zaterdag 19 april 2014

Oh wow, thank you!


 Gisteravond kwam ik heel laat thuis kwam,
P haalde mij op in Amsterdam,
omdat ik teveel spullen bij me had,
om met de trein terug te komen..
Bovendien moesten we nog wat dingetjes 
opmeten in het huisje,
want lang niet alles wat we hebben past er in..:)
Hier eenmaal aangekomen
lag er een bijzonder aangename verassing op mij te wachten..
een enorme stapel dingetjes-in-1-postzegel-enveloppen
(hoewel er op sommige enveloppen wat meer zitten)
Het liefste had ik natuurlijk Alles
meteen opengemaakt, maar het zag er zo mooi uit..
de stapel, dat ik heb gewacht tot vanochtend
zodat ik hem nog kon fotograferen..
Ik zit hier heel snel te typen,
want ik ben erg benieuwd..
Maar zelfs zonder dat ik weet wat er in zit,
zeg ik nu al Dank Je Wel..
echt Zo lief...
(word vervolgd)

Ik wens je een heel fijn weekend
-X-

10 opmerkingen:

  1. Graag gedaan! En spannend zeg! Ben benieuwd! Fijn Paasweekend, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,I just wanted to say how could you wait that long.=o)I know I couldn't,Have a lovely weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je wel even lekker voor gaan zitten. Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid
    Nou dat was een leuke verrassing bij thuiskomt.
    Ik had ook wat klaarliggen voor je maar je hebt me je adres niet doorgegeven dus ik kon het niet versturen.
    Jammer vond het leuk om je ook iets te geven.
    Succes met het uitpakken. Spannend hoor wat je allemaal tegen komt.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nienke, ik heb tot nu toe iedereen die mij gemaild heeft mijn adres verzonden,maar misschien is er iets mis gegeaan, je mag me natuurlijk altijd nogmaals mailen, dank je!

      Verwijderen
    2. Mijn mailadres is
      thijmennienke@casema.nl
      Hoop dat het goed komt
      groetjes

      Verwijderen
  5. Graag gedaan en ik zie mijn flopje op de foto dus fijn dat ie goed aangekomen is ;) veel plezier met alles uitpakken en hopelijk zit er wat bij wat bruikbaar is voor je nieuwe boek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zoveel mooie post, ik ben heel benieuwd wat daar allemaal in zit. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé......ik had ook aangeboden je iets te sturen!
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bedankt en lief dat we een soort van in je boek mogen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)