woensdag 21 december 2011

Baby it's cold outside or diy paper angels

dit is natuurlijk een enigszins 
stemmings gevoelige blog
daar ben ik mij bewust van
maar ik zou werkelijk niet weten 
hoe ik het anders zou moeten doen
ik bericht 
zoals de wind waait
omdat ik het op het moment 
nogal een gure wind vind
ben ik gezellig binnen aan het knutselen
op het risico af dat je denkt dat dit ineens
 een knutselblog is geworden
(wat zeker niet zo is..)
hierbij wat engelen:













als je dan klaar bent
ziet de tafel er ongeveer Zo uit:


Warme Woensdag Allen
-x-

nb het papier wat ik gebruikte is van
House Doctor, hier verkrijgbaar
het papier met de autootjes is van Orla Kiely
hier verkrijgbaar
(je kan natuurlijk ook gewoon 2 velletjes papier
op elkaar plakken,
heb je ook dubbelzijdig bedrukt!)

24 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige engeltjes en was idd gelijk!
    Haha! Liefs X Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke "Woensdag-middag-tip".
    Fijne dag! Liefs, M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En op deze manier houd ik wel van een knutselblog hoor.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Ik heb zo weinig geduld voor werken met papier ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, mag ik het vandaag op mijn blog zetten met de link naar jouw tutorial natuurlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat leuk zeg! ik houd hier wél van hoor, dank je wel voor de fantastische uitleg!! 'k vind 't altijd weer zo leuk om te zien hoe je alles op jouw manier uitlegt.. en tekent!! erg leuk papier ook! lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what a lovely angel choir (do they sing too?) I wish you a nice day, a good week, Merry Christmas and a beautiful new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!! Super Leuk Weer!!
    Dank voor het delen :)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het staat erop. Een vraagje: waar koop jij dat prachtige papier? Ik heb alleen origami en dat is niet tweezijdig bedrukt....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!Ik wist niet wat ik moest doen met het mooie,dubbelzijdige FLOW papier,nu weet ik het en ga meteen beginnen.Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke engeltjes lijken wel geisha's.
    Leuke link naar die mooie webwinkels...mmm...smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!!! Die ga ik pinnen (op Pinterest, je kent het vast wel). Het kerstpakket is uitgepakt: wat een heerlijkheid! Alles heeft nu zo'n beetje een plekje gekregen in huis (manlief: Mir, d'er staat een eekhoorn bij de graslelie in de keuken?!) Hartstikke bedankt!!!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Ingrid, wat een superleuk knutselidee. Dank voor de uitleg.
    Jij ook nog een knusse warme dag.
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, beeldig...
    Genoeg tijd op woensdag om ze samen met mijn dochtertje te maken, leuk dat je zoveel moeite doet.
    En het wordt toch steeds een beetje meer kerst bij jou in huis he? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Gisteren probeerde ik een engel te vouwen uit 1 blaadje, met behulp van een veel te moeilijk diagram...het resultaat was enigszins teleurstellend :-(
    Nu ga ik deze proberen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb ze ook gemaakt! Bedankt voor het idee + tutorial! Hopelijk niet teveel last van je val gisteren?! Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastische engelen! Ik ben echt enorm dol op engelen. Ik zal zeker een maken! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The most beautiful angel this year for my Christmas tree.
    Thank you for the tutorial!
    Wishing you all the Best for Christmas and a Peaceful 2012 from Melbourne!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)