donderdag 15 februari 2018

In de tussentijd.


Nadat ik gisteren het winkeltje dicht deed, ga ik nu ook
mijn blog even een tijdje laten voor wat het is.
De komende dagen ben ik bezig, maandag vlieg ik naar
Wenen (ja , echt maandag ;-) als ik weer terug ben zal
ik langzaam opstarten en mij hier weer melden.
In de tussentijd ben ik voornemens om;
-een vliegtuig te halen en compleet mindfull door de 
bagagecontrole te gaan (dat vind ik het ergste aan vliegen
en ik weet nu al dat dat mindfull niet zal lukken :-)
-tijd te nemen om wat boeken te lezen
-gewoon een beetje te niksen en al mijn gedachten door
mijn hoofd te laten wapperen zonder er op te reageren
-met de kat van mijn zoon te spelen
-nieuwe dingen bedenken voor de webwinkel
-veel foto's te maken met mijn telefoon (ik neem voor
het eerst mijn camera niet mee, voelt een beetje kaal)
-taartjes te eten in een Weens koffiehuis op mijn verjaardag
-wandelen en kijken wat iedereen zoal aan het doen is
-misschien mezelf wat nieuwe doelen stellen, als ik
ze kan bedenken, natuurlijk, ik ben een beetje
 dolende op het moment en ik heb geen enkel idee
welke richting ik op wil, ik dobber maar wat op de tijd

Natuurlijk hoop ik dat ik helemaal opgeladen weer 
terug zal komen met een nieuw plan voor de komende
tijd, maar ik ben mij er bijzonder van bewust dat ik mezelf
altijd meeneem en dat je je zelf niet kunt resetten als een pc..
dus het allerbeste voornemen lijkt mij; ik zie wel (oh, haha)

Nog hartelijk bedankt voor de reacties op de kaartjes,
ik wil er graag eentje sturen naar: Baukje, Adelheid en
Helemaalhoedje, als jullie je adres willen mailen.
(de andere namen, waren reacties op Instagram,
die zal ik daar vandaag even plaatsen)

Ik wens je alle goeds op je pad en ik hoop je hier
weer te zien ergens in Maart.
-X-

16 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie bij je zoon en succes met het maken van nieuwe plannen. Ik verheug me op je terugkomst. Ook als alles bij het oude blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan en neem je tijd om te dolen. Ik kijk alvast uit naar de ongetwijfeld prachtige foto's die je daarna met ons zult delen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne vakantie! En even helemaal niets is ook een soort reset!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid. Heel veel plezier in Wenen. Ga lekker genieten van alles. Goede reis. liefs. Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar9m zou je in de stress raken van de douane ? Die man of vrouw heeft gaat ook geregeld op de wc zitten en baalde die ochtend o dat er weer een knoop van haar uniform af was. En maakt z8ch ook zorgen om haar oude moeder. Proberen om het gelaten over je heen te laren gaan.
    Heel veel rust en plezier in Wenen. Il zal je blogs missen. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier in Wenen Ingrid, ga lekker
    genieten en uitrusten, je blogpraatjes zullen even
    gemist worden, maar hopelijk heb je straks weer
    veel leuks te vertellen.
    Liefs, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier in Wenen. Geniet lekker van een lekker taartje in een Weens koffiehuis en vooral: veel plezier met iedereen die je dierbaar is.
    Groet, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van de tijd bij zoon en schoondochter. En nog wel in zo'n prachtige stad. Tot over een paar weken. Oh ja, en alvast gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier in Wenen en geniet van je offline tijd. Tot ergens in maart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van de tussentijd, en een fijne verjaardag in Wenen gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plezante vooruitzichten! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede reis Ingrid en ga heerlijk genieten van het gezelschap van je zoon en van de mooie stad Wenen :)
    Fijne verjaardag natuurlijk volgende week en alvast gefeliciteerd!
    See you in maart,
    Liefs, Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed om jezelf af en toe even te resetten. Geniet van je tijd in Wenen. En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele fijne vakantie en tot ergens in Maart!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)