zondag 10 juni 2012

The sky is blue (#day6 give-away-marathon)


gisteren was een dag met een gouden randje,
z'on onverwachte Stralende dag,
die begon Zonder een enkel plan
(zijn dat niet de beste?)
het begon met wat bijzonder fijne 
toekomstplannetjes van P. en mij
waar ik natuurlijk nog niks over kan zeggen,
vervolgens besloten we Veel te laat
naar een rommelmarkt in Apeldoorn te gaan,
waar ze alles, omdat de markt ten einde liep,
voor een paar cent wegdeden,
en ik uiteindelijk met een tas vol,
onder andere deze prachtige stempelset,
volkomen Tevreden vertrok..


hierna reden we naar Brabant,
(maar 1 keer verkeerd,
omdat we geen zin hadden om de tomtom te pakken)
waar ik een bezoek aflegde,
wat ik Veel te lang had uitgesteld,
en daarmee de puzzel van het verleden compleet maakte,
en nu gelegd en wel in de doos kan..
vervolgens stelde P. om 7 uur in de avond
voor nog even(!) door te rijden naar het strand,
in Zeeland (ach Zeeland)
waar het leeg was, 
de grote golven, 
waar we volledig uit onze jas waaiden
maar zo prachtig...
en omdat we nu zo dicht bij Fem waren,
gingen we onverwacht even langs,
haar gezicht toen we ineens in huis stonden..
terug in de auto naar het Oosten
voelde ik werkelijk even 
The Luckiest Girl in the world!

-foto Jane-

waarmee ik kom op de een na laatste give-away
(morgen de laatste)
van deze marathon,
de eerste is van Jane,
van de prachtige All The Luck in the World blog
een van de eerste blogs,
die ik begon te volgen,
vanwege de prachtige vormgeving en sfeer...
ik hou gewoon van haar werk

en nu ik Jane een aantal malen ontmoet heb,
kan ik je zeggen dat de bedenker van al dit moois,
echt een bijzonder leuk iemand is,
net zo vriendelijk  en sprankelend als 
de dingen die ze maakt
meer van haar werk kan je zien,

-foto tante Brocante-

de tweede give away van vandaag, 
met wie ik laatst een kleine ruil deed,
ik kreeg van haar een bijzonder pakketje,
met allerlei  verloren en weer gevonden schatten,
en zij wil graag iemand blij maken met
met o.a in dit lieve pakketje:
een 1persoons pudding vormpje.
een klei maat-glaasje,
en een Zweedse linnen doek,
met de initialen CF (jij misschien)
uit haar winkeltje tante Brocante

-foto Sandra-

op deze zondag,
zonder een wolkje aan de blauwe hemel,
de laatste give-away van vandaag;
een wolkenstempeltje van Memi the rainbow
die in de webwinkel van Sandra:
worden verkocht,
ze zijn in Nederland alleen bij haar verkrijgbaar!
zij zal er een papieren slinger bij doen,
waarvan geen foto,
dus een kleine verrassing...


met al deze feestelijkheden,
wens ik jullie,
een stralende Wolkenloze zondag,
je weet wel,
z'on Onverwachte dag, met een Gouden randje!

102 opmerkingen:

  1. Lieve ingrid, wat klinkt die dag van gisteren goed! En dan even naar de de zeeuwse kust. O o wat mis ik die soms. Ik vind dat vogeltjes pakketje zo prachtig! Dag! Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onverwachts leuke dag toch. :)
    Ik doe graag mee voor het wolkenstempeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moois toch weer. Ik kan niet kiezen. Koester de dagen met een gouden randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo'n dag zonder plan...en dan gebeuren de mooiste dingen. Eigenlijk een beetje logisch misschien, want in hoeverre kan je mooie dingen plannen? Aan de give away doe toch maar weer graag mee..zoveel moois! Hier kan ik niet uit kiezen hoor!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gevallen voor de stempel van hipgemaakt!
    En wat een heerlijke dag voor jullie. Het leven draait om de dagen met de gouden randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteren was bij ons nog steeds een beetje grijs met veel wind en een paar spetters regen. Maar fijn dat het bij jullie wel mooi weer was!
    Ik ga voor de eerste (die van jane)

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mag je toch een leuke dingen weggeven! Ik waag graag een kansje op het mooie vogelpakketje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, de dagen met de gouden randjes.....roepen verlangen op.
    Ik zou het leuk vinden als ik het wolkenstempeltje mag winnen.
    Met zonnige hartegroet van Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi verhaal; om even stil van te worden... Maar gelukkig fluit er altijd wel ergens een vogeltje een vrolijk deuntje. Zoals die van Jane! Ik doe mee aan deze give away, ik ga voor nummer een (Jane).

    Succes! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn, dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Koester 'm !
    Graag doe ik mee voor pakketje 1. Love it !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die wolkenloze zondag zal wel lukken denk ik... :) Ik doe graag mee voor het supermooie vogelpakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Het houdt maar niet op! Zoveel leuks. Ik vind pakketje 1 heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne dag zeg, lucky girl!
    Ik had me voorgenomen om niet heel hebberig steeds mee te doen met de give aways, maar ik ben groot fan van het werk van Jane, dus doe mee en duim dat ik een echte All the luck in the world ga winnen! Het is ontzettend leuk steeds weer zulke juweeltjes van kadootjes langs te zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je gisteren een dag met een gouden randje hebt gehad. Voor mij was het niet een lucky day. Daar ga ik hier niet verder over uitweiden. Maar een beetje geluk van All the Luck in the World zou me misschien wel goed doen. Ik vind haar werk heel mooi. Ik wens je een lucky zondag.
    hartelijke groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat klinkt echt als een hele fijne dag! Ik wens je nog heel veel van zulke dagen!
    Graag doe ik weer mee aan de give-away, het pakketje van Jane.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woh, heerlijk zo'n dag. Super dat jullie dit samen maar zo doen. Na een fantasie'reis' Parijs, gisteren een echte. Beiden even fijn, en voor mij zijn die fantasiereizen langer vol te houden. Geloof dat ik er ook maar eens een voor mezelf ga schrijven vandaag. Heb onverwacht maar zo een hele dag voor mezelf, álleen. Zou het pakketje van All the luck wel erg leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie give aways vandaag weer. Tjonge, wat een luxe dat we daar allemaal zo lang aan mee mogen doen. Ik ga voor het pakketje van All the Luck in the World. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke dag heb je gehad! Geniet er nog maar lekker van na. Ik doe heel graag mee voor het wolkenstempeltje.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo zie je maar, wat een dag zoal kan brengen!!!
    ik probeer het toch ook maar een x, niet geschoten is zowiezo mis......
    mijn voorkeur gaat uit naar de weggever van all the in the world!

    groetjes sas,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige dag, zo blijkt. Ik weiger ook vaak de Tomtom te gebruiken, altijd spannend waar je dan weer uitkomt, haha. Ik doe graag mee voor de giveaway van Jane, wat een heerlijk pakketje ziet dat eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik doe graag mee. Ik ga voor nummer één (van Jane) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé Ingrid, het lijkt erop dat je in Ugchelen bent geweest!?
    Wat gun ik je zo'n mooie dag, het lijkt haast teveel om in één dag te passen.... Koesteren maar weer! En ik wens je voor vandaag ook een fijne dag, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your day sounds wonderful! I would like to enter the All The Luck In The World giveaway, thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige dagen om met een glimlach op terug te kijken ... Wat een zaligheid! Ik doe graag mee voor het prachtige vogelpakketje... Daar moest ik van glimlachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik geniet telkens mee met jouw mooie teksten met mijn eigen herinneringen, zo zalig! Ik doe graag mee voor de give away van Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello Ingrid! What a beautiful post. All the pictures are sublime...If I HAD to choose, it would be all the little bird loveliness! Thank you for sharing. I look forward to following you beautiful blog! Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja! Dat zijn de verrukkelijkste dagen! Wat heerlijk zeg!
    Ik doe heel graag mee voor het pakket van Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik doe graag mee, met all the luck in the world. en blijf je lezen..
    en wens je (en mezelf ;-)) all the luck...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geniet van elke dag, maar dubbel van de dagen met een gouden randje

    Ik doe graag mee voor het stempeltje :) superlief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Alweer zn mooi verhaal van je! Ik wens je nog vele dagen toe met van die gouden randjes. Daarnaast doe ik ook ontzettend graag mee met je give away voor het pakketje van all the luck in the world. Watn marathon hier, echt heerlijk! Maak er een leuke zondag van*

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik waag graag nog eens een kans ! de vogeltjes hebben mijn voorkeur, liefs, CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een fijne dag heb je gehad! Lekker gevoel dan he.. Ik ben wel heel benieuwd naar de leuke plannen die jij en P. hebben (ok, ik ben te nieuwsgierig. Geduld..)
    De vogeltjes zijn om blij van te worden! Ik ga zo even neuzen wat Jane allemaal maakt voor moois :)
    Geniet van vandaag allemaal..

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi, ik doe graag weer mee vandaag. Ik vind het pakket van jane leuk.
    Veel plezier vandaag. Groet josien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Vandaag doe ik zeker weer mee. Ik ga nu voor het vogelpakketje. Van al die mooie give away spullen word ik best hebberig. Het is allemaal ook zo mooi.
    Nog een fijne zondag
    Liefs, Melaniw

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook ik doe mee vandaag, het pakketje van Jane is mijn favoriet.

    De beschrijving van je dag is gewoonweg heerlijk om te lezen! De dagen zonder plannen zijn inderdaad de fijnste die er bestaan.
    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat klinkt dat fijn! Ik doe graag mee voor het stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee voor dat pakketje van Jane! Wat een mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat fijn, van die dagen met een gouden randje! Ik doe graag weer mee. Ik ga voor het pakketje van Jane want die vogeltjes zijn echt te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een mooi tochtje nederland! en inderdaad wat een mooie stempelset heb je gevonden. Ik zou het leuk vinden om het pakketje van Brocante te winnen.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Weer zulke leukerds vandaag, en weer zo leuk beschreven! Ik doe weer graag mee!! Als ik win, mag jij kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mag ik weer meedoen? Wat een feest. gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een dag met een gouden randje. Dat zijn de mooiste... Wat heerlijk voor je! Tussen het tuinieren door doe ik graag mee aan de give-away van vandaag. Het pakketje van Jane is te schattig voor woorden. Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een moois mag je deze week weggeven, ingrid , geweldig leuk om te zien!
    nu ga ik ook maar een gokje wagen, ik zag die CF van tante Brocante en dat zijn nu net mijn inititalen!
    Het pakje van Jane vind ik ook superleuk.

    Groetjes Kris ( ja, met een 'K', dat is beroepsmatig :))maar eignelijk dus met een 'C'.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gisteren klinkt als een zalige dag! Vooral het onverwachtse bezoek aan je vriendin.. ze zal wel in de wolken geweest zijn!
    Vandaag waag ik graag een kansje op Jane haar pakketje, wat een mooie dingetjes allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een heerlijke dag hadden jullie zeg! Ik zou ook wel eventjes naar Zeeland willen rijden, mar moet dan eerst 10 uur in het vliegtuig...
    Anyway, apkketje een van jane is het helemaal voor mij. Dank voor de grote give-away! :-)
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooooooooo! Een give away van Jane! Daar doe ik voor mee! Ik ben groot fan van haar en haar blog. Knap vind ik dat zo je eigen herkenbare stijl! Net als jij trouwens :) Ik ben benieuwd naar je toekomstplannen! Vertel je er snel meer over?

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke dag! :)
    Doet me aan de zomer denken..
    ik ga voor het eerste pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ja, dat klinkt als een heerlijke dag! Lekker rondrijden ind ik sowieso altijd heerlijk (suf, ik know ;-))
    Ik de graag mee voor de give away van jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat klinkt net zo zorgeloos als mijn dag die ik doorbracht bij mijn oma. Kopje koffie en een doos met koekjes, verhalen over vroeger en samen een taartje halen bij de bakker. :)
    Ik doe graag mee voor het wolkenstempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuk Leuk!!
    Ik doe weer mee :)
    Ik ga voor het pakketje van Jane, wat mooi... love birdies:)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik hou van verhalen met gouden randjes :)
    En doe graag weer mee voor het pakketje van Jane.

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe ook mee voor pakje nr 1. Dat lijkt mij het meest sfeervolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. De kleine dingen in het leven geven je het gevoel dat je hebt.....All the luck in the world!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oei oei.. Wat een moois.
    Ik geloof dat ik dan toch voor All the luck in the world ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik ga voor het pakketje van Tante Brocante..mijn dochter is stapelgek op pudding en in september wordt ze vier jaar...ik zou haar een geweldige glimlach bezorgen met het 1 persoons pudding vormpje.....een pudding voor haar alleen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een heerlijke dag, zomaar met je lief. Wat een rijkdom, dat is niet vanzelfsprekend en jij koestert het zo mooi. Ik doe graag mee voor het vogeltjespakket. Ik vind dat gehaakte kleedje zo enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Het zou voelen als alle Luck in the world als ik die super gigantisch mooie vogeltjes dingen zou winnen!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuke dag hebben jullie samen gehad! Die kleine spontane acties maken het leven echt leuk.
    En wat geef jij toch leuke pakketjes met geluk weg! Het vogelpakketje is mijn favoriet.

    Liefs Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi, wat leuk weer. En wat heerlijk om ff aan het strand te zijn. (en om puzzels af te kunnen maken...)
    Ik doe mee hoor! En ik ga voor de vogeltjes!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een heerlijke dag!!Hier was het koud en regen maar vandaag een zinnige dag.
    Fijn als het onverwacht zo'n mooie dag is.
    En ik laat mij graag verassen :)
    X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi, Ik heb vandaag een stralende dag gehad, gisteren was het erg nat. Ik vindt de wolkenstempel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een geweldige spulletjes weer! Ik ga voor de give away van Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw! Dat klinkt echt als een geweldige dag!Het geluksgevoel straalt ervan af! Ik wil graag nog een keertje mee doen met je give away want wat worden er vandaag weer leuke dingen weg gegeven zeg!!! Wat moet dat wennen zijn als de weggeef week voorbij is. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zoveel leuks, ik kan echt niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ...oh, doorrijden naar een leeg strand in Zeeland waar je dan huppekeetje onverwacht met je voeten in het zand en je hoofd in de wind terecht komt...heerlijk!!
    En ik vind het pure romantiek van P. ;-)

    Wat een prachtige dingen geef je weer weg...en ja, ik ben ook een 'fan' van Jane, ze is een ware inspiratiebron...
    Maar ik waag gerust weer een kansje voor deze Give Away en heb geen voorkeur, alles is prachtig!

    Lieve groet, Maartje x

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dat er maar veel meer van zulke dagen mogen volgen! En ik waag weer een heel piepklein kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ohhh ik ben ook zo dol op All The Luck....die positieve kruisjes en lieve doosjes vol moois....werkelijk inspiratie.
    Ik doe graag een keer mee voor haar pakketje met vogeltjes en vooral het regenkapje (love).
    Voor jou veel liefs van een onbekende uit Amsterdam
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat leuk allemaal! Ik wil deze keer graag weer mee doen! Ik ga voor de give-away van all the luck in the world.
    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  71. All the luck.. is zo mooi! Wat een prachtige give aways heb je deze week. Ontzettend mooi idee om dit zo te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ow Ow Ow, die van All the luck in the World....die wil ik wel graag winnen, ook al...je geeft veel moois weg Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  73. en jullie dag gisteren, wat een lieverd, zo even naar zeeland, naar het stand...zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik doe graag mee voor de vogeltjes van All the luck in the world! Fijn hoor, zo'n week bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Weer een hoop moois Ingrid! En wat fijn zo'n mooie dag voor je... kan me dat geluksmoment helemaal voorstellen ;o)
    Ik doe graag mee voor de vogeltjes van All the luck in the world!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo Ingrid

    Ik vind alles leuk dus ik laat me verrassen !

    Fijne week voor iedereen !

    Ingrid uit België !

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Geweldig leuk weer! De 1e maakt me het allerblij'st ;-), maar de rest vind ik ook top!
    Wat een verrassingen steeds hier!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh, dat stempeltje is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik vind vooral de eerste `all the luck in the world` heeeel leuk. Trouwens wie kan dat nu niet gebruiken!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Dat klinkt werkelijk als een zalige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Moooi!
    Ik doe graag mee voor de give away van All The Luck in the World

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Zou ik all the luck in the world hebben en het vogelpakketje 'winnen'?? Wat een luck zou dat zijn! Ik wacht met spanning af!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wow, het pakketje van all the lucknin the world vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. o!! ik doe toch nog maar een keer mee, voor het pakketje van all the luck in the world.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Dat klinkt als een hele fijne dag. Ik vind die onverwachte dingen altijd het leukste. Mooie klompjes zie ik daar op de foto!

    Ik zou heel graag iets van Jane willen winnen, ik vind haar werk enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. mmm zie via twitter je actie, daar doe ik graag aan mee, ben echt dotl op deze spullen, fingers crossed dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat heerlijk om zo 's avonds nog even op het strand te belanden. En oh die vogeltjes, die mogen hier best heen vliegen, wat schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe ook weer mee, liefst voor het stempeltje!

    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Heerlijk dagje heb jij gisteren gehad zeg, die van mij wat minder (koorts in bed) maar vandaag ben ik er weer en ik doe graag weer een poging! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wauw....alle the luck in the word!!! to you...(and me...hihih)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Aan al het goede komt een einde, zoals give-away marathons en heerlijke weekenden. Maar de herinneringen blijven! Die stempel is wel erg leuk en zou ik graag als herinnering willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik waag ook vandaag maar mijn kans en ben fan van de stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Een dag te laat,maar ik probeer het toch nog eens.
    Heel graag stel ik me zelf beschikbaar om het setje van ATLITW te ontvangen!
    En anders is de wolkenstempel ook van harte welkom,hoor.*knipoog*

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Een dag met een gouden randje...die zijn mooi om te bewaren in een gouden doosje.
    En ik speel weer graag mee! Het pakje van jane is wel supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe graag mee voor de give-away van Jane. Dank je wel, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hee hallo, mag ik nog mee doen? Ik wil ook graag zo'n Lucky girl zijn, dus ... Ik ga voor all THE luck

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Bijna gemist de 'Jane' is top, wie niet waagt wie niet niet! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een ongelooflijk feestelijke boel is het hier de afgelopen posten!
    Ik ben in een waar weggeeffestijn terechtgekomen geloof ik.. wat een prachtige spulletjes allemaal en wat een leuk idee!!
    Ik zou graag meedingen, als dat nog kan tenminste, naar de give away van Jane.
    Je zult er werk aan hebben Ingrid, het uitzoeken van al die reacties en prijswinnaars.
    Heel veel plezier hiermee :) en succes verder met alle leuke ontwikkelingen die ik een paar posten eerder las!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Oh wat leuk allemaal en wat ontzettend leuk voor je dat P en jij van die leuke toekomstplannetjes hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wateen leuek dingen had je deze dag. Echt een dag met een gouden randje. Ik vind het heel fijn voor je dat de puzzelcompleet is en dat je weer leuke toekomstplannen aan het maken bent! Go for it! Je hebt het verdiend :)
    En wat heb je weer een leuke spulletjes weg te geven. Graag ding ik nog mee met het pakketje van Jane.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat veel leuke dingen vandaag! Super! Maar ben helemaal weg van de producten/ontwerpen van Jane, van All the luck in the world, met name de positiviteit die zij wil uitdragen met haar kruis-symbool spreekt mij erg aan. Ik zou graag voor het pakketje van haar meedingen in de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Jee wat een leuke week...wat een feestelijkheden! En dan vond ik je blog al een feestje om te lezen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)