vrijdag 9 mei 2014

Lots and lots DIY-things..


Je mocht misschien de indruk hebben gekregen,
dat ik nooit meer haak, teken, knip of plak,
wel ik kan je zeggen:
ik haak, knip en plak me... een rotje ;)
(dat zeiden wij als kind altijd, geen idee
waar dat vandaan komt, we zeiden ook wel:
ik heb stik hard gewerkt, maar dat zal wel Zeeuws zijn..)
Elk haak-brei-steekje voor het boek,
elke tekening, tekst en foto maak ik zelf..
(soms denk ik wel eens ik zou een haak-knutsel-oma
moeten hebben, dat ik dan het idee aan lever
en ik een tijdje later een tasje 
met kant en klaar (keurig:) werk terug krijg)


Daarom is het ook al zolang geleden,
dat je hier een zelfmaker zag..
Op de momenten dat ik dan even vrij ben,
ga ik of opruimen en inpakken,
of ik kan geen knutselwerk meer zien..(jaja)
Maar volgende week komt er dan eindelijk een patroontje,
ik maakte een gehaakt fotolijstje
voor een haakboekje van de 101 Woonideeën..
Dat was nog een uitdaging op zich,
ik ben niet zo thuis in de gehaakte fotolijstjes,
of in welk fotolijstje dan ook..
(ik plak foto's gewoon met een stukje tape op de muur)


En als straks Ergens in de zomer alles is ingeleverd
en ik een beetje ben bijgekomen
van al dat geknutsel (en de verhuizing)
zal ik mij weer een rotje werken
om hier weer eens wat handwerkpatronen te plaatsen.

oja1: gisteren schreef ik over mijn bezoek aan Martine,
zij, op haar beurt schreef daar ook een berichtje over..
echt heel grappig..
oja2: het boek Kringloopgeluk (2de druk) is gisteren
aangekomen bij de uitgever, zo ook de kaarten,
dus binnenkort geef ik een hele stapel kaarten weg..

Ik wens je een fijne dag
(het weer valt een klein beetje tegen, vind je niet?)
-X-

11 opmerkingen:

  1. Super druk ben je zeg! Ik kan niet wachten tot je tweede boek! En ben nu al nieuwsgierig naar het patroontje van volgende week. Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het weer ziet er inderdaad niet zo geweldig uit vandaag... Maar dat gaan we niet aan ons hart laten komen !
    En voel je niet schuldig dat je geen patronen of projectjes op je blog zet, ik denk dat iederéén hier begrip heeft dat je aan je volgende boek werkt (en ik ben er ook zeker van dat iedereen daar enorm naar uitkijkt !)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook zonder DIY-projecten is je blog nog steeds een feest om te bezoeken, te lezen, te bekijken. Alles op z'n (of haar) tijd!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geen probleem,
    nog wel een aantal dingetjes op m'n to do lijstje zo lang.
    En het is hier ook zonder handwerkpatroontje erg "gezellig"!
    A plus oftewel tot de volgende x.
    Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar sluit ik me bij aan: ook zonder patroontje is het hier gezellig! En ik heb ook altijd je boek nog, en je eerdere blogberichtjes met patroontjes! Het is hier trouwens nu droog, en koud is het helemaal niet! Is het in jouw huisje nu beter toeven? Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zó benieuwd naar je 2e boek!

    Enne dat weer.......tja, gewoon binnen beregezellig maken hè ☺?
    Zoonlief heeft nog vakantie, dus we proberen recepten uit....drinken iets langer koffie....kijken filmpjes.....doen spelletjes......huhhh, is de week nu al voorbij????

    Gezellig weekend gewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het regent inderdaad... maar de tuin is er blij mee, dus... niet klagen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil graag jouw haak-knutsel-oma zijn!
    wat zou het heerlijk zijn jou zo te mogen helpen!
    ik wacht af, misschien kom je met een voorstel........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi.... Wij zeggen nog wel eens : werk me het snot voor de ogen.
    Slaat ook nergens op... Succes met de drukte. Wel leuke dingen allemaal! Dus ook wel een beetje van genieten
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HayHay!
    Een DIY?! Jaaa super leuk!!! Ik kan sinds kort haken ;-)
    Enne ben heeeel benieuwd naar de kaarten van je boek.
    Heel veel knutsel succes nog!
    Nog steeds geen stagiaire nodig? ;-)
    Veel Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)