donderdag 29 december 2011

Little give away -Thank you days#3 (final)


tijdens deze dank-je-dagen-
(waarvan dit de laatste is)
wil ik natuurlijk vooral jullie, bloglezers,
bedanken
voor de vele reacties,de lieve woorden,
de-het-komt-wel-goed-berichten
(jullie hadden gelijk uiteindelijk, 
hoewel er vele momenten waren dat ik dacht jaja..
en ik zelfs helemaal wilde stoppen met bloggen
omdat ik dacht dat ik Werkelijk
geen woord meer zou kunnen uitbrengen)


ik kan niet anders zeggen
dat gewoon doorbloggen
(het was het Enige, echt het enige, wat nog Over was
van mijn leven ervoor..)
mij er op bepaalde momenten doorheen gesleept heeft
(huilend op de bank,
en dan op moeten staan omdat er nog
een foto gemaakt moet worden
voor de post van de volgende dag, zoiets,,)


bedankt daarvoor
en voor het feit dat jullie bleven komen
bleven reageren, ook al ken ik de meeste van jullie
niet persoonlijk..
ik kan natuurlijk nog wel even doorgaan
met alles wat het bloggen mij gebracht heeft
maar het zou een eindeloos verhaal worden
en
eigenlijk is dit een give-away post
het is nu een-dank-je-give-away-post geworden..
ik geef 8 lapjes weg, kleine lieve lapjes
wil je er graag een, laat dan een reactie achter
(dat kan tot 2 januari)
en geef een voorkeur als je die hebt

(if you like to win one of these fabrics,
please let me know which one you like)

-x-

oja, wil iedereen die gisteren gereageerd heeft
haar adres naar mij mailen
stuur ik je een kaartje
(please mail me your adress if you
responded yesterday, thank you)

67 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch een prachtig mens. Ik hoop dat 2012 alleen maar mooie dingen met zich meebrengt!

    Ik vind het feestelijk bloemenlapje en het romantisch stofje het mooist, heb eigenlijk geen voorkeur...

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve give away weer, ik zou wel mee willen doen voor het keukenlapje nr 8!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zo´n dank je wel give away. Natuurlijk hoop ik dat ik een kans maak maar bovenal hoop ik dat ik ook in 2012 mag genieten van je blog.

    Het romantisch stofje en het flanelletje vind ik, en mn dochtertje ook, het mooist

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij dat wij met z'n allen geholpen hebben om je erdoor heen te slepen;....... Ik weet wat het is!!!! Ik ga voor het lentelapje en de keukendoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenning is voor mij de grootste reden waarom ik hier lees. Ik weet als geen ander wat je doormaakt alleen kan ik het niet allemaal beschrijven en dat doe jij wel. En misschien helpen wij jou maar jij helpt ons ook! Door jou blogjes, door jou kracht, door jou hoop die tussen de woorden steekt, door ...
    En door je prachtige spullen en tekeningen natuurlijk!

    ( nr. 8 is prachtig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de er så fine alle sammen, så skulle jeg blive den heldige, må du gerne vælge, elsker overraskelser, håber at det nye år vil give dig megen lykke:)
    hilsen sonja
    coubak@yahoo.dk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ingrid, ik ben blij dat je bent blijven bloggen. Het doet jou goed, maar ook een heleboel andere mensen voelen zich er goed bij. Dank je wel. Het lapje ¨keukendoek¨ vind ik erg gezellig om te winnen. Fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2012. Groeten van Jeanette Renting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ingrid, bedankt voor de geweldige kerstkaart weer dit jaar, ik keek er weer reikhalzend naar uit! Bloggen is inderdaad een beetje een anker, ook voor mij, het laat je even ontsnappen aan vervelende dingen en doet je herinneren aan het moois dat je ook nog hebt: je eigen hoek op het web met gelijkgestemden. Ik vind je lapjes weer geweldig, maar ik kreeg al zo vaak moois van je dat ik deze keer niet mee doe (och, het Lis Paludan schellekoord....ik word er nog elke dag blij van!) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met gestrekte rug het nieuwe jaar tegemoet, het zal je vast lukken!!
    Als ik mee mag doen, dan ga ik voor het romantische lapje!
    Grtjs Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al het beste gewend voor het nieuwe jaar! Dat het maar een hoop rust en creativiteit mag brengen. En als ik een kasje mag wagen (leuke Give Away!), dan graag het sloopje (nr6).
    Fijne jaarwisseling!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je bent blijven Bloggen. Kan altijd erg van je stukjes genieten, je weet de dingen mooi te omschrijven.
    Ik doe graag mee, ik hou van fleurig en kleurig dus heb geen voorkeur, zijn allemaal leuk!

    Liefs, M

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je toch een sterke vrouw (ook al denk je zelf wel eens van niet). Fijn dat je uit alle reacties steun haalt en heel fijn dat je blijft bloggen.
    Ik doe graag mee aan deze give away..het flanelletje en de keukendoek zijn mijn favorieten.
    Alvast een hele goede jaarwisseling en een creatief en inspiratievol 2012 !
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je blog herken je uit de 1000. Zo persoonlijk, zo jezelf. Ik ken je niet persoonlijk, maar je lijkt me een geweldig iemand. Ik wil graag meedoen voor het romantisch stofje of de lieve sloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben blij dat je bent blijven bloggen! Ik doen iet mee aan deze GiveAway: ik heb net zoveel moois van je ontvangen in het kerstpakket.


    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stofjes :-) Ik doe graag mee hoor voor nr 6 !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief gebaar; en graag doe ik mee; de stofjes zijn allemaal erg leuk; maar mijn voorkeur gaat uit naar nr 4 en 5.
    maar vooral wens ik je en geweldig en liefdevol 2012!
    groetjes sas.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief van je! Leuk die lapjes, ik heb een enorme voorkeur voor retroachtige lapjes, die van 3 en 8 spreken me erg aan.

    Jou wens ik heel veel liefs toe!

    ~~XXX~~ Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jou blogje is zo leuk!! Echt, kben altijd blij als jij iets nieuws gepost hebt. Ik vind wat Joppe hier schrijft zo helemaal juist! Alle stofjes zijn leuk maar nr 3 springt er uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo lieve Ingrid
    Iedere dag kijk ik even of het wel goed met je gaat. Ik lees je stukjes met aandacht en blijf jou een heel bijzonder mens vinden die van niets, iets weet te maken.
    Wens jou een heel mooi Nieuw Jaar , maar dat gaat jou vast wel lukken.
    Het paarse lentelapje vind ik prachtig, ik waag maar weer eens een gokje.
    Heel veel liefs en een fijne jaarwisseling
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieve lapjes, ik wilgraag meeoen, ik vind ze allemaal mooi, maar als ik moest kiezen ga ik toch voor de gele sloop of het romantische lapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kijk elke dag uit naar je blogjes! En ik vind het knap dat je echt elke dag iets op het web zet, zelfs in moeilijke tijden! Ik doe het je in ieder geval niet na (zelfs niet in goede tijden hahaha)
    En ik zou graag meedoen voor het flanelletje of de keukendoek (4&8, en mocht ik dan winnen, dan graag je adres op de envelop, zodat ik eindelijk eens iets kan terugsturen voor de mooie tekening die ik dit jaar van je kreeg...en tussentijds niet verhuizen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kom ook elke dag even langs op je blog. Ik leef mee met wat je schrijft, en geniet erg van je mooie foto's.
    Ik wens je alle goeds toe voor het nieuwe jaar!
    Lapje nummer 1, het kinderstofje vind ik erg mooi. Dus ik waag ook een kansje!
    Groeten van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben ook blij dat je bent blijven bloggen, kan ik nog kans maken op stofje 8, de keukendoek! Alvast een voorspoedig nieuwjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hopelijk wordt 2012 jouw jaar met allerlei meevallers en plezier en schoonheid wat je dan lekker kan fotograferen en naar ons posten, want die zijn voor ons dan weer echte snoepjes!
    Ik doe graag mee voor het kinderstofje, daar er hier over 4 weken een boeleke bij komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik lees je blog altijd met veel plezier, want jij maat mijn dag altijd en beetje goed. Een prettig en voorspoedig 2012 wens ik jou.
    Ik vind lapje 1 wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik lees graag je blogjes, dus leuk dat je bent blijven bloggen.

    Ik vind lapje 1 en 7 heel erg leuk!
    En ik mail je zodadelijk nog m'n adres :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. what a gorgeous giveaway again Ingrid, I am in love with all of these beautiful fabrics, but if I were pushed to choose a favourite it would have to be the blue checkered one with flowers. Thank you for the opportunity, and happy new year.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik kijk elke dag naar jou blog. Er is altijd wat leuks te zien. Volgens mij inspireer je een heleboel mensen. Leuke give-away en ik doe graag mee, ik hou van kleur, dus heb niet echt een voorkeur want ze zijn allemaal erg vrolijk.
    Ik wens je een goed en creatief 2012. Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk al die lapjes, ik doe graag mee voor lapje 3, 5, 6 of 7, ach ze zijn allemaal eigenlijk geweldig, komt er op neer dat ik niet kan kiezen als ik zou winnen.
    Ze zijn allemaal zo blij,en dat op zo'n trieste rainy day.
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hoop dat 2012 een geweldig jaar voor je wordt!
    Ennuh... natuurlijk wil ik ook wel mee doen ;-) Ik heb geen voorkeur, ze zijn allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben je postjes met plezier en medeleven blijven lezen en ik hoop dat je in het komende jaar geluk mag ontvangen, veel liefde en een flinke portie gezondheid....

    Ik val voor stofje 5 en 7

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke en lieve lapjes, nummer 4 en 5 spreken me het meest aan, heb een roze periode geloof ik :)
    Misschien is het zo dat jouw blog en volgers jou er doorheen gesleept hebben, maar jij hebt ook maar de moed steeds opgebracht om door te gaan en dat is toch echt een keuze geweest van jezelf. Je bent sterker dan je dacht..
    Ik heb het zelf nu ook niet makkelijk en herken veel in wat je schrijft. Nu kan ik daar op mijn beurt jou voor bedanken. Elke dag kijk ik weer, en het geeft me steeds een beetje zon elke morgen... XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik blijf je postjes altijd lezen. Hoop dat het volgend jaar je veel geluk mag brengen , en gezondheid voor ieder die dit leest.

    Groeten,
    franca.

    ( heb geen voorkeur ., vind alle lapjes geweldig )

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo fijn dat je bent blijven bloggen, ik kijk steeds uit naar je fijne foto's en vriendelijke woorden! Ik heb zelf een lastige tijd doorgemaakt door ziekte, en het is fijn jouw kracht te zien door die blogjes, dat geeft de burger moed!

    Ik wil graag meedoen voor de lieve sloop, ofwel lapje 6, ik ben retro slopen aan het sparen om een sprei van te maken, en die zou er zo goed bij staan!

    Bedankt voor je fijne blogjes, en op naar 2012 waarin het geluk vast niet op kan, gewoon om de balans een beetje te herstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat goed dat je bloggen jou en de mensen die het lezen zoveel goeds heeft gebracht!

    Ik doe graag mee aan deze lieve give-away. Lapje 6 is ontzettend zoet, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. uaoo! che belle stoffe! mi piace la n.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En bedankt dat jij bent blijven bloggen, je hebt op deze manier zoveel anderen weer gesteund & op-gevrolijkt!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat je geeft, krijg je terug....en jij gaf ons zoveel vrolijke blogjes, soms een beetje treurig, maar altijd met een mooie ondertoon.
    ondanks je verdriet ging je doormet leuke foto's, verhaaltjes, tekeningetjes, haakwerkjes, enzovoort.
    jíj bedankt voor al die leuke blogjes je bent een echte sjattepoemel

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dank JOU, voor al je mooie foto's, kleuren, gedachtes, openheid en oprechte vriendelijkheid.
    Als het kan wil ik graag nog meedoen voor het lieve flanelletje. Die's zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goed dat je bent doorgegaan! Ik lees je graag en wil je niet missen in mijn google-reader ;)
    Ik hoop dat er mooie dingen voor je klaarstaan in 2012 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hier is mijn glimlach weer :-)
    En niet alleen door jou superleuke give away!!
    Als ik mag wil ik mijn kans wagen voor stofje nr°6.
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jij ook bedankt voor je leuke, mooie, creatieve, opbeurende, en soms ook minder leuke postjes. Daardoor besef je wel dat je blij moet zijn met wat je hebt!
    Ik hoop dat 2012 een heel gelukkig en inspirerend jaar voor je wordt!

    p.s. Ik ga graag voor lapje nr 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zoveel reacties!!!!!alweer WAUW niet???....je bent een fijn mens! met een geweldig blog wat ik altijd als eerste lees als ik op het blog kom!....en de lapjes zijn weer fantastisch!!! Dikke kus Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  44. OOh, ik doe graag mee! IK heb juist vandaag ontdekt dat ik nog wel wat stofjes kan gebruiken ;-) En ik kan nooit zulke fijne retro stofjes vinden als jij ...
    Ik zie toen ook ... doorgaan met bloggen. Het geeft regelmaat (en rust daarmee). Fijn dat je 2011 met een goed gevoel afsluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ooh fijn dat je lekker bij ons blijft! En lief dat je nog een give away organiseert. Ik ga graag voor het kinderstofje, voor mijn lieve kleine boertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk, ik kies voor het lapje 7... Ik reageer niet op elke post, maar vind die dan ook elke keer opnieuw héél uitdagend om te lezen....
    DOe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat lief!
    Ik vind nummer 4 zo snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dag, dag, wat ben ik blij dat je bent blijven bloggen! Jouw blog is een van de fijnste en meest inspirerende plekjes in blogland!
    En wat een fijne give away. het roze flanelletje (4) en die paarse bloemetjes (7) vind ik wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Joepie, stofjes! :) Dan waag ik graag mijn kans voor de keukenhanddoek (nr. 8).

    Groetjes,

    Liesbeth ♫♫♫ ♥ ♦ ♣ ♠
    (probeer maar eens de alt-toets en alle combinaties nummertjes :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een verrassing: ik zie de doek met die ontzettend gezellige kat weer op je blog!! Ik herinner me die van een paar weken geleden toen ie op je strijkplank lag. Hoe is het mogelijk dat die niet verkocht is! Je begrijpt het al: ik wil graag mee doen voor nummer 8 :-)Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooie stofjes! Ik doe graag mee, voor stofje 7 (dat was moeilijk kiezen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik doe graag mee voor nr 8, de keukendoek! En jij ook dankjewel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. alvast bedankt voor de leuke giveaway!
    ik doe graag mee voor het romantisch stofje!! nummer 5!
    prettige feesten!!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk, een give away! Ik doe graag mee voor lapje nr 6. Ik lees graag je blog, vind je foto's erg leuk en mooi! THNX!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mooi! lapje drie heeft mijn voorkeur, ik waag een kansje. Dank je voor je mooie blog, hij is erg inspirerend . Veel liefs voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe graag mee voor het kinderstofje. Veel plezier in 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Graag doe ik mee. Lapje 7 heeft mijn voorkeur.
    En een Freubelig 2012 gewenst..

    BeantwoordenVerwijderen
  58. lieve ingrid, wat lief! :) eigenlijk zouden we jou moeten overladen met dankjewelgiveawaykadootjes....
    Als ik win komt dat natuurlijk ook wel in orde ;)
    Ik zou graag een kansje wagen op het 'oranje-boven-lapje'. Past helemaal bij het nieuwe kleurenschema wat ik voor de woonkamer in gedachte heb :)
    Alvast een heel mooi nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wat mooie stofjs!!! nummer 6 wint hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow,wat leuk!De romantische is mooiiiii!
    Kom je ook eens bij mij kijken(ben een beginner hoor....)
    Gr.Marielle en een fijne jaarwisseling toegewenst en alle goeds voor 2012,een blogalisious jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik doe heel graag mee ! Grtjs Hellen
    hellensenden at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe ook graag, en mooi om te lezen , de kracht van bloggen en bloggers! Ik kan niet kiezen, dus dat mag jij doen, 5 of 7 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik vind het leuk, die file away's! Nu hopen dat ik geluk heb! Lapje 5 vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wat leuk ...
    oudejaarsavond, niets te koken want we mogen genieten bij 'hotel mama' dus ik kan surfen en genieten en zo kwam ik bij jou uit!!!
    Lapje 5 en 7 vind ik het mooiste :o)

    ik zet een linkje op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Lieve Ingrid, bedankt voor alle mooie posts in 2011 en ik wens je echt veel moois voor dit nieuwe jaar!!
    Graag waag ik weer es een gokje op een give away want ik ben verliefd op stofje 5 en 6, dus ik duim alvast voor één van deze lapjes...

    lieve groet, x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)