een beetje scheef.....staat dat voor jouw uit-je-evenwicht-zijn?. Hou je goed en laat het gras maar groeien. neem maar een kopje thee en eet lekker dat stuk appeltaart op en rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ..Hiiiiiiiiiiii

    wens je hoe dan ook een mooi weekend..

    xxx Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook graag mee in het potje voor je tekening. Zie hem al hangen in de keuken van mijn moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lkkr in de tuin zitten, daar moet je al tijd ruimte voor maken. Je tekening is geweldig, ik zou hem graag bij mij aan de muur zien hangen.

    xxMarit
    ps. nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)