maandag 14 januari 2013

Drawings (originally for a magazine)


laatst werd ik gemaild door een blad,
of eigenlijk door de beeld coördinator van het blad,
of ik een illustratie wilde maken,
voor het Maart nummer,
ik maakte er ook al één voor het Februari nummer...
natuurlijk wilde ik dat...


hoewel ik het wel heel spannend vind om te doen,
het is natuurlijk niet Zomaar,
een beetje tekenen, wat er zoal in je opkomt,
je krijgt een tekst aangeleverd,
in dit geval ging het over,
nog een kind erbij of toch maar niet
als je er al 2 of 3 hebt,
de voor-en de nadelen, dat soort dingen..
dus ik maakte 3 tekeningen,
(dat klinkt Sneller dan het ging in het echt...)


mailde ze..
en kreeg het bericht dat het blad zou stoppen..
(nu geloof ik niet dat ze stoppen,
omdat ze mijn tekeningen niet leuk vinden -ha ; -)
maar jammer is het wel,
ik weet eigenlijk niet of het Februari nummer nog uitkomt,
waar mijn vorige tekening in zou komen te staan,
maar voorlopig tot Zover,
mijn korte illustratie-loopbaan
en omdat ik er Zoveel aandacht aan gaf,
vond ik het jammer dat ze ongezien,
zouden verdwijnen,
vandaar...hier..op mijn blog..

(als je op de tekeningen klikt,
zie je ze helemaal,
ik heb nog steeds het smalle Blogger sjabloon,
op de een of andere manier,
durf ik het nog steeds niet zo goed om te zetten...)

fijne maandag
(het sneeuwt hier een beetje)
-X-

31 opmerkingen:

  1. Altijd bewondering voor het creatief weergeven van teksten in een tekening! Supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie illustraties! Vind vooral de eerste erg mooi! Jammer dat het blad ermee gaat stoppen. Ik wens je een fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tot zover dan je illustratie baan bij dat tijdschrift, wie weet waar dit weer allemaal toe leidt!! Het zijn prachtige tekeningen, leuk dat je ze met ons deelt.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ze niet 'gedrukt' gaan worden, want ze zijn erg (heel erg) mooi.
    Die derde zou ik zo als geboortekaartje willen versturen!
    Of misschien is een kinderboek wel je volgende project... :D
    De mogelijkheden zijn eindeloos!

    Geniet van de sneeuw (hier helaas nog niet!! wel ijskoud en zonneschijn) en fijne dag.

    Groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat is prachtig zeg !!! Ik vind vooral moeder achter de kinderwagen erg mooi. Wel weer waardeloos dat het blad dus stopt.. pffft maar jouw talent zal toch niet onopgemerkt blijven denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt geweldig, zonde dat er niets mee wordt gedaan. Ik hoop dat een ander tijdschrift je "vind" En je kunt je sjabloon handmatig breder maken. Je kunt dan eerst zelf zien hoe het wordt, vind je het niks dan schuif je het weer terug, als je de indeling niet opslaat blijft het dan gewoon staan op de beginstand. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat jammer daar gaat je loopbaan en ze zijn zo LEUK vooral de moeder met kinderwagen. Maar je wordt vast nog wel ontdekt door een ander tijdschrift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke illustraties en jammer dat ze misschien niet meer komen waar ze moesten komen. Ook hier sneeuwt het een beetje, zal de winter dan toch echt komen ? Een fijne dag.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is echt niet fijn! wel leuke tekeningen! Er zal nog wel terug goed nieuws naar je toe komen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat jammer zeg! Ik vind ze werkelijk prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer, de laatste is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet getreurd, want jij bent zo goed... jouw tekeningen verdienen een vaste plek in een beter boerend tijdschrift....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Misschien komt er iets anders voor je in de plaats....als je boek uitkomt....wordt je steeds bekender ;-)

    Ik vind de laatste illustratie wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze enig! Jammer van het blad, maar toch leuk dat we de tekeningen hier nog zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat mooi. Kan je er geen ansichtkaarten van laten maken? er zijn zat webwinkels die ze voor je willen verkopen of je verkoopt ze zelf.
    ze zijn TE mooi om niets mee te doen.
    verkopen aan mij zou ook een optie kunnen zijn
    :>

    teken lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn deze tekeningen prachtig! Echt heel mooi. Inderdaad een goed idee om er ansichtkaarten van te laten maken.... Ik zou ze in elk geval kopen! Fijne dag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Ingrid, wat ontzettend leuk dat je zo goed bezig bent met artikelen in tijdschriften, nu deze illustraties... geweldig! En ze zijn ook prachtig, er komt ongetwijfeld een andere illustratie mogelijkheid voorbij.
    Wat betreft de kolom in blogger: je hoeft niet je hele sjabloon aan te passen om de kolom wat wijder te krijgen. Als je in de custom instellingen van je blog bovenaan links in het zwarte deel op adjust widths klikt (of waarschijnlijk breedte aanpassen in het NL) kun je heel makkelijk de kolommen aanpassen zonder verder iets te veranderen. Verschuift er teveel, klik je op back to blogger en dan is alles nog bij het oude. Ik hoop dat dit je helpt :)

    fijne maandag!
    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat jammer dat ze stoppen, want het zijn supertekeningen. Maar jij vindt vast wel een nieuw magazine waar ze mogen in staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ten eerste wat knap bedacht om het zo op papier te zetten en dan nog eens super mooi en leuk getekend ! de complimenten !!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh..wouw! Echt heel mooi! Super knap om dat bij een tekst te verzinnen. Wat een bak dat het tijdschrift niet meer wordt uitgegeven... Ach, hier heb je bijna net zoveel lezers denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gewoon geweldig mooi, nee, verkeerde uitdrukking. Weg dat gewoon. Geweldig mooi. Zegt dit genoeg wat ik hiervan vind? Mmmm, maakt niet uit. Alles op zijn tijd. Komt vast nog iemand voor nog beter, okay weer fout uitgedrukt, ander moois?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze wel heel erg leuk! Echte Ingrid's of hoe je zoiets noemt. Gewoon: herkenbaar aan de stijl.
    Jammer dat het blad ermee stopt.
    Nou, er komt vast nog wel es iemand langs denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je tekeningen zijn erg mooi zonde dat ze niet geplaatst zullen worden ...

    Fijne avond ... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je tekeningen zijn echt prachtig! Fijn dat je ze hier laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Met zulke mooie tekeningen kan ik mij niet voorstellen dat je illustratieloopbaan hier eindigt. Hij begint volgens mij nu! Geweldig mooi gemaakt!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kijk altijd met volle bewondering naar je tekeningen!
    Wacht maar tot je boek bekend is dan volgen er wel geïnteresseerden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat jammer dat het blad gaat stoppen. Je illustraties zijn echt prachtig! Die zou je toch ook heus wel bij andere bladen onder kunnen brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke tekeningen. Ik vind vooral de eerste ontzettend leuk. Jammer dat ze niet in "dat" (geen idee welk) blad komen. Ik heb al een paar goede ideeën gelezen hierboven, komt beslist wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kan niet kiezen, zou ze alle drie wel willen hebben met ons 4 meiden gezin, echt heel knap dit. Hier moet je iets mee blijven doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)