donderdag 1 augustus 2013

Back & internet


dus ik ging verhuizen 
en daarna naar Frankrijk
en ik was een week of 2 off line
dat beviel me op zich goed
het was wel lekker rustig zo
maar ik heb het ook gemist
bloggen is zo'n ritueel geworden, elke ochtend
dat het ook een beetje kaal aanvoelde..
gisteren zat ik er helemaal klaar voor
maar toen moest ik Ineens een wachtwoord hebben
voor de dongel..en ik had geen idee
waar ik dat moest invoeren..
maar met wat hulp van de technische man...


het was een soort van marathon
de afgelopen weken
lange dagen,inpakken, veel sjouwen
dingen regelen, weer uitpakken..
maar nu zijn we soort van geregeld hier
(hoewel de bovenverdieping...)
eigenlijk vertrok ik totaal afgepeigerd naar Frankrijk
heb er zelfs nog even aan gedacht
het af te zeggen..zo moe was ik.


maar ik ben blij dat ik ging
het was fantastisch leuk
ongelofelijk warm, maar zo heerlijk
even iets helemaal anders
heel veel marktjes bezocht, in de brandende zon,
eindeloos gekletst, lekker gegeten,
nieuwe plannen gemaakt..


het enige rare moment was
dat toen we terug reden, 
we richting Ingen reden en ik Zomaar één seconde
dacht maar waar gaan we nu heen,
dit is helemaal niet de goede weg.
ik moet duidelijk nog even wennen..
wel, daar heb ik nu alle tijd voor..

ik wens jullie een prachtige dag
-X-

20 opmerkingen:

  1. Hoi, goedemorgen,
    ik lees al een tijdje je blog (gevonden via de FLOW), maar had nog nooit iets gezegd. Je hebt een leuke, hartverwarmende manier van schrijven en ik wens je heel veel succes en een mooie tijd in je nieuwe huis!
    Groetjes,
    Marèse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent.
    Jij hoort ook bij mijn ochtend ritueel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent! Wat een prachtige foto's weer!! Geniet van je nieuwe plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik heb je ook gemist hoor, net als bij Katrien hoor je ook bij mijn ochtendritueel..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whioeee! Je bent er weer! Fijn! Heb je gemist!

    Zonnige groet,

    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer terug bent, want je hoort echt bij aan het begin van een nieuwe dag. Ben benieuwd naar je plannen en verhalen over je nieuwe stekkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er weer bent! Heb je blogjes wel een beetje gemist hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your back,inderdaad hoor je bij het ochtend ritueel
    Leuk, ben benieuwd hoe je huisje er uit gaat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik ben ook blij dat je er weer bent hoor!
    Je mag best één dagje of twee dagen niet bloggen maar twee weken? dat is wel erg lang hè?

    ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee fijn, je bent er weer!! Ik zag je wel langskomen op Twitter maar kan je instagramfoto's opeens niet meer bekijken (krijg alleen een homepage te zien van ze.... grmbl) dus ik was wel erg benieuwd :)
    Fijne dag! Al wordt ie wel heel warm volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb jij weer een prachtige foto's gemaakt! Heerlijk dat je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaaa, daar ben je weer! Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.
    Geniet van je dag!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gek is dat. Ik ben intussen al twee keer verhuisd. Maar als ik op vakantie ben en het over 'thuis' heb, noem ik altijd de plaats waar ik 15 jaar geleden woonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leve de Dongel! Fijn dat het fijn was. Heb tijdens je afwezigheid je tasje gehaakt: http://dingendiefijnzijn.blogspot.be/2013/08/inspiratie-verzamelen.html
    Iets anders, maar ook mooi?
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom thuis! (Eindelijk, je bent er weer!) Kwam vorige week zelf terug van vakantie en heb eerst al je oude berichtjes gelezen om vervolgens tot de conclusie te komen dat je zelf heel verdiend een paar dagen op stap was gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi! Je bent er weer. Fijn en welkom terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi...leuk je weer te leze:) en dan gelijk weer van die heerlijke plaatjes.....liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoop dat je beetje bijgetankt hebt in La France ☺.
    Slaan dit jaar zelf een keertje over.
    Maar krijg heimwee, nu ik jouw mooie foto's zie. Zó echt Frankrijk! Mooi!
    Nu gaan genieten in Ingen ☺.
    Gezellig dat je weer schrijft.
    Begin mijn dag, als de kids (normaal gesproken) op school zitten, met een bakkie thee, mijn mail en bloggen bijlezen. Héérlijk opstart momentje van de dag. Jij hoort daar ook bij ☺ ☺ ☺.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)