dinsdag 27 december 2011

Back to normal&thank you days #1


nadat het kerst gevoel dit jaar
met horten en stoten op gang kwam
had ik fantastische dagen
met alles erop en eraan
de nachtmis, 
alles kalm en vredig
(no ja bijna dan..er was wat jurkenstress,
autopech, waarbij een Poolse vrachtwagenchaeffeur
ons weer op gang hielp,
en ik was op weg naar Utrecht ineens mijn tas kwijt
waarna we helemaal terug reden naar Zutphen,
stond ie in de gang thuis (pff en redelijk stom..)


maar los daarvan
(never a dull moment)
was het heerlijk
we bezochten de ouders van P,
aten bij zijn zus


en gisteren gingen we naar mijn broer en schoonzus
waar mijn kinderen ook waren,
we pakten kadootjes uit,
aten heel, heel erg lekker
en ik was blij
omringd te zijn door deze fantastische mensen
die mij zo bijgestaan hebben dit jaar
(ik zou niet geweten hebben hoe 
ik het zonder hen had moeten doen..)
dus, bedankt:
Daan, Judith, Ivo, Hans, Sophia, Guusje
and last but not least, P
(en natuurlijk Fem ook al was je er niet bij)

dit gaan Dank-Je-Dagen worden
zo aan het eind van dit bijzondere jaar,
ik voel het gewoon aankomen.

13 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor je nu op naar het nieuwe jaar met nieuwe dromen....x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen dat je toch leuke dagen hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zulke leuke kerstdagen hebt gehad en 2012 wordt een TOP-jaar, let maar op...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je traditie volgen en jou bedanken!
    Voor je prachtige woorden, voor je bijzondere kijk op het leven, voor je hoop, je doorzettingsvermogen, je foto's... En vooral voor het feit dat wij hier elke dag van mogen genieten. You brighten up my day!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor je dat je fijne feestdagen hebt gevierd. De foto zegt genoeg. Gezellig mij mekaar. Ik vind het stilletjes ook weer heerlijk dat we het hebben gehad. Ik zit nu lekker na te puffen met een croisantje en een kopje thee. Wat had je weer prachtige DIY engeltjes op je blog. Je blijft een bijzonder mens. Al het goeds voor 2012 ik blijf je volgen. xx Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn te horen dat je goede dagen had. Mooie nieuwe herinneringen zijn gemaakt. En wat een leuke foto zeg die laatste zo door het raam gemaakt!
    En net als mevr Snoeshaan wil ik jou bedanken voor alles wat je met ons deelde dit jaar, zowel de moeilijke momenten als de mooie, voor je mooie foto's, je fantastische verhalen over de familie Little, je gezellige handwerkjes. Ik vond het fijn je blog dit jaar ontdekt te hebben! Bedankt :-) Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo'n geweldige kerst gehad hebt (het tas-incident even daargelaten dan, wat voel je je dan opgelaten hè).

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo fijn, familie en vrienden! Fijne dagen nog voor jou in 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Speciaal voor jou Dank-je-wel dat ik hier af en toe eens mag komen lezen & genieten!
    Fijne feestdagen en nogmaals MERCIE
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel, Ingrid voor je bijzondere blogberichtjes iedere dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)