woensdag 14 mei 2014

Wish I could fly (instead of the time)


Mijn hoofd loopt om...
of misschien kan ik beter zeggen mijn hoofd loopt over,
het zijn allebei nogal vreemde uitdrukkingen,
maar ik heb het zo druk op het moment,
dat mijn hoofd te klein lijkt
voor al mijn gedachten aan wat er moet..
(en nu heb ik echt geen klein hoofd,
ik pas namelijk nooit een hoed...)
De tijd vliegt, ik kan niet vliegen,
maar ik wapper zo goed mogelijk de dagen door..
Er is een boek wat af moet,
(kwestie van weken)
en zo ook staan hier heel veel spullen
die roepen : ruim mij op en pak mij in..
Dus mocht ik af en toe eens een dag over slaan hier,
dan weet je waarom...hoewel ik zal proberen
de vaart er in te houden..
En mocht het zo zijn, dat ik een mailtje
niet beantwoord (ik zie wel eens wat over het hoofd)
mail dan nog eens als je echt graag een antwoord wilt..

Dus, ik ploeter voort (haha)
maar vandaag, op deze stralende dag,
denk ik dat ik maar eens de boel de boel laat
en eens een Blokje om ga lopen..

oja, van het lesje origami envelop vouwen
in de Flow special, staat nu een filmpje in een Flow App,
over papier..kijk hier...
leuk he, en zo Hip, iets van mij in een app,
hoewel ik hem zelf niet kan bekijken want ik heb geen Ipad..

En oja 2 : ë , ik kan een trema :)
bedankt voor de tips!

Ik wens je een fijne dag
-X-

5 opmerkingen:

  1. Goed idee dat Blokje om, ga ik ook doen, wie weet wat we allemaal tegenkomen ... jij ook een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig doorademen en lekker buiten koffie drinken en denken...het komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bekijk het van de andere kant : als de tijd niet zou vliegen, maar zou kruipen, is dat meestal een teken dat je a) ongelukkig bent, of b) je verveelt en niks om handen hebt... Ik zeg altijd : laat die tijd maar vliegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou er nog een iPad voor gaan kopen ;)
    Nog een iMac tip: een ander toetsenbord vragen. Ik heb dat gratis gekregen, ipv het rare dat er standaard bij zit!
    Succes, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijd voor een omgekeerde HUP? Dat wordt dan PUH. Succes met alles.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)