donderdag 22 mei 2014

Some little things..


Soms heb ik geen verhaal
maar zomaar wat dingen:
De pioenrozen zijn eindelijk uitgekomen,
ze wilden niet echt uit de knop komen
en ik las dat je ze moet masseren (?)
of met water moet besproeien..
ik deed helemaal niet en Voila...
(soms is niets doen het beste..:)
Ik vond een geweldig huisje in Frankrijk
en boekte het voor over een week of 3
(ik kan niet wachten)
De eerste dozen zijn gisteren opgehaald,
vanmiddag komt er weer iemand 
(10 dozen tegelijk, dat schiet lekker op)
Ik leverde gisteren de beschrijvingen in
van alle zelfmakers voor het boek
met dank aan Roos 
zonder haar geestige en bijzonder zinvolle commentaar
was me dat niet gelukt
(en ze ook haalde alle spelfouten eruit :)
Een paar weken geleden bood ik wat
kinderboeken ter ruil aan...maar ik kan ze nergens
meer vinden, echt niet...zo stom,
maar even geen ruil dus...
mochten ze nog boven water komen..
Wel, ik ga maar eens bezig
(met wat dan ook)

Ik wens je een fijne dag
-X-

4 opmerkingen:

  1. Hihihi....een beetje te grondig opgeruimd, dat je de boeken niet meer kunt vinden? Volgens mij ben je lekker bezig en is de grootste stress inmiddels wel voorbij! Fijn voor je. Geniet van alles rondom je lieve witte zomerhuis! X, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Ingrid wat fijn dat je een leuk huisje hebt gevonden in Frankrijk. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten,
    Ik ben ook dol op Frankrijk zomers trokken wij er 7 weken met caravan doorheen.
    Heerlijk de natuur, de dorpjes en heerlijk weer eens Frans praten.
    Al met al schiet je nu gelukkig aardig op.
    Ja heel lief van Roos dat ze je helpt.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn pioenen staan ook nog niet in bloei en ik heb maar 2 bloemknoppen dit jaar. maar ik ga wel superhard genieten van die 2 want ook met 2 zijn ze erg erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, zie nu dat je al een huisje gevonden hebt. Dan is de gîte misschien voor een volgende x (m'n mail).
    Als het in de buurt is dan kan een koffie natuurlijk altijd...... Grappig dat je ook pioenrozen op de blog hebt gezet vandaag. Je bent de 2e bij wie is ze tegen kom vandaag en ze staan ook op m'n eigen blog vandaag. Toevallig...... Groeten Alet

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)