maandag 12 augustus 2013

The adventures of the cable-guy


nu de kabelman dan eindelijk gekomen is
en ik weer Zomaar online kan
zonder allerlei codes in te toetsen
en af te wachten of er een signaal toevallig langs 
mijn huis wappert..
(dingen die heel gewoon lijken,
zijn pas bijzonder als je ze niet hebt..)
vroeg ik me natuurlijk toch af waarom het zo lang duurde
dit is wat hij mij vertelde..


hij had nadat mijn aanvraag voor internet kwam
echt wel een planning gemaakt..
als bewijs liet hij een pagina zie uit zijn agenda..
het leek mij nogal een ruime planning
bovendien had hij gezegd dat het veel sneller zou gaan
dat was ook zo, gaf hij toe..
maar hij zou geen klant meer overhouden
als hij zou zeggen hoe lang het echt duurt...
(dat was dan wel weer eerlijk..;)


hij was ook werkelijk op tijd vertrokken
om precies te zijn om 12 minuten voor 3,
maar er waren vele hindernissen op zijn pad..
leeuwen en beren,
doodlopende wegen, zijsporen..
pijn in zijn rug, blaren,
zwaar weer, brandende zon
de vraag waar hij het eigenlijk allemaal voor deed
(hoe belangrijk is internet nu eigenlijk)
bovendien werd hij afgeleid door vele Dingen


zo had hij een amoureuze ontmoeting 
met een mooie dame in een groene jurk
op een camping in een appelboomgaard
(pas nadat ze uiteindelijk adressen hebben uitgewisseld
kon hij zijn weg weer vervolgen)
een aantal keer is hij gaan vissen
nu hij dan toch steeds in de buurt van de rivier was..
en zo vertelde hij maar verder
het ene verhaal na het andere..
kortom, 
de kabelman heeft een geweldig avontuur beleefd


terwijl ik maar op de uitkijk stond,
bij mijn witte huisje aan de rivier..
 nu het dan eindelijk is geregeld
en de vlag hangt te wapperen in de nok van mijn huisje..
 moet ik toch overschakelen...
het hele blog gebeuren is een beetje
naar de achtergrond verdwenen, in al die weken
en ik zal zien of ik terug kan komen in het ritme..

hoe dan ook,
(waar of niet waar, dit hele verhaal ;)
ik wens je een hele fijne maandag!
-X-

21 opmerkingen:

  1. :-) leuk die foto's van het witte huisje !
    grappig verteld haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk is hij dan gearriveerd, je hebt hem toch wel appeltaart gegeven ......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahahahaha:)) heerlijk verhaal op de maandagmorgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mooi verhaal. dat moet wel waar zijn ;-) dat verzin je toch niet :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha dit verhaal hou ik maar in m'n achterhoofd voor als ons kabelmannetje en consorten weer eens zoekgeraakt lijken ...scheelt een hoop nutteloze frustratie en boosheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had gelukkig veel tijd over om dit geweldige verhaal te maken ;-)Hoera dat je weer online bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera! Je bent er weer. Een appeltaartmoment? Appels genoeg, daar bij jou in de buurt. Toch? Fijne dag ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat genieten weer, zo'n wel/niet waar verhaal. En voor mij was het ook wennen, dat je even offline was. Dus ik ben blij dat ik, bij de koffie, weer je blog kan gaan lezen. Gelukkig genoot ik wel van je instagram foto's. Bij deze Veel Geluk in Ingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie je wel.......dat lange weekend offline heeft geholpen!
    Wéér zo'n heerlijk humoristisch verhaal!
    Humor ten top ☺.

    Fijne dag.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja, als je dit leest is het eigenlijk toch heel snel geregeld!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha mooie agenda houdt die cabelguy er op na

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha geweldig. Love the cable guy ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig verhaal!!! haha...
    Merk je ook hoeveel tijd er eigenlijk in het bloggen gaat zitten hé...?!? Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love this little story! Your graphics are fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. *in een deuk ligt* wat een geweldig verhaal! en het fotoverslag... hilarisch! wat een fijn begin van de dag :D

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)