woensdag 1 april 2015

Paper egg thing & an easter bunny.


Sinds mijn kinderen de deur uit zijn, ben ik het zicht
op wanneer het feestdagen zijn als Pasen en
Pinksteren een beetje kwijt, ik heb geen lijstjes meer
wanneer de vrije dagen gepland staan..
Het was dat Guusje zei dat ze volgende week 
paasvakantie had anders was het waarschijnlijk
helemaal langs mij heen gegaan..
Nu gaan wij ook geen eitje eten bij het ontbijt
omdat P. dat een gruwel vindt, niet ontbijten,
maar gekookte eieren, zelfs de aanblik ervan..
Dus deze gevouwen houdertjes of moet ik zeggen, dopjes,
gaan wij dan ook niet gebruiken,
mocht jij dat wel willen doen, zo maak je ze;



Ha, hier zie je goed dat het zonnetje ging schijnen,
ik fotografeerde dit tijdens het wisselvallige 
weer van de afgelopen dagen, het kartonnetje
waar ik dit oplegde lag gewoon op dezelfde plek..:)


Dit is een beetje frommelen, je kan het eventueel
vastplakken, het houdertje blijft zonder ei
ook niet zo heel goed staan, maar als je er iets
(een ei) in doet staat het prima.


Kijk maar...ze zijn heel makkelijk te maken,
misschien ook leuk om samen met 
de kinderen te doen..ik plakte er nog een 
stickertje op maar je kan het ook met een 
beetje lijm vastzetten..


Ik tekende ook nog een paashaas, hoewel het 
bedoeld was als een konijntje maar op het moment
dat ik het tekende ontving ik een What's appje van Roos.
Ik maakte er een foto van en stuurde het naar haar,
ha, een paashaas, was haar reactie, vervolgens tekende 
ik er wat eieren bij en schreef:
Nee, nu is het een paashaas... dus ondanks het feit
dat ik de Pasen bijna helemaal over het hoofd zag
mag ik wel zeggen dat ik nu ondertussen
helemaal in de stemming ben..
Ik heb nu alleen nog een Paasbeste jurk nodig ;)

Ik wens je een fijne dag
-X-

10 opmerkingen:

  1. Ja, leuk zeg, zo'n vouwwerkje! En wij zijn dol op gekookte eitjes :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid
    Leuk idee weer. Zelfs ik kan dat maken denk ik. Ben ook niet zo bezig met Pasen. Ga bij 1 van onze kinderen eten omdat een kleinzoon jarig is en dat is wel gezellig.
    Och Roos wat een ellende. Kijk iedere dag op haar blog zo triest dat Kenji weer is opgenomen. Ben daar erg mee bezig. Hoeveel kan een mens hebben,
    Wens je een fijne dag,
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk :-)! Bedankt voor het idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het leuke eierdopje šŸ˜Š . En die paashaas vind ik super. Als de temperatuur ook nog een beetje stijgt en de zon blijft... Wordt het helemaal paasbest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .........en toen kwam de post met zo'n leuke, echte Ingtings-kaart. Ben er helemaal vrolijk van. Bedankt! en de hartegroeten van TanteJo
    PS. vouwen altijd leuk, vooral met kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou is dat dan toevallig! Ik heb gisteren mijn Dankbare Tante Betsy Dinsdag Winactie gepost!

    Nu zal het wat te laat zijn om die voor Pasen in huis te hebben als je met mijn winactie meedoet, die is t/m 21 april, maar misschien voor een ander moment waar je op je paasbest voor wilt uit zien?!

    Wij doen niks aan pasen en ik ben niet zo van de versieren afdeling, ik heb al genoeg leuks zo ophangen ;)...maar je tekening vind ik super leuk! Alvast hele fijne dagen gewenst!

    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuk vouwwerkje en knappe tekeningen die je hebt gemaakt!
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die paashaas is schattig, maar dat eendje in het hoekje nog veel liever :D wat kan je toch mooi tekenen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm, ik verheug me al op het paasontbijteitje. Het wordt trouwens een brunchje.
    Dank je wel voor het vouwplannetje.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)