donderdag 26 mei 2011

This week I saw

dat niets zo veranderlijk is
als het weer...

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
daar ook linkjes van anderen die meedoen

net als elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is

de tekening van vorige week is voor Mireille
mail je adres even als je wil, stuur ik hem op..

ps, bedankt voor jullie hartverwarmende reacties
op mijn vorige bericht
(onderwerp gesloten, wat mij betreft )
xxx

17 opmerkingen:

  1. Als kind had ik zo'n huisje, echt meegenomen uit Zwitserland. Alleen wilde 't vrouwtje nooit tevoorschijn komen, rain or shine :-(

    Prachtspreuk schreef je onder je tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I absolutley love your drawings....you are so talented.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi...jij kan echt zooooo mooi tekenen....
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie tekening, maar deze week sla ik over, ik heb al klavertjes gewonnen, jippie!!!!
    groetjes, riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg nog steeds graag je blog dankzij je mooie tekeningen, foto's en uitspraken. Ik vind het echt heel jammer voor je dat het zo heeft moeten lopen, maar ik weet zeker: no matter how long the winter, spring is SURE to follow.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na lange tijd wipte ik weer eens aan...wat een ontwikkelingen... ademloos heb ik je verhaal met terugwerkende kracht gelezen. je zou dit zo kunnen bundelen. zo verdrietig maar zo mooi verwoord en geillustreerd. ik heb heel wat mooie give aways en biedingen op je heerlijke spulletjes en stofjes gemist, helaas, wat een verstopte schatten kwamen er tevoorschijn. iemand mailde mij eens, n.a.v mijn zolder opruiming, volgens oosterse wijsheden staat opruimen voor ruimte maken voor nieuwe dingen...sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vroeger hing er een Holly Hobbie poster op mijn kamer met een soortgelijke spreuk. ( door mijn moeder vertaald als 'na regen komt zonneschijn'. Alle clichés zijn waar, dus deze vast ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "van je hela hola, hou de moed erin". Je mag alles zeggen in dit land (gelukkig). Anoniem is wel heel erg zwak en goed lezen is ook een kunst. 'NOBODY is PERFECT'.
    Maak er een MOOI weekend van en geniet van de POSITIEVE reacties.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En als de zon schijnt is het humeur vaak ook een stukje vrolijker. Helaas weer een paar regendagen voor de boeg...hoop dat jij je er niet door van de wijs laat brengen. Sterkte en liefs

    Mooie tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doet me denken aan het weerhuisje dat bij mijn grootmoeder stond waar ik als kind vol bewondering naar zat te kijken.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tekeningen! Mooie spreuk!Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, zo'n weerhuisje had m'n tante en ik kon er naar blijven kijken!

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tekening. Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig weerhuisje :-)
    Ik zou hem een prachtig plekje geven in mijn pipowagen geven als ik hem mag ontvangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi, ik zou hem boven ons weerstationnetje hangen op de camping, kan iedereen van je mooie tekening genieten.

    uitkijk

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)