dinsdag 8 juli 2014

The future is now or gone for the summer..


Waarschijnlijk heb je allang begrepen 
dat de Hup er bij mij volledig uit is..
Nu is het echt niets voor mij om te zeggen dat ik iets niet kan,
ik vind normaal dat ik dan maar gewoon iets harder
moet proberen...maar nu ga ik toegeven..
Het is zo op, dat ik een paar weken off line ga,
ik had sterk het voornemen deze week weer te beginnen,
maar na een akelig gedoe op Instagram waarbij iemand
mijn identiteit en nog brutaler, mijn foto's gebruikte
en misschien nog wel erger mij op een nare manier
bedreigde..knapte mijn zorgvuldig gesponnen draadje..
Het is gemeld bij Instagram en voor nu opgelost
maar het was de spreekwoordelijke druppel
(terwijl ik dit typ komt de regen met bakken uit de lucht:)
Sins ik blog en me op de social media begeef
heb ik nog nooit een vakantie genomen,
maar nu doe ik het wel, ik moet echt wel even
een berg over om dit bericht te typen,
maar ik heb echt rust nodig, om een nieuw draadje te spinnen..


Rust, om het plezier te hervinden in het maken van dingen
(die is helemaal weg na maanden van verplicht
knutselen aan mijn boek)
Rust, om eens na te denken over de afgelopen jaren
en dingen een plaats geven..
Rust, om weer een voor mijn lol te gaan fotograferen..
om het huisje in te richten en hier te gaan landen..
Ik ben al drie jaar op drift en al die tijd heb ik gezegd
ik zou eens een tijdje bij moeten komen van alles..
Maar dat schoof ik voor me uit, tot later,
er was steeds weer iets wat moest..
Maar later is gewoon nu..

Dus ik meld mij weer ergens in Augustus,
met hernieuwde zin en energie..

Mocht je het leuk vinden om van mij een kaartje
te ontvangen, met groeten uit Amsterdam
mail me dan even,dan geef ik je mijn nieuwe adres.
Als je een postzegel bij je kaartje doet,
dan stuur ik je er eentje terug.

Ik wens je een heerlijke zomer
en ik zie je over een paar weken
(en dank je wel voor je begrip:)

-X-

99 opmerkingen:

  1. Sterkte met alles. Zet 'm op! Geniet van het tot rust komen om straks met nieuwe energie na de vakantie te starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dapper, ik wens je een goede tijd toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal jou af en toe een kaartje sturen dat heb je wel nodig nu. Eerlijk gezegd zat ik al een poosje te wachten op het breken van het draadje. Maar het komt goed, je hebt veerkracht genoeg om weer overeind te komen.
    Zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt groot gelijk Ingrid! Eerst landen en aarden in Amsterdam. Ik hoop op een lange mooie zomer.
    Tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stap voor stap op je eigen tempo kom je hier wel doorheen. Neem de tijd die je nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I will miss you, but I understand you so much! Have a good time :-)
    Kerstin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De boog kan niet altijd gespannen stan. Neem de rust en de tijd voor jezelf. Wij wachten wel. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed dat je aan jezelf denkt, dat is erg belangrijk (ook voor de anderen om je heen). Rust goed uit en probeer weer te gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed zo Ingrid. Ik wens je een fijne zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte en neem de tijd die je nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van je pauze!! Het is je van harte gegund! Je gaat vast de komende weken weer een heel mooi en stevig draadje spinnen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ga jij maar lekker landen. Aarden op je nieuwe plekje en de rust weer vinden. Ik gun je dat in ieder geval zo! Tot in augustus ofzo, take your time!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rust lekker uit! Zet alles op een rijtje en vooral geniet! Tot over een tijdje��

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van het nieuwe huisje, de nieuwe stad, het komende zomerse weer (of de lekkere regen) en kom tot rust. Uit het oog, niet uit bloglovin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een verdorie welverdiende vakantie! Wat bekomen en dan hopelijk veel genieten van de zomer in Amsterdam.
    En wat naar dat mensen zulke dingen doen, begrijp ik echt niet, hoor, jaloezie? Je doet toch niemand kwaad, probeert alleen schoonheid te delen met de wereld...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt tijd nodig voor reflectie, dat begrijp ik maar al te goed. Je hebt het prima gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel begrijpelijk Ingrid, ga jij maar eens heerlijk relaxen en je hoofd leegmaken! Dat gedoe op IG is te belachelijk voor woorden, wat bezielt zo iemand om dat te doen!
    Geniet van de dingen om je heen en je nieuwe huis in Amsterdam het ziet er prachtig uit!
    Fijne vakantie!
    gr.Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel begrijpelijk :) Geniet lekker van je welverdiende vakantie en tot in augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet van de rust, je huisje, de stad, enz! En wordt het niet augustus, dan maar september toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat klinkt als een heel verstandig besluit. Ga weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een paar weken? Mens, al neem je een paar maanden. (Of jaren.) Ga maar lekker ademhalen en uitblazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Ingrid, geef jezelf de tijd die je nodig hebt !
    Ik hoop dat je je 'zin' in creatieve dingen, gewoon zomaar voor de lol, snel weer terugvindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Groot gelijk heb je om even rust te nemen. Almaar doordraven kan niemand. Geniet van een welverdiende vakantie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Neem je rust luister naar jezelf en heb het goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zal je missen maar ik denk dat het een heel wijs besluit is. Ik hoop dat je gauw weer kan genieten van je creativiteit en je nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh Ingrid, je kunt het toch niet laten jouw weer extra 'werk' op de hals te halen he, haha, maar ik stuur je een mailtje, zou graag jouw nieuwe adres ontvangen. En je hebt groot gelijk hoor, het schijnt dat de zomer er nu echt aan komt dus dan is het ook helemaal geen weer om achter een schermpje te zitten joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ga rustig uitpakken en inrichten, je huisje en je leven. Als je de HUP weer vindt bij het uitpakken, geef hem een mooi plekje in je nieuwe huis. En kom weer online als je daar aan toe bent. Ik zal je berichtjes en foto's missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijne vakantie( zo noem ik het dan maar even) en neem en vind lekker je rust. En laat je toch vooral niet door die neppe na-apers dieven down worden.
    Lekker je nieuwe stekkie inrichten en gewoon een beetje aarden. Oh en een weekje aan zee, is ook altijd gewoon een goed idee, daar waait je hoofd altijd zo lekker leeg.
    Liefs, sillie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geniet van de rust en neem de tijd voor jezelf! Liefs Aster

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt groot gelijk! Het is niet niks wat er de afgelopen maanden op je af kwam. Pas goed op jezelf en geniet van de rust, je leuke huis en Amsterdam! Veel liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Ingrid,
    Lees, zing, lach en verwonder... op je nieuwe stekje.
    Geniet van je welverdiende vakantie...
    Lfs Meinke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ga jij eerst maar lekker je draai vinden in je nieuwe woning. Als je uitgerust bent en weer blogkriebels krijgt dan zien we je wel weer verschijnen. Hou je haaks.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goh en ik was altijd zo een beetje jaloers op jou! Jij maakt zo'n mooie dingen, jij hebt succes met je blog, jij maakt gewoon een keitof boek, jij kan iets knap inrichten...maar als ik dan lees hoe je erbij voelt en wat je allemaal meemaakt...nee, dan ben ik blij met mijn gewone leventje hoor, wel tof dat je daar zo open in bent, dat je laat zien dat elke medaille ook een keerzijde heeft, nu in elk geval hoop ik dat die vakantie jou echt deugd doet! veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geniet van de rust en alle nieuwe dingen tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zet 'em op Ingrid. Heel vervelend dat je dit allemaal hebt meegemaakt. Nu even aan jezelf, je partner en je nieuwe stek denken, zodat je je hier heerlijk thuis kunt gaan voelen.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ingrid, wat goed van je dat je hebt gekozen voor rust en ruimte. Veel plezier met genieten en om je heen kijken, met van je huis een thuis maken en met creëren, gewoon voor je eigen plezier. Dan komt die Hup vanzelf weer.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Neem je tijd en probeer te genieten van je nieuwe stekkie .... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geniet van je rust en welverdiende vakantie. Ik hoop dat je alles een plekje kan geven en je snel thuis voelt op jullie nieuwe plekje in Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een nare ervaringen, ik wens je heeeeeel veeeeeel sterkte, rust en veel nieuwe inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een wijs besluit. Geniet van je rust en je nieuwe plekkie.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. goed dat je voor jezelf kiest, rust lekker uit en ik hoop dat je je hup snel weer terug vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  42. dappere Ingrid ! Goed gedaan hoor, even lekker spinnen dan zul je zien dat je er sterker uit komt op welke manier dan ook, het begin is er, want vandaag is het nieuwe morgen, je hebt gelijk! dikke zoen maike

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prima plan, ookal ga ik je missen, maar je hebt groot gelijk!!!!!

    Rust lekker uit, en neem je tijd. Lieve groet Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  44. goed zo ingrid veel sterkte en rust gewenst hopenlijk voel je je snel weer goed in blogland en even tijd voor jezelf is ook helemaal niks mis mee dat hebben mensen soms nodig tot gauw en doe lekker rust aan
    leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  45. beste Ingrid, het lijkt me de ideale moment om even een blogvakantie in te lassen. We kunnen je wel effe missen, als je de tijd maar gebruikt om goed voor jezelf te zorgen en lekker alles op zijn plaats te laten vallen. Veel zen toegewenst en tot blogs wanneer je er klaar voor bent !
    Oh, je mag me je adres mailen voor een kaartje, als dat niet te storend is natuurlijk : zen first! ! ( bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Flink van je! En stoer en wijs! En lastig he, ik heb dat een jaar of 4 geleden gehad: merken dat ik toch echt niet verder kon. Ik die altijd maar verder deed. Dat was 'ferm kut' ,beseffen dat er een grens aan mijzelf zit. Maar die heb ik en jij ook dus is het SUPER wijs van je, je pauze!
    Enne, laat ons maar al wat op onze honger zitten tegen dat het boek er is :) Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Ingrid
    Had je al een mail gestuurd. Doet me zo goed alle lieve reacties die je krijgt en dat verdien je ook.
    Kun je toch weer wat kracht uit putten dat we allemaal zo met je meeleven.
    Sterkte, lieve sterke vrouw.
    Lfs. Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw! Heftig zeg! Onvoorstelbaar dat mensen dat doen! Geniet van je rust en maak een lekker plekje van je huisje. En als je weer teug bent, volg ik je weer in stilte :) want ik geniet van je blog! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een slim besluit, want jullie hebben het flink voor je kiezen gekregen de laatste maanden. Ga lekker uitpakken, jullie huisje inrichten, de zon komt het weekend weer, drinkt een kopje thee. Ik ga je blog missen, maar snap je wel. En als de HUP er weer is, zie ik je graag terug op je blog.
    Een fijne zomer en veel groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Tjonge jonge, wat zijn er nare mensen op deze wereld! Pfff, goed dat je er even tussen uit gaat. Geniet van het landen in je nieuwe stad.
    Ja, ik zou je graag een kaartje sturen.
    Mijn email: info@anitakremers.eu

    Rust goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hee Ingrid, neem je tijd.
    Ik ga je wel missen, want je berichtje waren kleine vrolijke momentjes.
    Maar ja voor ik het weet is het september
    Haha zit mij nu alleen suf te zoeken naar je mailadres, want er is niets leukers dan echte post

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Neem de tijd die je nodig hebt! Al ga ik je wel missen hoor! Ik kijk elke dag even bij je.
    Fijne zomer. En tot snel weer.
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hup! Lekker (digi)vakantie houden en de rust en lol terugvinden. Komt vast helemaal goed daar in dat mooie huisje in Amsterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Neem de tijd! Ik wens je een fijne tijd vol rust! En bedankt voor al je mooie ideeën!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  55. goed zo, de tijd nemen voor jezelf! Geniet van je welverdiende rust en tot na de vakantie
    liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Geniet van je vakantie, hopelijk kom je volledig tot rust en klaart het een beetje op in je hoofd! Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik wens je een heel fijne zomer toe.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik herken dat gevoel............ Veel geluk in je nieuwe huisje en een fijne zomer!! Kom maar lekker eventjes bij.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fijne vakantie Ingrid en rust goed uit. Naar dat van je instagram, niet leuk dat zo iets kan gebeuren. Ik heb altijd genoten van je blog berichten en je creativiteit / energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Dan ga ik je nu ook niet lastig vallen met een postzegel voor een kaart uit Amsterdam. Neem alle tijd die je nodig hebt om uit te rusten van van alles en nog wat.Ik lees altijd met heel veel plezier je blog maar ik ga ook op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Geniet van de rust en veel succes met alles! Hopelijk kun je over een poosje de draad weer vol frisse moed oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Succes met het hervinden en we zien je wel weer verschijnen en tot die tijd duiken we in je archief,
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik wens je rust! geniet lekker van je nieuwe plekje en maak het een heerlijk thuis,lieve groet,sija

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben een "stille" volger, die elke keer van je blog geniet. Ik zal het missen en kijk al uit naar augustus. Geniet van de rust en de dierbare om je heen maar vergeet vooral jezelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Niks van aantrekken Ingrid, even goed adem happen en verder bloggen als de zin terug is ! Anders gaan we je teveel missen ! Ik zou het zo erg vinden te merken dat leuke mensen zoals jij, moeten opgeven owv stomme medemensen !! Hou je taai meisje !! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat vervelend Ingrid! Doe lekker rustig aan, geniet van het niks hoeven, maar leuke dingen doen. Heel veel sterkte en als je weer zo ver bent, genieten we weer van je berichtjes, foto's en knutsels. groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Ingrid, lekker uitrusten! En laat die kaartjesactie ook lekker zitten joh, dan ben je nog steeds met alles en iedereen bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Sterkte joh, neem er de tijd voor en rust heel goed uit.
    En als je 't dan weer ziet zitten, graag;) begin weer opnieuw als jij het kan. Je kunt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Lieve Ingrid,
    Ik wens je heel veel zon. Zon in je huisje, zon in je hoofd en zon in je (nieuwe) stad. geniet er van, en laadt weer helemaal op, totdat je overstroomt en niet kan wachten om het te delen, dan geniet ik graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Geniet ervan die hele lange zomer om je te settelen in jullie nieuwe huisje en je nieuwe omgeving te ontdekken! Tijd om bij te komen en helemaal niets te doen, lekker te luieren en te genieten aan de waterkant, te landen daar op dat mooie plekje dat je gevonden hebt, het is je van harte gegund! En die groeten uit Amsterdam? Na de zomer stuur ik je een mailtje voor je nieuwe adres, dat kaartje komt nog wel, tijd voor de voorzitter van onze hup club om uit te rusten, hup hup ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat rot dat incident op Instagram! Vervelend, hopelijk kun je het gauw vergeten. Goed dat je even tijd voor jezelf neemt. See you in August!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Geniet van je "relatieve" rust, en kom weer tot jezelf. Richt je huisje lekker in, zodat je daar weer thuis bent, en ga weer genieten van alles om je heen. Wij redden ons wel even zonder je! Hopelijk na de vakantie weer helemaal fris, fruitig en opgeladen weer terug hier!
    Groetjes monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Goed idee om een time out in te lassen, daar knap je zeker van op, lekker genieten van het offline leven, even bezig zijn met jezelf en je directe omgeving en niet met de rest van de wereld. Fijne thuis-vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat goed dat je tijd voor jezelf neemt!! Een dapper besluit!
    Ik wens jou een heerlijke zomer, geniet van de mooie en kleine dingen, dan komt de rest vanzelf. In welke vorm ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Heel goed om even me-time te nemen na een drukke tijd. Je hebt zoveel gedaan in korte tijd! Enne, er staat vandaag een mooie quote op mijn afscheurkalender:
    Leef vandaag, bewaar je zorgen voor morgen.
    Tot in augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ach Ingrid, wat rot toch voor je.
    Als jij graag een kaartje uit Den Haag wilt ontvangen, mag je mij je nieuwe adres wel geven. En, kop op!!!! Laat je niet op je kop zitten. En je hoeft geen kaartje terug te sturen!! xxxAuk

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Slim even tijd nemen om tot rust te komen! Hopelijk levert je dat snel nieuwe energie op!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Dapper en verstandig besluit!
    Op 1 been lopen, gaat gewoon niet.....dan hinkel je ☺.
    Neem de tijd om weer in balans te komen.
    Je verdient het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Een welverdiende, mooie en gezellige zomer toegewenst.

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Niks geks hoor na al dat harde werken, hoogste tijd voor vakantie! Vervelende dingen loslaten en alleen maar dingen doen die je fijn vindt en als dat hele dagen luieren is, is dat ook goed. Neem je rust en tot over een maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Heel goed van je. Neem lekker de tijd en tot ziens in augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik sluit me aan bij de vorige commentaren. Rust lekker uit!
    Ik stuur je een mailtje voor het adres.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hope Google translate did a good job :-)
    If you want to get a postcard from Tel Aviv - just drop in your address.
    Have a great break - enjoy the summer.
    Talia

    google.com/+TaliaTordjman

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Als een spin zijn web spint gaat het niet snel maar wel secuur en hij neemt zijn tijd en die draadjes zijn super sterk,daar heeft hij hou vast aan.Doe als een spin neem je tijd maak je eigen web zodat je weer een goede basis heb om verder te gaan ,ik vind het heel sterk van jou om je naar ons toe zo kwetsbaar op te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. We zijn net terug uit Frankrijk en oh wat heerlijk is het om even alles weg te laten. Ingrid ik wens je hetzelfde toe, en alle negatieve dingen gewoon als schapenwolkjes weg laten waaien, ik ben het eens met de voorgaande mensen. Steek je energie in voor jouw belangrijke dingen and have a great break (vind ik wel een leuke wens)
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Goed dat je voor jezelf zorgt! Het is tijd om op te laden, bij te komen van al het harde werken. Wens je veel rust en ontspanning en tot later!
    Ik zou het heel leuk vinden een kaart van jou te ontvangen, maar in het kader van het nemen van rust zou ik nog liever JOU een kaart STUREN!
    Ik zal je mailen.
    Warme groet, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik kan daar niet tegen, dat mensen elkaar verdriet doen! Geniet van al het nieuwe om je heen en neem voldoende tijd voor jezelf. Lieve groet, Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Goed van je! Hoop dat je alles van je af kunt laten glijden en geniet van een mooie zomervakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ooh wat een narigheid, hoop dat jener goed bovenop komt. Ik wens je Rust en een goede zomer!!!! Met veel lieve kleine en grote gelukjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat goed van je dat je tijd neemt om weer tot jezelf te komen! Ik was zelf op vakantie, dus leest het allemaal wat later en hoop dat het huisje in Amsterdam inmiddels THUIS voelt. En ik lees graag weer wat als je in augustus weer zin en HUP hebt! :-)
    Groetjes,
    Akkelien (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Maar zeg, waar sommige mensen zich mee bezighouden... laat het achter je, laat het los!
    En geniet!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hoi Ingrid, Ik hoop dat je je plekje weer een beetje gevonden hebt. Ik kwam je cover van het nieuwe boek ergens tegen op internet en wat is het mooi geworden.
    Je kunt weer trots zijn op jezelf.
    Kom gauw weer terug.
    Groetjes
    Annie Kooijmans

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoi Ingrid, sinds een aantal maanden lees ik enthousiast je blog en word ik er altijd weer vrolijk van. Zelfs deze laatste blog heb je met mooie woordkeuzes en een zeker optimisme geschreven. Ik wens je alle goeds toe! Groet, diana

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wel Ingrid, echt knap van je dat je nu werkelijk tijd neemt om naar jezelf te luisteren en even wat afstand neemt...dat is soms nodig...maar tegelijk moeilijk voor iemand die steeds maar dapper vooruit wil gaan! Ik wens je alle rust die je nodig hebt en kijk weer naar je blogverhalen uit zodra jij er klaar voor bent! liefs van Hilde (miekemoeche.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik hoop dat je de rust vind waar je zo naar op zoek was. Gek he, toch blijf ik iedere dag kijken of je al weer aan het bloggen bent. Maar laat je niet opjagen. Rust is belangrijk.
    Vriendelijke groet, Clãrle

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ooooh, ik lees nety nu pas ( na het lezen van je nieuwste bericht)
    Wat naar! Ik schrik er van...Dappere beslissing en fijn dat je weer terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)