vrijdag 24 september 2010

Deze week zag ik...

5 meisjes die langskwamen
en vroegen of ik Nieuwe schortjes voor ze had
ik zei Nee, jullie hebben al hele Mooie..
(soms moet je gewoon streng zijn...)
Wel gaf ik ze een kopje Thee..

deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos
naar een idee van Jill -Today I saw -
linkjes van andere deelnemers vind je bij hen beide

net als Jill geef ik mijn tekening (A4 formaat) weg
als je dat leuk vind, laat even een berichtje achter

de tekening van vorige week gaat naar Liesbet
-mail je adres even, stuur ik m op-
nb. als je op de tekening klikt word hij/zij groter

25 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te horen dat er bij jou altijd een kopje thee voor behoeftige meisjes klaarstaat ;-) Wat mooi is 'ie weer Ingrid!
    Fijn weekend gewenst - en succes met het kastinruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertekening!
    Zie deze al helemaal voor me...mooi ingekaderd...op een speciaal plaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke tekening. Ben gek op vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, leuk, ontroerend, vrolijk, ingetogen uitbundig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan je mooi tekenen en schilderen. Heel kleurrijk en mooi met de vogeltjes. Precies daarom zou mijn dochtertje er gek op zijn! En dan de meisjes zo leuk met allemaal een andere hairdo en schortje, ach, je raakt er gewoon niet op uitgekeken!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke!
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik word altijd blij als ik hier langs kom.
    geweldig weer deze post.
    een heel fijn en mooi weekend.
    stip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tekening. Mag ik vragen welk materiaal je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Jolanda, eerst getekend met pen, daarna met waterverf ingekleurd, en weer met pen overgetekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOooohh, ik krijg de giraf. Geweldig! M zal er heel blij mee zijn.
    En ook vandaag weer een kleurrijke tekening waar ik blij van word

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt weer voor je lieve vrolijke tekening!
    Ik gebruik de plaatjes die in de breedte getekend zijn als achtergrond voor op mijn laptop. Zo kan ik er de hele dag naar kijken!

    Lieve groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En de giraffe mocht er ook al geen! ;-)
    Weer een erg leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schattige meisjes : wat knap van je dat je 'nee' tegen ze kon zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. p.s. ik zie net dat je jouw DWZI's ook hebt toegevoegd aan de Flickr groep: leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig mooie tekening zeg! Ik ben gek op schortjes!!
    groet, Idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. och och...wat word ik hier steeds weer blij gemaakt! Mooie mooie tekening!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kom hier voor het eerst, maar wat een mooie tekening zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooitje weer! Maar ach, die arme meisjes... geen nieuwe schortjes... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh zo schoon, daar ben ik nu jaloers op sè, zo schoon kunnen tekenen. Ik wil de tekening wel, want ze tovert een glimlach op mijn gezicht

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)