maandag 18 juli 2016

Lala-bloggen


Nu het dan eindelijk zomer is geworden en tegelijkertijd,
de komkommertijd, misschien niet in het grote 
wereldnieuws, helaas, maar wel op mijn blog, heb ik besloten
om de komende weken een beetje te gaan lala-bloggen.
Dat is natuurlijk geen woord, maar het klinkt wel leuk,
ik bedoel daarmee dat ik, hoewel we geen vakantie-
huisje vonden, in ieder geval niets betaalbaars, ik toch
een beetje vakantie ga houden, gewoon thuis..
En dat ik gewoon ga bloggen als ik er zin in heb,
misschien gewoon elke dag, misschien sla ik eens 
een paar dagen over, hier en daar..


Dus ik ben in de spreekwoordelijke zin gaan vissen,
waarbij ik mij niets zal aantrekken wat wel en niet moet..
Ik zal vissen naar;
 inspiratie, goede beginzinnen, mooie plaatjes,
fijne zelfmakers, mooie zonsondergangen, rust in hoofd,
en de lichtheid der dingen en wat dies meer zij..

Ik wens je een hele fijne vakantie, en vooral heel veel
lala-tijd gewoon thuis of waar dan ook
 en ik zal berichten als de warme zuidenwind
mij naar mijn pc blaast..

De webwinkel is gewoon open, zodat ik af en toe
een ijsje kan gaan kopen (haha) dat ik dan zal opeten
met mijn blote voeten in het zand of in het gras..

-X-

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk woord, la-la tijd.
    Wij houden ook vakantie thuis, ik zal met een glimlach aan dit woord denken.
    Ik wens je een heerlijke zomerse vakantie
    Manom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is zomer geworden ook nog! Wij vieren ook vakantie thuis, vrijwel zonder stress. Heerlijk.
    Ik wens je veel om van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb gelijk, ga maar lekker lala, we zien wel of we weer iets van je horen en misschien zijn wij dan ook wel lala��.
    Geniet er vooral van. Groet Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie gewenst, met een goede vangst! En veel lekkere ijsjes :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zonnetje schijnt.....de lucht is blauw......tijd om te genieten ☺.
    Inspirerende, gezellige, relaxte vakantie toegewenst.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je veel fantastische vangsten zult doen!
    Ga er in ieder geval van genieten, ook al vang je een oude schoen ;-)). Neurie ondertussen een vrolijk melodietje 'la-la-la-la' als je daar zin in hebt! Fijne zomer, X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne vakantie. Lekker genieten van alles wat mag en niet moet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tegenwoordig noemen ze dat een staycation. En het kan heerlik zijn. Ik doe het vaak en het is heel fijn om zomaar tijd te vermorsen.Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb net je geweldige pakketje ontvangen. Dank voor je inspiratie en ik wens je een hele fijne zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee, nog anderhalve week en dag ga ik ook in de la-la-stand!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooiste stand van het jaar!! #lala :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)